به سایت شرکت بازرگانی فرانیز خوش آمدید.
پشتیبانی 24 ساعته: 09155335814

وبلاگ

صادرات زعفران به دبی با حاشیه سود بالا

صادرات زعفران به دبی با حاشیه سود بالا

با وجود فعالیت دیگر ملل دنیا در تولید طلای سرخ، این فراورده در کشور ما از کیفیت بالایی برخوردار است. از این رو صادرات زعفران به دبی با حاشیه سود بالا، در این سال ها روندی صعودی را طی می نماید.

کیفیت ویژه برای صادرات زعفران به دبی

صادرات زعفران به دبی با حاشیه سود بالا

این گیاه به دلیل داشتن خواص بسیار و ویژه علی الخصوص در بخش سلامت، در زمینه های دارویی و خوراکی با میزان های بالایی مورد استفاده قرار می‌گیرد. به همین علت توجه بسیاری از کشور ها و تاجران آن ها را ه خودش جلب کرده است.

مناطق و سرزمین های زیادی هستند که در این سال ها به کشت، پرورش و تولید این گیاه ارزشمند پرداخته اند اما با این حال در تمام دنیا نوع ایرانی آن از برتری ویژه ای بر دیگر موارد موجود دارد.

صادرات زعفران به دبی با حاشیه سود بالا

درشت بودن و داشتن رشته های ضخیم، سالم بودن و عدم وجود شکستگی و خرد شدگی در آن ها، یک دست و یک مدل بودن، دارای رنگ کاملا سرخ و بدون هیچ خللی و عطر خوب و منحصر به فردش از ویژگی های طلای سرخ کشت شده در کشور می باشد.

به خاطر دارا بودن همین امتیاز ها و برتری ها است که خریدار های فراوان خارجی برای دستیابی به این محصول تلاش کرده و به دنبال واردات آن به کشور خود هستند. از جمله پر سود ترین تجارت ها برای ایرانیان نیز می توان به صادرات زعفران به دبی اشاره نمود.

شرایط تجاری برای صادرات زعفران به دبی

صادرات زعفران به دبی با حاشیه سود بالا

هر کالایی برای تجارت باید از قوانین و شرایط خاصی برخوردار باشد. اطلاع داشتن از موارد در هر دو منطقه مبدا و مقصد نیز برای تاجران ضروری است. موارد لازم به آگاهی برای تاجران داخلی به این شرح می باشد:

  • خرید و بسته بندی محصول مورد نظر
  • دریافت گواهی استاندارد
  • دریافت گواهی بهداشت دامی نباتات
  • ارائه کارت بازرگانی
  • ارائه مجوز صدور (البته که برای صادرات زعفران به دبی داشتن کارت تجاری لازم است)

با وجود کیفیت اعلا و مرغوبیتی ویژه که در طلای سرخ داخلی یافت می شود؛ طبیعی است که طرفداران و خواهان های بسیاری داشته باشد و نامش در سراسر دنیا فراگیر شود. بدون شک این مسئله، فرصتی طلایی برای تاجران در این بخش رقم خواهد زد تا فرآروده های درجه یک موجود در کشور را به مناطق دیگر ارسال نمایند.

در این بین همان طور که از شواهد امر پیدا می باشد، کشور های همسایه بهترین گزینه ها محسوب می شوند. بازرگان های حا حاضر با صادرات زعفران به دبی توانسته اند ارز آوری خوبی را برای ایران رقم بزنند.

مطالب بیشتر

سبد خرید
خانه
فروشگاه