به سایت شرکت بازرگانی فرانیز خوش آمدید.
پشتیبانی 24 ساعته: 09155335814

وبلاگ

عرضه رنگ غذا زعفرانی

بهترین سایت عرضه رنگ غذا زعفرانی باکیفیت

رنگ غذا زعفرانی درجه یک و با قیمت عالی. سایت فرآورده های زعفرانی فرانیز یکی بزرگترین مراکز خرید و عرضه اینترنتی در کشور است.

رنگ زرد زعفرانی یکی از محصولات ویژه در دوران امروزه به شمار می رود. شرکت های آلس پایس و ماگنولیا از جمله شرکت های موفق در تولید رنگ غذا به شمار می روند. این محصول دوز مصرفی خاصی دارد و معمولا در هر لیتر می توان ۲ یا ۳ قطره از آن را استفاده نمود. اما از آنجا که برخی از این رنگ های زعفران طبیعی هستند، می شود غلظت محصول را نیز بالاتر برد.

سایت رنگ غذا زعفرانی در ایران

در کشور ایران تامین کنندگان بسیاری در حوزه محصولات زعفرانی مشغول هستند. یکی از بزرگترین و مهمترین آنان شرکت فرانیز است. این شرکت بیش از یک دهه این محصولات را عرضه می کند. رنگ غذا انواع مختلفی دارد. این کالا با برندهای مختلفی در سایت های اینترنتی یافت می شود. مشتریان می توانند به راحتی آن ها را با یک دیگر مقایسه نمایند. رنگ غذا همان طور که از نامش پیداست در اکثر غذاهای ایرانیان استفاده می شود. این کالا هم به صورت مایع و هم به صورت پودری در بازار ایران موجود است.

رنگ غذا زعفرانی پودری: این محصول به صورت پکینگ و فله ای می باشد. رنگ غذای پودری را بهتر است از نور خورشید دور نگه دارید. این محصول مدت انقضای بالاتری نسبت به نوع مایع دارد. زعفران پودری یکی از محصولات پر طرفدار این سایت به شمار می رود. این کالا گریدهای مختلفی دارد. به همین دلیل قیمت های آن متفاوت است.

قیمت رنگ زعفران سرخ گل و زرد طلایی

رنگ غذا مایع زعفرانی: این محصول بیشتر به صورت پک روانه بازار کشور می گردد. رنگ غذای مایع در حجم های یک لیتری، نیم لیتری و ۲۵۰ سی سی تولید می گردد. شرکت های مختلف در شرایط رقابتی بازار، سعی خود را در کیفیت بهتر این محصول به کار برده اند. ظاهر این کالا تنوع زیادی دارد. شرکت های نیلگون، آترینا، سرخ گل، زرد طلایی و سی سیب از جمله شرکت های مطرح در تولید این کالا هستند.

رستوران ها متقاضی اصلی رنگ زعفران

رنگ و مایع زعفران در مکان های مختلفی استفاده می گردد. یکی از این مکان ها آشپزخانه ها و رستوران ها هستند. مدیران رستوران معمولا رنگ زعفران تاییدی توسط سرآشپز را تهیه می کنند. امروزه زعفران بسیار گران است. از طرفی دم کردن آن کمی زمانبر است. به همین دلیل گرایش به مایع زعفران و رنگ آن نسبت به قبل بیشتر شده است. رنگ زعفران در غذاهای زیر استفاده می گردد:

  • انواع خورشت ها
  • تزیین برنج
  • سالادها
  • انواع ترشی
  • شربت

موارد فوق فقط اشاره به خدمات رستوران ها بود. وگرنه رنگ غذا زعفرانی در بسیاری از حوزه ها کاربرد دارد.

ترکیبات مایع زعفران

تولید کنندگان زعفران از ترکیبات خاصی در تولید زعفران استفاده می کنند. این ترکیبات، محبوبیت زعفران یا همان طلای سرخ را  زیاد کرده است.
زعفران تولیدی با ترکیبات مختلف دارای بدند های گوناگونی می باشند که به کشورهای دیگر نیز صادر می شوند .
چند ترکیب مختلف که در تولید زعفران به کار گرفته می شود عبارت اند از:

  • مواد معدنی
  • شکر
  • پروتئین
  • آمینواسید
  • مشتقات کروستین که دارای رنگ زرد می باشند
  • روغن فرارسافرانال جهت عطردار کردن زعفران

به دلیل استفاده از ترکیبات خاص و گران بها در تولید انواع مختلف رنگ غذا زعفرانی، این گیاه به محصولی پرخاصیت تبدیل شده است .

مطالب بیشتر

سبد خرید
خانه
فروشگاه