به سایت شرکت بازرگانی فرانیز خوش آمدید.
پشتیبانی 24 ساعته: 09155335814

عرضه مرغوب ترین مایع زعفران سحرخیزان با نرخ روز

مایع زعفران سحرخیزان

عرضه مایع زعفران سحرخیزان ، در داخل و خارج از کشور توسط نمایندگی های معتبر و فعال در زمینه تجارت زعفران و فرآورده های زعفرانی صورت می گیرد.
مایع زعفران سحرخیزان، یکی از محصولات فرآوری شده از مرغوب ترین نوع زعفران است که بر طبق روش های مدرن فن آوری و مطابق با طبع و ذائقه ایرانی تولید و به بازار عرضه می شود.

مایع زعفران سحرخیزان

مرغوب ترین مایع زعفران سحرخیزان

سحرخیزان، نام و برندی آشنا و معتبر در بین شرکت های تولید کننده صنایع غذایی، بویژه زعفران و محصولات فرآوری شده از آن می باشد.
سحرخیزان با در اختیار داشتن پرسنل متخصص در زمینه فرآوری محصولات زعفران و بهره گیری از آخرین متدهای روز دنیا، به یکی از برندهای معروف و مرغوب برای مایع زعفران تبدیل شده است.
مایع زعفران سحرخیزان، از زعفران کاملا طبیعی به صورت بهداشتی تولید و به بازار عرضه می شود.
دلیل مرغوبیت مایع زعفران سحرخیزان، تولید این محصول به صورت هموژنیزه و کاملا بهداشتی و بدون افزودنی های خوراکی وشیمیایی می باشد.

مایع زعفران سحرخیزان

انواع مایع زعفران سحرخیزان

مرغوب ترین نوع مایع زعفران، محصولی است که از زعفران ناب ایرانی تولید شده باشد.
در ایران شرکت های متعددی در عرصه تولید، خرید و فروش، صادرات و واردات مایع زعفران فعالیت می کنند. ورود به حوزه صادرات و واردات مایع زعفران، نیازمند دانش و شناخت لازم و مکفی از انواع این محصول می باشد.
معمولاً، از انواع مایع زعفران مرغوب برای صادرات این فرآورده استفاده می شود که مایع زعفران سحرخیزان، بدون شک یکی از آنها است. طبق آمار بدست آمده از گمرک ایران، کشور ما سالیانه به ۴۰ کشور دنیا زعفران و فرآورده های آن را صادر می کند.
قیمت مایع زعفران بر اساس نوع کیفیت و مذاکره بین فروشنده و خریدار تعیین می گردد. این محصول در حجم های متنوع، مرتبط با نیازهای مختلف بسته بندی می گردد.

مایع زعفران سحرخیزان

عرضه مایع زعفران سحرخیزان با نرخ روز

مایع زعفران سحرخیزان به دلیل محبوبیت و برند معتبر، مورد توجه شرکت های بازرگانی فعال در عرصه خرید و فروش زعفران و فرآورده های زعفرانی قرار گرفته است.
با توجه به نوسانات ارزی و شرایط نامتعادل بازار جهانی و هم چنین نرخ بالای زعفران، این محصول و دیگر مشتقات آن با نرخ روز معامله و به بازار صنایع غذایی عرضه می شوند.
مشتریان و شرکت های تجاری در سراسر کشور، می توانند از سایت نمایندگی خرید و فروش محصولات سحرخیزان، بهترین مایع زعفران را به طور مستقیم و با نرخ روز خریداری کنند.

مطالب بیشتر

سبد خرید
خانه
فروشگاه