به سایت شرکت بازرگانی فرانیز خوش آمدید.
پشتیبانی 24 ساعته: 09155335814

صادر کننده انواع اسپری زعفران از کشور

اسپری زعفران

به نظر شما چه مراکزی می توانند صادر کننده معتبر و خوب برای اسپری زعفران از کشور ایران به کشورهای دیگر باشند؟ بهترین روش برای صادر کردن این محصول چیست؟
امروزه در شرکت های تولید کننده رنگ و اسانس محصولات گوناگون با تنوع زیادی تولید می شوند که یکی از جدیدترین نمونه های آن اسپری ها هستند که به عنوان اسانس و رنگدهی بر روی مواد غذایی استفاده می گردند.
یکی از این اسپری ها که ارزش زیادی دارد، زعفران است که توانسته بهترین محصول جایگزین خود زعفران باشد.
اسپری زعفران به عنوان یک ادویه مصرف می گردد که برای تزئین و طعم دادن بر روی غذاهایی مانند برنج، خورشت، کباب، شیرینی و … بکار می رود.
این محصول جدید و مرغوب ویژه ایران است که با چندین برند وارد بازار می شود و مواد تشکیل دهنده آن زعفران خالص و آب آشامیدنی می باشد که بدون هیچ مواد افزودنی آماده مصرف می گردد.
اسپری زعفران کاملا طبیعی بوده و همانند خود زعفران عمل می کند و فقط تفاوتش در این است که دیگر لازم به این نیست که آن را دم کنیم و مانند زعفران آماده سازیم، چون شرکت تولید کننده اش آن را کاملا استاندارد ساخته و می توان موقع احتیاج فورا از آن استفاده کرد.
معمولا بیشترین کاربرد این محصول برای غذاهای آماده در رستوران ها، آشپزخانه های مرکزی و مصارف خانگی است که بیشتر خانم ها از آن راضی بوده و همیشه مورد مصرف قرار می دهند.
مزایای استفاده اسپری زعفران زیاد است و بهترین روش برای طعم دادن و رنگ دادن به غذاها به شمار می آیند که حتی بخاطر پلمپ بودن و وارد نشدن هوا در آن تا مدت زیادی می توان آن را نگهداری کرد.
برای همین این محصول مناسب ترین اسانس یا رنگ طبیعی برای صادرات قرار گرفته و سبب شده مراکز مختلف بتوانند انواع برندهای معتبرش را با بهترین شرایط از کشور ایران به بازارهای خارجی بفرستند و نیاز مصرفی آن ها را برطرف سازند.

اسپری زعفران

خصوصیات و ویژگی های اسپری زعفران

  • دارای ارزش غذایی فوق العاده
  • بکار بردن آن در صنایع و تولیدات
  • داشتن طعم دلخواه و دوستداشتنی
  • رایحه دلپذیر و خوب
  • استفاده فراوان در غذاهای سنتی
  • داشتن مهر استاندارد و بهداشت
  • تولید با برندهای معتبر و شناخته شده

اسپری زعفران

آیا می دانید بهترین روش پخش اسپری زعفران از کشور ایران به کشور های همسایه چیست؟

روش های زیادی وجود دارد تا بتوان یک محصول را وارد کشورهای دیگر کرد، اما نمی توان به هر مرکزی اعتماد داشت و از هر برندی استفاده نمود.
برای همین پیشنهاد این است که روش اینترنتی که امروزه از طریق بعضی سایت های قابل اعتماد صورت می‌ گیرد بهترین گذینه برای صادر کردن و پخش انواع اسپری زعفران به کشورهای دیگر است که با قیمت مناسبی محاسبه می گردد و هم می توانید از کیفیت محصول دلخواه مطمئن شوید.

اسپری زعفران

قیمت عمده اسپری زعفران طبیعی

اسپری زعفران محصول جدید و کاربردی است که باعث شده قنادی ها و رستوران ها آن را بصورت عمده خریداری کنند.
اما اگر بخواهید از قیمت ها اطلاع پیدا کنید، باید بدانید هر محصولی که کیفیت بهتری داشته باشد معمولا کمی گران تر است.
لذا اسپری زعفران هم از نظر برند و کیفیت و مقدار بسته بندی شده فرق دارد و با قیمت های متفاوتی به فروش می رسد که برای اطلاع کامل می توانید با همین سایت در ارتباط باشید.

مطالب بیشتر

سبد خرید
خانه
فروشگاه