به سایت شرکت بازرگانی فرانیز خوش آمدید.
پشتیبانی 24 ساعته: 09155335814

صادرات انواع مایع زعفران سی سیب مرغوب

مایع زعفران سی سیب

مایع زعفران سی سیب یکی از بهترین محصولاتی است که در سایت ما وجود دارد و دارای خواص بسیار زیادی می باشد و عطر و طعم بی نظیر زعفران را برای ما به همراه می آورد.

زعفران یک ماده ی غذایی است که از قرن ها پیش توسط رومیان و چینی ها استفاده می شده است و سپس ایرانیان نیز شروع به استفاده از این ماده ی غذایی ارزشمند نمودند و پس آن بود که این گیاه خوش رنگ و بو، میان ایرانیان محبوب شد و جای خود را در میان غذاها و چاشنی های ایرانی پیدا کرد.
به صورتی که در حال حاضر شاهد این موضوع هستیم که کشور عزیزمان ایران به یکی از بزرگ ترین صادرکنندگان زعفران در سراسر جهان تبدیل شده است و در زمینه ی صادرات زعفران حرف اول را می زند.

مایع زعفران سی سیب

عرضه کننده مستقیم مایع زعفران سی سیب

سایت ما یکی از بزرگ ترین مراکز عرضه مستقیم مایع زعفران با مارک سی سیب است و آن را در بهترین کیفیت در اختیار شما عزیزان قرار می دهد.
زعفران در مزارع شمال شرقی کشورمان کاشته می شود و سپس کشاورزان با نهایت دقت آن را از گل زعفران جدا کرده و بسته بندی می کنند و زعفرانی که در مزارع ایران تولید می شود از معروف ترین زعفران های جهان است و دارای کیفیتی بی نظیر می باشد.
اما این روزها مایع زعفران نیز به بازار آمده است که از خود زعفران تولید شده و به صورت آماده در بازار موجود می باشد.

مایع زعفران سی سیب

قیمت عمده مایع زعفران سی سیب

اگر شما نیز قصد خریداری نمودن این محصول را به صورت عمده دارید، برای اطلاع از قیمت این نوع مایع زعفران با همکاران ما در واحد پشتیبانی تماس حاصل نمایید و پس از کسب اطلاعات محصول مورد نظر خود را سفارش دهید.
خواص دارویی زعفران برای پوست:

  •  درمان آفتاب سوختگی
  • از بین برنده ی لک های پوستی
  • روشن کننده پوست
  • لایه بردار قوی پوست

مایع زعفران سی سیب

مرکز پخش مایع زعفران سی سیب

بسیار خوشحالیم که می بینیم سایت ما به یکی از بزرگ ترین مراکز پخش مایع زعفران سی سیب تبدیل شده است و نوع باکیفیت و مرغوب آن را در اختیار شما قرار می دهد.
برای استفاده از زعفران آن را در ابتدا آسیاب می کنند و سپس از آن برای انواع و اقسام غذها استفاده می کنند.
اما زعفران به علت قیمت بالایی که دارد، بسیاری از شرکت ها سعی کرده اند آن را به صورت پودر در مقادیر کمتری به فروش برسانند. اما یکی از محصولاتی که از زعفران به دست می آید مایع زعفران است. از این مایع برای تولید مواد غذایی مانند پولکی و نبات و … استفاده می شود.

مطالب بیشتر

سبد خرید
خانه
فروشگاه