به سایت شرکت بازرگانی فرانیز خوش آمدید.
پشتیبانی 24 ساعته: 09155335814

شرکت افشانه زعفران زرافشان 110 میلی لیتری

شرکت افشانه زعفران زرافشان 110 میلی لیتری

شرکت افشانه زعفران زرافشان یکی از برترین ها در میان رقبا می باشد. تاجران می توانند از طریق این سایت نوع 110 میلی لیتری آن را سفارش بدهند و از طریق آن در بازار اعتبار کسب کنند.

شرکت افشانه زعفران زرافشان 110 میلی لیتری

زعفران ادویه ای است که از گیاهی به همین نام تهیه می گردد. گیاهی که سال هاست در ایران توسط کشاورزان و زارعان مختلفی تهیه می شود و مورد استفاده قرار می گیرد. علاوه بر مردم ایران، افرادی در خارج از کشور هم نیز به مصرف و استفاده از این ادویه علاقه دارند و با بهره وری از آن، غذا ها و دسر های خوشمزه ای را تهیه می کنند.

در حال حاضر شرکت های گوناگونی هستند که از این ادویه بهره می برند و فرآورده های مختلفی را تولید می کنند. افشانه زعفران یا اسپری زعفران یکی از این محصولات است که توسط برند بهرامن، زرشاد، زرافشان و غیره تدارک دیده می شود. این کالا از بهترین زعفران تولید می شود و در نهایت محلول زعفران غلیظی را به دست می آورند که به واسطه آن می توان به راحتی سطوح مختلف همچون برنج را تزئین کرد.

شرکت افشانه زعفران زرافشان 110 میلی لیتری

شرکت افشانه زعفران زرافشان با در نظر گرفتن استاندارد های مربوطه دست به تولید می زند و کادری مجرب و باتجربه را در اختیار دارد. فضای تولید نیز کاملا استریلیزه است و همین عامل سبب شده تا محصول نهایی نیز نوع 110 میلی لیتری آن یکی از پرفروش ترین ها در بازار است و تاجری که آن را در دست داشته باشد، درآمد خوبی را کسب خواهد نمود.

تولیدات شرکت افشانه زعفران زرافشان

شرکت افشانه زعفران زرافشان 110 میلی لیتری

مردم برای این که بتوانند به تولیدات یک شرکت اعتماد نمایند، عوامل آن بایستی برای ثبت استاندادر های لازمه، کوشش های فراوانی داشته باشند. به این منظور به سازمان های مختلف مراجعه نموده و آن ها نیز با بازدید دقیق از کارخانه، تصمیم می گیرند که محصولات کیفیت لازمه را دارند یا خیر. شرکت افشانه زعفران زرافشان نیز در این صدد تلاش های فراوانی ورزیده است و با به کارگیری عوامل و تولید کنندگان متبحری، توانسته اند محصولات باکیفیت و مرغوبی را وارد بازار نمایند.

تاجران و شرکت های پخش می توانند از طریق نمایندگان فروش فرانیز، محصولات این مجموعه را خریداری نمایند و به صورت مستقیم از درب کارخانه تحویل بگیرند. این یکی از خدمات فرانیز است که قادر می باشد محصولات را بدون هیچگونه واسطه ای به مشتریان تحویل دهد. این موضوع موجب شده تا تولیدات و محصولات شرکت افشانه زعفران زرافشان با قیمت اصلی شان ارائه گردند.

مطالب بیشتر

سبد خرید
خانه
فروشگاه