به سایت شرکت بازرگانی فرانیز خوش آمدید.
پشتیبانی 24 ساعته: 09155335814

وبلاگ

صادرات زعفران به ترکیه با شرایط فوق العاده

صادرات زعفران به ترکیه با شرایط فوق العاده

چگونگی صادرات زعفران به ترکیه گاهی با سخت گیری هایی مواجه می گردد. این مسئله به دلیل سیاست های کاری و کشوری مختلف دو منطقه بوده که امروزه با شرایط فوق العاده این امر به سهولت صورت می پذیرد.

مرز های موجود برای صادرات زعفران به ترکیه

صادرات زعفران به ترکیه با شرایط فوق العاده

داشتن مرز های مشترک همواره می تواند باعث به وجود آمدن پیشرفت ها و مزایای بسیاری باشد. کمترین اثر مثبت آن را می توان افزایش حجم داد و ستد ها تجاری دانست که به خاطر هزینه های متناسب برای تقل و انتقال کالا ها، مورد توجه و تمایل بالایی از سوی بازرگانان دو کشور قرار می گیرد.

زمانی که علاوه بر این مسائل مشترکات فرهنگی، اجتماعی و آداب و رسوم نیز در میان باشد؛ بین دو منطقه مناسبات بیشتری به وجود آمده و علاوه بر تجارت، در حیطه گردشگری نیز برای هر دو کشور مزایای اقتصادی خوبی در پی خواهد بود.

همه این مسائل گفته شده در کنار دیگر موارد و مزیت های موجود، به عینه در روابط کاری و سیاسی بین ایران و ترکیه به خوبی قابل مشاهده می باشد. این دو سرزمین از دیرباز تا کنون روابط حسنه و پر باری را با یکدیگر داشته اند.

به طوری که انجام امور صادرات زعفران به ترکیه از مرز های مشترک فی ما بین بدون هیچ مشکل و سختی ای در حال انجام می باشد. حتی برای راحتی در صورت پذیرفتن این امر، 3 بخش مختلف برای این فعالیت اختصاص داده شده است.

این 3 مرز در حال حاضر باز بوده و بدون هیچ محدودیتی کالا ها را انتقال می دهند. بیشتری حجم تبادلات نیز در بحش زمینی صورت گرفته و در برخی موارد نیز از طریق خطوط هوایی پیگیری می شوند.

به طور کلی کشور ایران با برقراری روابط مثبت و هدفمند با همسایگان خود، آن ها به شرکای تجاری و اقتصادی خوبی برای خودش تبدیل نموده که می تواند اهداف بسیار پر بازدهی برای تاجران زعفرانی باشند.

شرایط ویژه صادرات زعفران به ترکیه برای تجار

صادرات زعفران به ترکیه با شرایط فوق العاده

کشور های بسیاری وجود دارند که متقاضی انجام داد و ستد با منطقه ترکیه می باشند. این سرزمین به علت داشتن دو بخش آسیایی و اروپایی مورد توجه افراد زیادی بوده و با با توجه به اقتصاد مناسبی که برای خود به وجود آورده، خواهان های همکاری فراوانی را دارد.

در میان آن ها نیز دولت ایران با وجود همسایگی و مرز مشترک، یکی از افراد در صدر لیست بوده که طبق آمار های موجود صادرات زعفران به ترکیه از این طریق به خوبی در جریان بوده و با روند افزایشی توسط تجار پیگیری می گردد.

مطالب بیشتر

سبد خرید
خانه
فروشگاه