به سایت شرکت بازرگانی فرانیز خوش آمدید.
پشتیبانی 24 ساعته: 09155335814

عرضه انواع عصاره زعفران ایرانی

فروش عصاره زعفران خالص و غلیظ

انواع عصاره زعفران ایرانی در سایت های فروش اینترنتی به صورت مستقیم عرضه می شود. مخاطبین عزیز با ما جهت کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه همراه شوید.

گیاهان دارویی در ایران

ایران به دلیل تنوع آب و هوایی و جغرافیایی، دارای گونه‌های متعددی از گیاهان دارویی است. این گیاهان به طور سنتی و در طول تاریخ به منظور درمان و مراقبت از سلامتی استفاده شده‌اند. به عنوان مثال:

  • زعفران: به عنوان یکی از گران‌ترین گیاهان دارویی و معطر در جهان، زعفران در درمان افسردگی، بهبود خلق و خو، کاهش التهاب‌ها و بهبود عملکرد گوارش مورد استفاده قرار می‌گیرد.
  • نعناع فلفلی: برای تسکین مشکلات گوارشی، بهبود تنفس و تسکین درد‌های عضلانی استفاده می‌شود.
  • آویشن: درمان عفونت‌های تنفسی، ضد میکروبی، ضد قارچ و کاهش التهاب‌ها از جمله خواص این گیاه است.

همین طور می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • گل گاوزبان
  • شاه‌تره
  • زیره سیاه
  • آلوئه‌ورا
  • رزماری

این تنها چند نمونه از گیاهان دارویی در ایران هستند و لیست بسیار طولانی‌تری از این گیاهان و خواص آن‌ها وجود دارد. خواص بی نظیر زعفران سبب شد تا شرکت ها برای تولید انواع عصاره زعفران ایرانی گام بردارند. در حال حاضر در بازار ایران فرآورده های زعفرانی بسیاری مشاهده می شود.

فروش اینترنتی مایع زعفران همراه با تخفیف های شگفت انگیز. قیمت بهترین انواع عصاره زعفران مرغوب را از شرکت فرانیز استعلام کنید.

معرفی جامع انواع عصاره زعفران ایرانی

عصاره زعفران به دلیل مصارف گوناگون، در انواع مختلفی تولید می‌شود. به طور کلی، انواع عصاره زعفران به شرح زیر هستند:

  1. عصاره زعفران مایع: در این نوع، ترکیبات مختلف زعفران از جمله رنگدهندها و مواد معطر با استفاده از حلال‌های مختلف استخراج می‌شوند تا عصاره مایع تولید شود. این نوع عصاره معمولاً در صنایع غذایی، نساجی و بهداشتی استفاده می‌شود. رنگ زعفران سی سیب و عصاره زعفران گل سرخ نمونه ای بارز این گروه است.
  2. پودر عصاره زعفران: در این نوع، پس از استخراج ترکیبات زعفران و خشک کردن، به صورت پودر تهیه می‌شود. این پودر معمولاً در تولید داروها، مکمل‌های غذایی و محصولات بهداشتی استفاده می‌شود.
  3. عصاره زعفران خشک: در این روش، ترکیبات زعفران از طریق فرآیندهای خشک کردن و از بین بردن رطوبت به صورت عصاره خشک تبدیل می‌شوند. عصاره زعفران خشک معمولاً در تهیه غذاها و نوشیدنی‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد.
  4. عصاره زعفران کریستالی: در این نوع، ترکیبات زعفران تا زمانی که به صورت کریستالی تبدیل شوند، پالایش می‌شوند. این نوع عصاره معمولاً در صنایع آرایشی و بهداشتی و همچنین در تولید برخی داروها استفاده می‌شود.

هر یک از این انواع عصاره زعفران ممکن است بر اساس مقادیر ترکیبات موجود و نیازهای مصرفی، مزایا و محدودیت‌های خود را داشته باشند. طی سال های اخیر، ساخت اسپری زعفران در برنامه تولید شرکت ها تثبیت شده است. این کالا حتی به سایر کشورهای حوزه خلیج فارس صادر می شود.

مطالب بیشتر

سبد خرید
خانه
فروشگاه