به سایت شرکت بازرگانی فرانیز خوش آمدید.
پشتیبانی 24 ساعته: 09155335814

وبلاگ

فروشگاه زعفران 1 مثقالی سحرخیز درجه یک

فروشگاه زعفران 1 مثقالی سحرخیز درجه یک

فروشگاه زعفران 1 مثقالی سحرخیز درجه یک با شرایط استثنائی و باور نکردنی کار خود را شروع کرد. برای اطلاع از آخرین قیمت انواع زعفران می توان همه روزه با کارشناسان این سایت ارتباط گرفت.

انواع زعفران در ایران

فروشگاه زعفران 1 مثقالی سحرخیز درجه یک

سرگل: بیشترین مصرف زعفران از این نوع می باشد. زعفران سرگل به زعفران ممتاز، سر ریشه و سرقلم نیز معروف است.

نگین: زعفران نگین بالاترین عیار را دارد.

پوشال: زعفران پوشال از قدرت رنگ‌دهی کمتری نسبت به زعفران نگین و سرگل برخوردار است.

دسته: این نوع زعفران از درجه‌ی متوسطی در بین زعفران‌ها از لحاظ رنگ‌دهی قرار می‌گیرد.

خبرها حاکی از این است که شرکت زعفران سحرخیز، اکثر بسته بندی های خود را از نوع زعفران سرگل روانه بازار ایران و خارج نموده و همین امر سبب رضایت خاطر اکثر مشتریان گردیده است.

شرکت زعفران سحرخیز

فروشگاه زعفران 1 مثقالی سحرخیز درجه یک

همان طور که می دانید، این شرکت از جمله شرکت های معروف و با سابقه چندین ساله هست که در طی سال های اخیر با تاسیس فروشگاه های مختلف در شهرهای ایران، محصولات بی نظیر خود را در دسترس عموم قرار داده است.

می توان گفت که زعفران 1 مثقالی سحرخیز از جمله کالاهای پرفروش در بازار هست که امروزه امر صادرات آن بیش از پیش قابل پیگیری کارشناسان مربوطه می باشد.

مزایای فروش زعفران سحرخیز نسبت به دیگر برندهای زعفران

فروشگاه زعفران 1 مثقالی سحرخیز درجه یک

با توجه به مزیت های فروش زعفران، امروزه شرکت های زیادی در این زمینه وجود دارد. ثبت برند زعفران سحرخیز و ثبت علائم تجاری و انتخاب اسم خوب برای برند یکی از نکات مهمی است که در طراحی بسته بندی زعفران سحرخیز تاثیر مستقیمی بر آن داشته است.

شرکت زعفران سحرخیز محصولاتی که ارائه می دهد بر طبق ذائقه و طبع مصرف کننده، به شکل های گوناگونی تولید می شود تا نیاز های همه را بر طرف کند. از اندازه های مختلف برای مصارف کم و زیاد گرفته تا محصولاتی با بسته بندی های شیک و کادویی جهت هدیه دادن به دیگران تولید می کند.

فرصت جویی سودجویان در حوزه زعفران سحرخیز

فروشگاه زعفران 1 مثقالی سحرخیز درجه یک

زعفران کالایی با ارزش و گران بها است، همین قیمت بالا باعث انگیزه برای افراد سودجو در تقلب و دستکاری در آن است.

روش هایی نظیر رنگ کردن زعفران سفید یا رنگ کردن گوشت گوساله یا اجسام ریش مانند پلاستیکی و فروختن آن به جای زعفران، امروز رواج زیادی یافته است. توصیه اکید کارشناسان سایت فرانیز به تهیه این محصول دوست داشتنی از فروشگاه های معتبر می باشد.

زعفران 1 مثقالی سحرخیز از جمله کالاهای پر فروش این شرکت به حساب می آید و بسته بندی شیک آن سبب شده تا در دوره های اخیر نسبت به سایر بسته بندی ها تقاضای بیشتری داشته باشد.

مطالب بیشتر

سبد خرید
خانه
فروشگاه