به سایت شرکت بازرگانی فرانیز خوش آمدید.
پشتیبانی 24 ساعته: 09155335814

فروشگاه اینترنتی عصاره زعفران درجه یک

خرید از فروشگاه اینترنتی عصاره زعفران

فروشگاه اینترنتی عصاره زعفران درجه یک، با مواد اولیه خالص و مدت ماندگاری یکساله، میزان رنگدهی عالی. به صورت آنلاین استعلام قیمت کنید.

عصاره زعفران درجه یک از جمله کالاهای صادراتی و پرطرفدار این حوزه است. مشتریان عزیز حتی پس از چندین سال، جهت سفارش مجدد رنگ زعفران اقدام می کنند. سفارشات مجموعه فرانیز، در ایامی همانند ماه های محرم و رمضان، به اوج خود می رسند. عصاره زعفران مرغوب در مراسمات نذری کاربرد فراوانی دارد. این کالا نیازی به دم کردن ندارد.

خرید عمده از فروشگاه اینترنتی عصاره زعفران

بنکداران و شرکت های پخش خودشان صاحب خودروهای سنگین هستند. تعدادی از مشتریان ما، سفارش خود را به صورت عمده ثبت می کنند. آنان با هماهنگی قبلی، سفارش را با خودروهای خودشان حمل می کنند. با این روش، هزینه های جانبی کاهش می یابد. البته فروشگاه اینترنتی عصاره زعفران هم از طرف دیگر برای هر سفارش مقداری اشانتیون در نظر می گیرد.

متقاضیان با بررسی شرایط خوب خرید آب زعفران، از این محصول استقبال می کنند. البته در این فروشگاه انواع پودرهای زعفرانی نیز عرضه می شود. شرکت زرین خراسان از جمله تولیدکنندگان بزرگ در این حوزه به شمار می آید. خرید عمده از این کالا نیز تخفیف خوبی به همراه دارد. پودر زعفران زرین خراسان معمولا به حالت وکیوم ۲۵ گرمی عرضه می شود. در این پودر زعفرانی مقداری خرده زعفران یافت می شود. از آن می توان در تهیه غذا و شربت استفاده کرد.

خرید مایع زعفران، رنگ زعفران، اب زعفران، عصاره زعفران

عصاره زعفران مایع

عصاره زعفران در بازار کشور به دو صورت مایع و پودر تولید می شود. فروشگاه اینترنتی عصاره زعفران هر دو محصول را عرضه می کند. صفحه فروشگاه محصولات فرانیز این محصولات رو به خوبی پوشش داده است. شرکت عصاره زعفران گلبان فقط نوع مایع را تولید می کند. برخی شرکت ها همانند زرین خراسان فقط نوع پودری را تولید می کنند.

عصاره زعفران مایع یا همان آب زعفرانی گره گشای کار بسیاری از آشپزها است. این محلول زعفرانی غلیظ است. کدبانوها معمولا به هنگام استفاده مقداری آب را به آن اضافه می نمایند.

مطالب بیشتر

سبد خرید
خانه
فروشگاه