برخی از محصولات عصاره زعفران این قابلیت را دارند که علاوه بر برطرف نمودن نیازهای فعلی مشتریان، خواسته های آتی آنان را نیز برآورده سازند. این خصلت کالاهای باکیفیت سبب رغبت و میل افزاینده در مصرف کنندگان نهایی شده است.
چرا که جنبه تکراری بودن و در جا زدن از بین می رود و خود نوعی تنوع به حساب می آید. بخش فروش و خصوصا بازاریابی می بایست به مجموعه شرکت سراج کمک کند تا سهم بیشتری را از بازار سهیم گردد.
در واقع بازاریابی شرکت باید بیشتر وقت خود را به مشتریانی اختصاص دهد که واقعا قدر و ارزش کالای ارائه شده را بدانند چرا که شرایط بازار عمده فروشی به نحوی است که مدام در حال تغییر بوده و می تواند در میزان فروش تاثیر مستقیمی بگذارد.