به سایت شرکت بازرگانی فرانیز خوش آمدید.
پشتیبانی 24 ساعته: 09155335814

وبلاگ

صادرات زعفران به ترکیه با تعرفه های باور نکردنی

صادرات زعفران به ترکیه با تعرفه های باور نکردنی

برای صادرات زعفران به ترکیه، تهیه یک محصول مرغوب با تعرفه های ارزان و باور نکردنی مقصود هر تاجری است. برای برخورداری از این فرصت ویژه می توانید با کارشناسان فروش ما از طریق این صفحه ارتباط برقرار نمایید.

 صادرات زعفران به ترکیه با تعرفه های باور نکردنی

صادرات زعفران به ترکیه به صورت چمدانی

ترکیه یکی از کشور های همسایه ایران بوده که داد و ستد های زیادی در زمینه های مختلف بین این دو کشور صورت می گیرد. یکی از این معاملات مربوط به صادرات زعفران است که حتی به صورت چمدانی تا وزن ۱۰۰ گرم نیز از طریق مسافران انجام می گیرد.

بر اساس آمار گمرک ایران، ترکیه یکی از کشور هایی می باشد که سالانه حجم بالایی از زعفران به آن صادر می گردد. این کشور با دارا بودن دانش و ابزار لازم برای استفاده از خواص زعفران، آن را در صنایع مختلف غذایی، بهداشتی، دارویی، رنگرزی و غیره به کار می برد.

 صادرات زعفران به ترکیه با تعرفه های باور نکردنی

ترکیه به دلیل همسایگی نزدیک با ایران و عدم لزوم ویزا برای سفر به آن و همچنین ارتباط تجاری با بقیه کشور ها، مقصد مناسبی برای صادرات زعفران می باشد. استانبول مرکز اقتصادی ترکیه بوده که به خاطر وجود توریست ها یکی از شلوغ ترین شهر های این کشور محسوب می گردد.

حضور توریست در این کشور باعث وجود رستوران ها و هتل های مختلفی شده که طبعاً طالب بهترین محصولات برای تهیه غذا های خوشمزه می باشند. پخت غذا های سنتی و مطابق با ذائقه مسافران کشور های مختلف، وجود زعفران مرغوب را می طلبد.

تأثير بسته بندی بر میزان صادرات زعفران به ترکیه

بسته بندی نشان دهنده تأیید شدن کالا از سوی آزمایشگاه می باشد که کیفیت محصول را از وجود آلودگی حفظ می کند. زمانی که زعفران بسته بندی شده به بازار ترکیه صادر می شود در آنجا فروش بهتری را خواهد داشت.

در بین انواع زعفران، سرگل و نگین در ترکیه پر فروش ترین بوده و عمدتاً این دو نمونه برای صادرات انتخاب می شوند تا بتوانند طلای سرخ ایران را به خوبی معرفی کنند. نوع نگین به میزان کمتری تولید شده و بخش عمده زعفران صادراتی از نوع سرگل می باشد.

 صادرات زعفران به ترکیه با تعرفه های باور نکردنی

فروش زعفران در ترکیه

در بحث صادرات زعفران به ترکیه، قیمت فروش آن بسیار مهم است. برای آگاهی از نرخ فروش طلای سرخ در این کشور باید به کمیسیون های نرخ گذاری مراجعه نمود. بدون شک قیمت زعفران در این کشور نیز تحت تأثیر نوسانات ارز خواهد بود پس برای فروش موفق باید با تمام قوانین و قیمت گذاری ها آشنا بود.

مطالب بیشتر

سبد خرید
خانه
فروشگاه