به سایت شرکت بازرگانی فرانیز خوش آمدید.
پشتیبانی 24 ساعته: 09155335814

وبلاگ

صادرات مایع زعفران ایرانا به عمان

صادرات مایع زعفران ایرانا به عمان

یکی از مهم ترین مقصد های تجاری زعفران  و دیگر فرآورده های آن همچون مایع زعفران ایرانا جهت صادرات کشور عمان می باشد که به علت نزدیکی به ایران و هزینه های پایین تر صرفه اقتصادی بالایی دارد.

مایع زعفران ایرانا به عنوان محصول تجاری

صادرات مایع زعفران ایرانا به عمان

خواص زیاد زعفران در کنار عطر، طعم، و رنگ فوق العاده این محصول ویژگی های غیر قابل انکار این ادویه ناب است،که با وجود قیمت بالایی که دارد باز هم مصرف کننده گان بالایی دارد.

اما این ادویه پر خاصیت با همه این اوصاف نیاز به صرف زمان نسبتا زیادی برای استفاده دارد. که با توجه به شیوه زندگی امروزی و شاغل بودن زنان خانه دار که طیف وسیعی از مصرف کنند گان آن را تشکیل می دهند و قابلیت صرف زمان زیادی برای این کار ندارند و یا دیگر استفاده کنند گان این محصول که غالبا رستوران ها، قنادی ها، تالار ها و دیگر مراکز این چنینی هستند که آنها نیز به دلیل حجم بالای کاری، محصولی با این ویژگی ولی با نیاز به وقت کمتر برای تهیه را ترجیح می دهند.

صادرات مایع زعفران ایرانا به عمان

سبب شده است که فرآورده هایی متنوعی از این طلای سرخ تهیه و تولید شود که در عین برخورداری از همان ویژگی ها به زمان کمتری برای آماده سازی و استفاده نیاز داشته باشد. مایع زعفران ایرانا با بهره گیری از پیشرفته ترین دستگاه ها و متخصصین توانمند در کنار حفظ رنگ، عطر و طعم این ادویه امکان استفاده از این محصول را آسان کرده است و مشتریان مخصوص به خود را جذب نموده است.

چرا باید مایع زعفران ایرانا را به عمان صادر کنیم؟

صادرات مایع زعفران ایرانا به عمان

کشور های عربی همیشه مقصد خوبی برای صادرات زعفران ایرانی و کسب درآمد برای تاجران ایرانی بوده اند. اما به علت فرآورده های متنوعی که از این محصول در ایران و دیگر کشورها تولید می شود صادرات این فرآورده ها اگر با کیفیت بالا و بسته بندی شکیل و مناسب صادرات صورت گیرد سود بیشتری را عاید تاجران می کند که این امر در مایع زعفران ایرانا به خوبی صورت گرفته است و زمینه تجارت این کالا را برای کسانی که به دنبال کسب سود بالا با صادرات محصولات زعفرانی هستند را فراهم کرده است.

یکی از این کشورهای عربی که مقصد مناسبی برای واردات مایع زعفرانی ایرانا می باشد کشور عمان است که با ایران مرز دریایی مشترک دارد و به چند دلیل محل مناسبی برای سود آوری می باشد. در ذیل به دو مورد ازن دلایل اشاره می شود:

  1. تعرفه گمرگی برای واردات زعفران و فرآورده های آن از ایران به این کشور ارزان است.
  2. عمان علاوه بر اینکه خود مصرف کننده زعفران است نقش کشوری واسطه برای صادارات زعفران به دیگر کشورها از جمله کشور های آفریقایی را دارد.

مطالب بیشتر

سبد خرید
خانه
فروشگاه