به سایت شرکت بازرگانی فرانیز خوش آمدید.
پشتیبانی 24 ساعته: 09155335814

وبلاگ

صادرات زعفران به چین با سود ویژه

صادرات زعفران به چین با سود ویژه

صادرات زعفران به چین با سود ویژه برای ایرانیان همراه است. مردم این منطقه، معمولا از ادویه های با خواص درمانی بالا، بیشتر استفاده می کنند. آن ها مشتری ثابت و خریدار بیشترین سهم فروش از این محصول هستند.

خرید، فروش و صادر کردن این محصول در انواع بازار های جهانی سبب شده است که به عنوان یک کسب و کار پر سود، مخصوصا برای ایرانیان فعال در این زمینه به شمار آید.

البته قابل ذکر است که صادرات زعفران به چین با سود ویژه ای نسبت به دیگر کشور ها همراه است. هر چند سایر ملل ها هم برای به دست آوردن این محصول ویژه دائما قرارداد های چند ساله دارند.

استفاده سرآشپزهای معروف از زعفران

صادرات زعفران به چین با سود ویژه

این سلطان ادویه ها بنابر کیفیت خاصی که دارد، برای رنگ دهی به غذا ها و نوشیدنی ها مختلف قابل استفاده در هر آشپز خانه ای است. طعم خاص این چاشنی توجه هر سر آشپز  معروفی را به خود جلب می نماید.

این محصول علاوه بر مزه خاصی که دارد موجب تنوع در ظاهر تمام غذا ها و نوشیدنی های گرم  و سرد در تمام فصل ها شده است. معمولا تقاضا ها از سمت کشور های خارجی برای خرید آن روز به روز بیشتر می شود.

کشور های مانند چین و هند به خاطر استفاده زیاد از این ادویه جز بیشترین خریداران این محصول هستند. البته صادرات طلای سرخ به خارج سبب شده است تا کشور ما، از این محصول پرورش یافته دست خود، رتبه اول بهترین صادر کننده را به خود اختصاص دهد.

بازاریابی بین المللی طلای سرخ

صادرات زعفران به چین با سود ویژه

با پیشرفت علم و فناوری صادرات زعفران به چین و کشور های دیگر راحت تر شده است. آن ها امکاناتی را فراهم کرده اند تا این گیاه پرورش و تولید شده، به درستی و با کیفیت بالا در بسته بندی خاص برای ارسال به خارج از کشور آماده شود.

شرکت های صادرات این ادویه گران بها، با در نظر گرفتن نیاز مشتری های خارجی و تقاضای آن ها برای خرید این محصول ناب، استراتژی قیمت گذاری صحیح و روش های بازار یابی بین المللی را اجرا می کنند و در نهایت صادرات را انجام می دهند.

صادرات زعفران به چین با سود ویژه

شرکت های بازرگانی در حوزه صادرات زعفران به چین و دیگر مناطق جهان، به دلیل پذیرش سفارش زیاد برای خرید این محصول توانسته اند افراد فراوانی را جهت کار در این شرکت ها مشغول کنند.

وجود آن ها در هر سمتی چون کار فرما، کارگر، راننده و دیگر بخش ها علاوه بر سرعت در کار شرکت، سبب اشتغال زایی شده است. آن ها با عضویت در این مجموعه ها و دریافت حقوق، بهترین زندگی را برای خانواده خود فراهم کرده اند. امروزه با صادرات زعفران به چین و کشور های دیگر سبب رونق این کار شده اند.

مطالب بیشتر

سبد خرید
خانه
فروشگاه