به سایت شرکت بازرگانی فرانیز خوش آمدید.
پشتیبانی 24 ساعته: 09155335814

وبلاگ

صادرات بی نظیر زعفران 1 مثقالی

صادرات بی نظیر زعفران 1 مثقالی

اگر قصد صادرات زعفران 1 مثقالی را دارید اما با طریقه این کار آشنا نیستید پیشنهاد ما به شما مشاوره با کارشناسان فروش فرانیز می باشد تا بتوانید یک معامله سودمند و بی نظیر را انجام دهید.

چرا زعفران را با واحد های وزنی پایین بسته بندی می کنند؟

صادرات بی نظیر زعفران 1 مثقالی

زعفران 1 مثقالی در برند های مختلف در بازار موجود می باشد. معمولا فروش زعفران با واحد گرم محاسبه می شود از این رو خیلی از افراد با مثقال آشنایی ندارند. هر مثقال زعفران معادل با ۴.۶۰۸ گرم می باشد.

به دلیل قیمت بالای زعفران، خرید آن در وزن های بالا برای همه میسر نیست به همین دلیل زعفران را در وزن های خیلی پایین از یک گرم به بالا بسته بندی می کنند تا همه بتوانند این محصول پر خاصیت را خریداری کنند.

زعفران 1 مثقالی برای صادرات به صورت شکیل بسته بندی می شود. بسته بندی باید به گونه ای باشد که هیچ گونه راه نفوذ هوا و رطوبت به داخل بسته وجود نداشته باشد چون که وجود نور و رطوبت از کیفیت زعفران می کاهد.

قیمت زعفران به دلیل نوسانات بازار ارز و سرمایه مدام در حال تغییر می باشد برای آگاهی از قیمت روز زعفران به صورت روزانه می توانید به سایت های خبر و یا فروش زعفران مراجعه نمایید.

زعفران 1 مثقالی می تواند یک هدیه و سوغانی بسیار مناسب برای کسانی که به شهر زعفران خیز مراجعه کرده اند باشد. در هنگام خرید علاوه بر مثقال به وزن گرمی روی جلد نیز دقت کنید.

زعفران دارای خواص دارویی بسیاری می باشد که از سالیان دور بر مصرف آن بسیار تأکید شده است امروزه از زعفران قرص ها و شربت های گوناگون دارویی تولید می شود. همچنین در کشور ژاپن از زعفران کپسول هایی تولید کرده اند که معتقدند در درمان آلزایمر بسیار مؤثر می باشد.

دلیل تفاوت قیمت برندهای متفاوت زعفران

صادرات بی نظیر زعفران 1 مثقالی

قیمت زعفران 1 مثقالی در برند های مختلف متفاوت می باشد. بالطبع قیمت نوع خالص آن یعنی سوپر نگین نسبت به بقیه گران تر می باشد حتی برند زعفران نیز بر قیمت آن اثرگذار بوده و هرچه مارکی در بین مردم مطرح تر و ثابت شده تر باشد قیمت آن بالاتر است.

برای خرید زعفران 1 مثقالی برای صادرات و یا پخش داخلی می توانید با کارشناسان فروش سایت ما تماس حاصل نمایید تا شما را برای یک معامله سودمند راهنمایی کنند مطمئن باشید هرگز از همکاری با فرانیز پشیمان نخواهید شد.

مطالب بیشتر

سبد خرید
خانه
فروشگاه