به سایت شرکت بازرگانی فرانیز خوش آمدید.
پشتیبانی 24 ساعته: 09155335814

وبلاگ

عرضه اینترنتی عصاره زعفران درجه یک صادراتی

 

عصاره زعفران صادراتی از طریق این سایت اینترنتی روانه بازار کشور می گردد. عرضه این کالای درجه یک با استقبال خوبی مواجه شده است.

سایت عصاره زعفران صادراتی

با توجه به مشکلات مردم جهان در دوران بیماری های فراوان و واگیردار و عدم حضور در فروشگاه ها و نمایشگاه های بین المللی خرید های اینترنتی هم افزایش یافت.

عصاره زعفران صادراتی یکی از کالاهای مورد توجه کشور های خارجی می باشد. جای خوشحالی است که امروزه با افتخار بگوییم ایران حدود ۹۰ درصد از زعفران صادراتی جهان را فراهم می کند.

مایع زعفران چیست؟

در این متن می خواهیم شما را با یک چاشنی بسیار عالی آشنا کنیم. از زمان های دور زعفران جادوی هر غذایی بوده است. انواع برنج ها، خورشت ها و غذا های اشرافی با این ادویه، بی نظیر می شوند.

عصاره زعفران صادراتی همان مایع زعفران است. که به دلیل قیمت به صرفه، مشتریان بیشتری دارد. زعفران کالایی ارزشمند با خواص فراوان است که حتی از آن به انواع طلای سرخ یاد می کنند.

برای کسانی که از این محصول ناب در غذا ها و شربت ها بسیار استفاده می کنند. پیشنهاد ما به شما استفاده از این محصول است.

فواید عصاره زعفران چیست؟

این طلای سرخ علاوه بر رنگ، بو و طعم فوق العاده، نقش بسیار مهمی در افزایش سیستم ایمنی بدن و حالات روحی انسان دارد.

  • زعفران نشاط آور و آرام بخش بوده وبه بهبود عملکرد دستگاه گوارش کمک می کند.
  • به جهت طعم و رنگ زرد خاصی که دارد به وفور در غذا ها، داروسازی و صنایع دیگر از آن استفاده می گردد.
  • پیشگیری کننده از بیماری های قلبی.
  • تقویت کننده حافظه است.
  • کاهش چربی.
  • کاهش کلسترول خون.
  • پیشگیری و بهبود سرطان.
  • درمان کم خونی.
  • ضد افسردگی.
  • مفید در درمان آسم و بیماری های تنفسی.
  • دارای مزاج گرم و خشک است.

عصاره زعفران صادراتی مایع

چرا باید از این محصول استفاده کنیم؟

همان طور که می دانید خواص فراوانی در زعفران وجود دارد. به این دلیل از این محصول در صنایع و غذا های مختلف استفاده می گردد. این کالا توجه بسیاری از آشپزان سراسر جهان را به خود جلب کرده است.

مهم ترین دلیل استفاده از این محصول، قیمت به صرفه آن است. عصاره زعفران صادراتی به نسبت خود زعفران، قیمت مناسب تری دارد.

این کالا چه کاربردهایی در کشور های مختلف دارد؟

امروزه کشور عزیزمان ایران، گیاهان دارویی بسیاری را به کشور های مختلف جهان صادر می کند. عصاره زعفران صادراتی هم یکی از کالاهای پر سود در این زمینه است.

بنابراین کشورمان ایران جز یکی از مهم ترین و اصلی ترین تولید کنندگان زعفران در سراسر جهان شناخته می شود. محلول زعفران به دلیل به صرفه بودن قیمت آن مورد توجه تعداد زیادی از رستوران داران قرارگرفته است.

بسیاری از کشور ها از عصاره زعفران صادراتی در تهیه انواع غذا ها، شیرینی جات و سایر صنایع استفاده می کنند. با این حال مردم در کشور های مختلف به مصرف زعفران در غذا های خود علاقمند هستند. برای مثال در کشور اسپانیا غذایی به اسم پائیلا یا همان

(برنج اسپانیایی) وجود دارد. که در آن از عصاره زعفران استفاده می گردد.

