زمانی که مشتریان از طریق اینترنت به عرضه کنندگان دسترسی پیدا می کنند، تمایل دارند تا پاسخ سوالات خود را در این گونه ارتباطات بیابند. کارایی این ارتباط زمانی مشخص می شود که عرضه کننده تمامی جوانب کار را در نظر گرفته و با طرح سوالاتی از شرایط و وضعیت کنونی مشتری عصاره زعفران سراج مطلع گردد.
این اطلاعات می تواند در خصوص داشتن کالاهای دیگر، تعداد مشتریان در کشورهایی مثل عراق، مناطق فروش، میزان خرید یا تعداد سفارش در ماه جهت صادرات، باکیفیت بودن و … باشد.
گاهی در بین مکالمات مشاهده می شود که برخی از مشتریان سوالات زیادی داشته و ممکن است ارتباط تلفنی بسیار طولانی شود. گفتنی است این کار سبب می شود که سایر ارباب رجوع ها نتوانند خواسته های خود را مطرح نمایند. توصیه می شود سوالات اساسی به صورت پیش نویس تهیه شود و برای سوالات جانبی از عرضه کنندگان وقت قبلی اتخاذ گردد.