به سایت شرکت بازرگانی فرانیز خوش آمدید.
پشتیبانی 24 ساعته: 09155335814

سایت پودر ژله زعفران 100 گرمی فرمند

سایت پودر ژله زعفران 100 گرمی فرمند

پودر ژله زعفران فرمند یکی از محصولات پرطرفدار و محبوب در بازار بزرگ زعفران است که در سایت فرانیز در جرم های 100 گرمی و در حجم عمده به فروش می رسد.

سایت پودر ژله زعفران 100 گرمی فرمند

پودر ژله زعفران فرمند

 ژله، یکی از خوراکی‌ های خوشمزه‌ای که در سفره مهمانی‌ ها مورد استفاده قرار گرفته و میزبان ها معمولا از آن بهره می برند. ژله را می توان در طرح ها و اشکال متفاوتی تهیه کرد و اشتهای دیگران را بر انگیخت. همچنین اگر طعم دلپذیری داشته باشد یک خوراکی کاملا مفید و وسوسه کننده برای کودکان نیز خواهد بود.

پودر ژلاتین موجود در پودر ژله زعفران سبب شده است تا این خوراکی در هوای سرد شکل بگیرد و یکی از لازمه های تهیه آن، قرار دادن ظرف حاوی آّب و ژله در فضای سرد می باشد.ژله برای تقویت استخوان‌ها مفید بوده و با وجود ویتامین B، برای بهبود افسردگی بسیار مناسب است.

سایت پودر ژله زعفران 100 گرمی فرمند

گرچه با افزوده شدن انواع مواد شیمیایی در بعضی محصولات مضرات آن بر خواص آن افزونی یافته اما شرکت فرمند با تلاش در تولید محصولاتی سالم و با کیفیت بالا، پودر ژله زعفران را تولید کرده که با استفاده از زعفران خشک شده اصل و مرغوب، به یک محصول فوق العاده مفید خصوصا برای قشر جوان تر جامعه بدل گردیده است. این کالا تمامی خواص زعفران و ژله طبیعی را دارا بوده و در تولید آن از هیچگونه ماده مضری استفاده نشده است.

مزایای استفاده از پودر ژله زعفران

 ژله یکی از خوراکی ‌هایی می باشد که می‌تواند زیبایی سفره ها را دو چندان کند و خلاقیت و سلیقه ی شما را نیز، به نمایش بگذارد.

سایت پودر ژله زعفران 100 گرمی فرمند

 این ماده غذایی در طعم‌ های مختلفی تولید می‌ شود که همانگونه که گفته شد، نوع زعفرانی آن نیز توسط برخی شرکت ها به تولید می رسد. پودر ژله ی زعفران با وجود سادگی بسیار اشتها برانگیز بوده که علاوه بر طعم بی نظیر و رنگ خیره کننده ای که از ترکیب زعفران دارد، شما را از خواص بسیار ارزنده ی این گیاه گران بها، بهره مند میکند.

 گیاه زعفران دارای خواص متعددی برای سلامتی است. برخی از مهمترین خواص و مزایای زعفران عبارت است از:

  • توانایی بهبود سلامت تنفس
  • بهینه سازی سیستم گوارش
  • از بین بردن درد
  • بهبود الگوهای خواب
  • کاهش خونریزی
  • تقویت سلامت قلب
  • افزایش گردش خون
  • پیشگیری از دیابت
  • تقویت استخوان ها و بهبود عملکرد سیستم ایمنی بدن
سایت پودر ژله زعفران 100 گرمی فرمند

طرز استفاده از پودر ژله زعفران

 ژله یکی از آسان ‌ترین و درعین‌ حال متنوع ‌ترین دسر ها بوده که دیگر برای به دست آوردن آن نیازی به سر زدن از قنادی های شهر خود نخواهید داشت. کافیست این پودر را در آب جوش حل نموده و پس از گذشت دقایقی و مشاهده حل شدن کامل پودر ها، آب سرد را به آن اضافه نمایید. حال آن را در یخچال قرار داده و صبر کنید تا سفت شود.

با وجود پودر ژله زعفران شرکت فرمند درست‌ کردن این دسر برای شما عزیزان بسیار آسان گشته و شما را از طعم و رنگی بی نظیر که حاصل افزودن زعفران مرغوب و اصل به آن است، بهره مند می کند. به علت وجود این کالا می توانید این گیاه بی نظیر و تمامی خواص آن را حتی به دسر خود بیافزایید.

سایت پودر ژله زعفران 100 گرمی فرمند

ژلاتین نوعی ماده جامد بوده و فرآورده‌ای است که از بدن حیوانات استخراج می‌شود. با ترکیب کردن رنگ‌ ها و اضافه کردن بستنی و شیر به ژله می ‌توانید ده‌ ها شکل و طرح از ژله درست کنید. پودر ژله زعفران برای کسانی که علاوه بر خوش طعم و خوش رنگ بودن غذا هایشان، به سلامت آن نیز اهمیت زیادی قائل اند، یک انتخاب بسیار مناسب است.

برای خرید بهترین عصاره زعفران و انواع پودر زعفران می توانید از طریق سایت های اینترنتی بسیاری همچون این سایت بزرگ اقدام نمایید.

مطالب بیشتر

سبد خرید
خانه
فروشگاه