به سایت شرکت بازرگانی فرانیز خوش آمدید.
پشتیبانی 24 ساعته: 09155335814

صادرات عصاره زعفران الیت درجه یک

صادرات عصاره زعفران الیت درجه یک

امور صادرات عصاره زعفران در مورد برندهایی چون الیت که تمامی مجوزات لازم را جهت این امر دارد و دارای کیفیتی فوق العاده و درجه یک می باشد خیلی راحت تر از سایر برندهای موجود در بازار ایران انجام می شود. البته شرکت هایی چون عصاره زعفران آترینا نیز محصولات خود را جهت صادرات به کشورهای حومه خلیج فارس آماده و بسته بندی می کنند.

شرکت هایی چون آترینا این امکان را به مشتری داده تا به دو صورت پودر و مایع صادرات آن را به کشورهای خارجی انجام دهند. از آن طرف شرکت الیت اکثر صادرات عصاره زعفران را به صورت پودر و با بسته بندی های متنوع برعهده گرفته و کشورهایی چون ترکمنستان، عراق و مصر از این محصول به صورت عمده سفارش می دهند. چنانچه مشتریان تقاضای عصاره زعفران درجه یک را داشته باشند می توانند از طریق همین سایت اقدام نمایند.

آیا عصاره زعفران برای قلب مفید است؟

آیا عصاره زعفران برای قلب مفید است؟

همان طور که واضح و مشخص است مشتریان خارجی از ما ایرانی ها بیشتر به فکر مفید بودن تغذیه خویش می باشند. در همین راستا کالاهایی چون عصاره زعفران و انواع زعفران خشک شده را از کشورهایی چون ایران خریداری می کنند تا بتوانند به سلامت خانواده خویش کمک نمایند.

برخی از کارشناسان تغذیه برای رساندن بهتر دارو به قلب استفاده از زعفران را برای بیماران قلبی توصیه و تجویز می کنند. حتی اینگونه از گفته های کارشناسان فروش عصاره زعفران برداشت می گردد که داروهای قلب و عروق به همراه زعفران به بیمار داده شود تا امر بهبود و تاثیر آن بر بیمار راحت تر صورت پذیرد.

چه نوع عصاره زعفرانی بخریم

چه عصاره زعفرانی بخریم؟

برخی از مشتریان عصاره گیاه زعفران خراسان، زیاد به پودر بودن یا مایع بودن این محصول اهمیت نمی دهند و تقاضای آنان فقط اصل بودن و باکیفیت بودن آن می باشد. در همین راستا تولید کنندگان عصاره های ناب زعفران طوری برنامه ریزی کرده اند که امر توزیع این کالا در داخل کشور و همچنین صادرات عصاره زعفران به بهترین وجه ممکن انجام گردد.

حال در این خصوص می توان گفت که این مسئله به سلیقه مشتریان مربوط می شود و همچنین اگر طرز نگهداری این عصاره های مرغوب برای آنان مهم است می بایست چگونگی آن را از کارشناسان مربوطه جویا گردند.

 

مطالب بیشتر

سبد خرید
خانه
فروشگاه