چه کشورهایی متقاضی خرید زعفران از ایران هستند؟

در حال حاضر کشور عزیزمان ایران بسیاری از گیاهان دارویی خاورمیانه را تامین می کند. جالب است که بدانید، کشورهایی مانند اسپانیا، هنگ کنگ و امارات جز سه کشور اول وارد کننده عصاره زعفران از ایران هستند.

سایر کشور ها مانند ترکیه، عراق و روسیه در رتبه های بعدی قرار گرفته اند. در نتیجه کشور های زیادی متقاضی خرید این محصول ناب و ارزشمند یعنی عصاره زعفران صادراتی هستند.

قیمت مایع زعفرانی فرانیز

شرایط صادرات این محصول به کشور های مختلف چگونه است؟

همانطور که می دانید امروزه بسیاری از تولید کنندگان به دنبال صادرات کالاهای خود به سایر کشور ها هستند. لازم به ذکر است که ابتدا باید مدارک و مجوز های لازم را به اداره گمرک محل صدور زعفران ارائه دهند. این مدارک شامل:

  • مجوز صدور زعفران صادراتی
  • کارت بازرگانی شخص صادر کننده
  • گواهینامه استاندارد
  • گواهینامه بهداشت زعفران صادراتی
  • گواهینامه قرنطینه دامی و نباتی
  • معرفی نامه اضهار کننده زعفران به اداره گمرک

تولید کنندگان و شرکت های ارسال کننده عصاره زعفران صادراتی، می توانند با تهیه مدارک و مجوز های ذکر شده، کالای خود را به اداره گمرگ محل صدور تحویل دهند. پس از دریافت قبض انبار، اظهارنامه صادراتی خود را مورد تنظیم قرار دهند.

سوال: چگونه این محصول را خریداری کنیم؟ چه شرکت هایی در ایران این محصول را به فروش می گذارند؟

عصاره زعفران صادراتی را، هم به صورت اینترنتی و هم حضور در فروشگاه ها می توانید تهیه کنید. امروزه بسیاری از سایت های اینترنتی کار فروشگاه های بزرگ را انجام می دهند. شما تنها با چند کلیک میتوانید مشخصات کالای خود را مشاهده و آن را خریداری کنید.

گاهی اوقات مردم با حضور در فروشگاه ها، اقدام به خرید حضوری می کنند. عصاره زعفران صادراتی در بسیاری از فروشگاه ها موجود و قابل خریداری می باشد.

در ایران، شرکت هایی مانند: الیت، ملل، سی سیب، نوین زرفان، آلس پایس، زرد طلایی کار فروش این محصول را انجام می دهند. جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه خرید زعفران می توانید به پیج نکات خرید مایع زعفرانی مراجعه نمایید.

فرق بین زعفران و عصاره چیست؟

همان طور که گفتیم عصاره زعفران به نسبت خود زعفران قیمت مناسب تری دارد. نکته بعد در رابطه با نحوه استفاده از آن است که بسیار سریع تر و ساده تر از زعفران آماده و قابل استفاده قرار می گیرد.

چرا عصاره زعفران بخریم

قیمت آب زعفران

امروزه زعفران اصل در بازار قیمت بسیار بالایی دارد. برای بسیاری از هموطن های عزیز، شرایط خرید و استفاده از این محصول فراهم نمی باشد. از طرفی هم انواع غذا ها، دسر ها، شیرینی جات بدون زعفران، آن طعم لذت بخش و لذیذ را ندارد.

عصاره زعفران صادراتی این مشکل را حل کرده است. عصاره زعفران یا همان مایع زعفران علاوه بر فواید خود زعفران، قیمت مناسب تری هم دارد. که تمام هموطن های عزیز، میتوانند از آن استفاده کنند.

مواد تشکیل دهنده مایع زعفران چه چیز هایی است؟

قطعا تمامی محصولات در بازار ایران ترکیبات مخصوص به خود را دارند. مردم می خواهند بدانند محصولی که استفاده می کنند از چه موادی تشکیل شده است. باید بگوییم مایع زعفران از ترکیب آب مقطر و اسانس زعفران تهیه می شود. شما می توانید با مراجعه به فروشگاه محصولات فرانیز با آن بیشتر آشنا شوید. شرکت فرانیز یکی از بزرگترین مجموعه ها در زمینه عرضه فرآورده های زعفرانی به شمار می آید.

مطالب بیشتر

سبد خرید
خانه
فروشگاه