به سایت شرکت بازرگانی فرانیز خوش آمدید.
پشتیبانی 24 ساعته: 09155335814

سایت بزرگ دمنوش زعفران و اویشن

سایت بزرگ دمنوش زعفران و اویشن

سایت بزرگ فرانیز با هدف ارائه بهترین محصولات زعفرانی، علی الخصوص دمنوش زعفران و اویشن بهترین محصولات را به متقاضیان در سراسر جهان با تضمین مرغوبیت کالا ارائه می نماید.

سایت بزرگ دمنوش زعفران و اویشن

دمنوش ها دارای تنوع بسیاری می باشند که با گذشت زمان و کشف طعم ها و خواص دارویی گیاهان مختلف بر تعداد آن ها افزوده می شود. دمنوش زعفران و اویشن یک محصول نوین و پر خاصیت می باشد که دارای طعمی متفاوت است.

دمنوش ها را می توان در منزل نیز تهیه کرد اما به شرطی که به نسبت ترکیب آن ها آگاهی لازم را داشته باشید. امروزه در شرکت های تولید کننده این محصولات، انواع دمنوش ها را با نسبت های ترکیبی دقیق تحت نظر متخصصین امر تغذیه تهیه می نمایند تا خواص آن به درستی در اختیار مصرف کننده قرار گیرد.

خواص زعفران و اویشن

سایت بزرگ دمنوش زعفران و اویشن

دمنوش زعفران و اویشن از ترکیب دو روئیدنی پرخاصیت تهیه گردیده است که هر کدام در جای خود دارای خواص منحصر به فردی هستند. زعفران معروف به طلای سرخ ادویه ای بسیار ارزشمند است که علاوه بر طعم و عطر دلپذیر دارای رنگی زیبا نیز می باشد.

آویشن از خانواده نعناع می باشد که دارای طبعی گرم و خشک است. در گذشته از آویشن برای رفع بوی بد دهان استفاده می کردند. آویشن را می توان به صورت تازه، خشک، چای و دمنوش استفاده نمود. همچنین از عرق و روغن آن نیز بسیار استفاده می گردد.

زعفران از تیره زنبقیان است که درصد بالای آن در ایران کشت می شود. این محصول دارای طبعی گرم و خشک است پس نوشیدن آن به افراد سرد مزاج بسیار توصیه می شود. کلاله های زعفران که جزء اصلی آن محسوب می شوند حاوی چربی، املاح معدنی و موسیلاژ می باشند که در طب سنتی مصرف آن به صورت نوشیدنی و یا در پخت غذا بسیار توصیه می گردد.

دمنوش زعفران و اویشن دارای خواص درمانی متعددی است. این محصول مقوی معده است و از ترش کردن آن جلوگیری می کند. این دمنوش محصولی کارآمد برای کسانی که دچار نفخ و گرفتگی عضلات معده هستند می باشد.

دمنوش زعفران و اویشن را چگونه می توان خریداری نمود؟

سایت بزرگ دمنوش زعفران و اویشن

دمنوش زعفران و اویشن در فروشگاه های معتبر و عطاری ها عرضه می شود. فروش این محصول علاوه بر روش حضوری از طریق سایت های فروش معتبر نیز صورت می گیرد که روشی بسیار مناسب و به صرفه است و شما به راحتی می توانید برند مورد نظر خود را انتخاب نمائید.

مطالب بیشتر

سبد خرید
خانه
فروشگاه