به سایت شرکت بازرگانی فرانیز خوش آمدید.
پشتیبانی 24 ساعته: 09155335814

سفارش دمنوش زعفران فان تایم 14 تایی

سفارش دمنوش زعفران فان تایم 14 تایی

دمنوش زعفران فان تایم یکی از محصولات پرطرفدار در میان فرآورده های زعفرانی است که در بسته های 14 تایی عرضه شده و به قیمت 45 هزار تومان به فروش می رسد. برای سفارش آن همین حالا می توانید از طریق سایت فرانیز اقدام نمایید.

سفارش دمنوش زعفران فان تایم 14 تایی

ما انسان ها به سبب فعالیت هایی که در ساعت های طولانی انجام می دهیم، دچار ضعف و کسالت شده و انرژی خود را از دست می دهیم. برای رفع این مشکل و برگرداندن انرژی از دست رفته، به میل نمودن یکسری مواد غذایی روی می آوریم که درون آن ها مواد مغذی و مفید برای بدنمان وجود دارد. البته بعضی به علت علاقه بیشتر، به خوراکی هایی روی می آورند که نه تنها مفید نبوده بلکه باعث ضرر رسیدن به سلامت بدنشان نیز می شود. از جمله آن می توان به نوشابه های غیرطبیعی و یا انرژی زا ها اشاره نمود.

حال در این میان، کسانی که به سلامت خود اهمیت می دهند، سعی می کنند که همواره از مواد غذایی طبیعی و کاملا مفید بهره ببرند و یکی از معروف ترین آن ها دمنوش های گیاهی است. این دمنوش ها از ترکیب گیاهان مفیدی به دست می آیند که در کنار هم خواص فوق العاده ای را ارمغان می آورند. می توان با قاطعیت گفت که یکی از دمنوش های گیاهی که بین مردم محبوب می باشد، دمنوش زعفرانی است.

سفارش دمنوش زعفران فان تایم 14 تایی

شرکت های مختلفی در جای جای کشور مشغول به فعالیت در حوزه تولید فرآورده های زعفرانی هستند و از دمنوش نیز پشتیبانی می نمایند. به این صورت که سالانه حجم زیادی از دمنوش زعفرانی توسط برند های مختلف تهیه و تدارک دیده شده و در فروشگاه های واقعی و آنلاین به فروش می رسند. یکی از شرکت های برتر در تولید دمنوش، فان تایم می باشد که با ارائه محصول باکیفیت در دل مشتریان جا خوش کرده است. دمنوش زعفران فان تایم از قیمت و مرغوبیت بسیار خوبی برخوردار بوده و شما می توانید به راحتی آن را از طریق همین سایت سفارش دهید.

سفارش دمنوش زعفران فان تایم 14 تایی

مشخصات دمنوش زعفران فان تایم

این نوشیدنی گرم و بسیار خوش طعم یکی از بهترین ها در صنعت زعفران بوده که در بسته بندی هایی بسیار شکیل و زیبا تدارک دیده شده است. دمنوش زعفران فان تایم به گونه ای تولید شده که در یک جعبه، 14 عدد بسته ی کوچک تر تعبیه شده است. درون این بسته ها ترکیبی از چند گیاه فوق العاده قرار گرفته که عبارتند از زعفران، هل و گل محمدی که در کنار یکدیگر عطر خوش و مزه ای دلپذیر را به ارمغان می آورند.

سفارش دمنوش زعفران فان تایم 14 تایی

طرز تهیه دمنوش زعفران فان تایم

همان گونه که گفته شد دمنوش زعفران فان تایم به این گونه است که در جعبه آن 14 بسته بندی کوچکتر قرار گرفته است. در بسته های کوچکتر تی بگ هایی قرار دارند که برای استفاده باید ابتدا آن ها را درون فنجان هایی قرار داد. سپس درون فنجان آب جوش افزوده و برای مدت کوتاهی صبر می کنیم. در این زمان، ترکیبات گیاهان رفته رفته به درون مولکول های آب نقوذ پیدا کرده و در آن محلول می شوند. سپس می توانید آن را به صورت گرم میل نمایید.

سفارش دمنوش زعفران فان تایم 14 تایی

برخی تمایل دارند که دمنوش خود را به صورت سرد میل نمایند. برای تهیه دمنوش سرد آن، پس از دم کشیدن مدتی صبر کنید تا خنک شود. سپس در این مرحله می توانید به آن یخ بیفزایید. حال دمنوش زعفران فان تایم سرد شما حاضر است. حتی می توانید به آن عسل بیفزایید و طعم بی نظیری را ایجاد کنید که از ترکیب گیاهان گل محمدی و هل و زعفران به اضافه عسل پدید آمده است. برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت تخفیف برای حجم عمده می توانید با مشاورین فرانیز ارتباط برقرار نمایید.

مطالب بیشتر

سبد خرید
خانه
فروشگاه