به سایت شرکت بازرگانی فرانیز خوش آمدید.
پشتیبانی 24 ساعته: 09155335814

روش تهیه عصاره طبیعی گیاه زعفران

عصاره طبیعی گیاه زعفران با وزن خالص 1000 گرم

عصاره طبیعی گیاه زعفران یکی از بهترین فرآورده های جانبی این حوزه به شمار می آید. در کشور ایران برندها و شرکت های مختلفی در زمینه تولید انواع عصاره زعفران فعالیت دارند.

در فضایی که اکثر بنگاه های تولید عصاره طبیعی زعفران به دنبال تولید این محصول با کمترین هزینه و بیشترین کیفیت هستند، برندهایی در بازاریابی و فروش آن موفق و موثر عمل می کنند که بتوانند با به کارگیری نیروهای باتجربه و متخصص به عرضه این عصاره ها بپردازند.

زمانی که روش ساخت محصول برای تولیدکنندگان مقرون به صرفه باشد، قطع به یقین در فروش عصاره زعفران موفق تر عمل نموده که این یک امر طبیعی تلقی می گردد. رضایتمندی مشتریان خود نکته ای حائز اهمیت بوده به طوری که با افزایش آن، مصادف است با افزایش کمی مصرف.

تهیه اینترنتی عصاره گیاه زعفران، این مزیت را دارد که معمولا این تیپ از محصولات به صورت مستقیم از عرضه کننده به دست مشتریان اصلی می رسد.

روش تهیه عصاره طبیعی گیاه زعفران سی سیب

عصاره زعفران سی سیب در کنار سایر برندهای فعال در تهران منحصرا به روش اینترنتی خرید و فروش می گردد. جهت تهیه این محصول طبیعی خراسان با قیمت ارزان می توان از طرح های ویژه و اختصاصی این سایت استفاده نمود.

چنانچه از برندهای دیگری در مجموعه خود طی سال های متمادی استفاده می کنید، پیشنهاد سایت انواع عصاره طبیعی گیاه زعفران این است که از محصولات جدید نیز خریداری نموده و کیفیت این عصاره مایع زعفران را نیز مورد آزمایش قرار دهید.

گفتنی است که پودر زعفران نیز در کنار عصاره مایع توسط این سایت عرضه می شود و مشتریان می توانند برای مشاهده و خرید آن از طریق صفحه محصولات فرانیز اقدام کنند.

بهترین عصاره طبیعی گیاه زعفران

خیلی از مشتریان به هنگام گرفتن قیمت از کارشناسان این سایت، به دنبال بهترین و باکیفیت ترین عصاره طبیعی گیاه زعفران می باشند و به صراحت بیان می کنند که کدام نوع این عصاره ها نسبت به سایرین برتری دارد.

بسته به میزان سرمایه گذاری شرکت های پخش، اطلاعات انواع عصاره های مایع از طریق شبکه های اجتماعی یا ایمیل ارسال می شود تا آنان بتوانند پس از بررسی و آنالیز این اطلاعات به کمک بازاریابان و تیم فروش خود تصمیم باارزشی را بگیرند.

روش تهیه عصاره طبیعی زعفران در کشور ایران

تولید فرآورده های با کیفیت در ایران

ایران بزرگترین تولید کننده زعفران و فرآورده های آن در جهان می باشد. محصولات ساخت داخلی از کیفیت بالایی برخوردار هستند و به آن سوی مرز ها صادر می شوند. عصاره طبیعی گیاه زعفران یکی از محصولات مرغوب بوده که در برند های مختلفی موجود می باشد. این فرآورده را به روش سرد و بدون نیاز به حرارت تولید می کنند.

کیفیت محصولات داخلی در رقابت با نمونه های خارجی می باشد چرا که با اصول علمی تولید می شوند. افزایش تقاضا برای صادرات این فرآورده ها، دلیلی بر اثبات این ادعا است.

زعفران دارای سه مشخصه عطر، رنگ و طعم مناسب می باشد که باعث گسترش دامنه مصرف آن می شود. این محصول گیاهی در صنایع غذایی، دارویی- بهداشتی و رنگرزی مورد استفاده قرار می گیرد.

فروش عصاره طبیعی گیاه زعفران در شیراز

شیراز یکی از شهر های پر مصرف در زمینه زعفران می باشد. فروش عصاره طبیعی گیاه زعفران در این شهر، آمار مطلوبی را نشان می دهد. دلیل این امر، جایگاه مناسب ادویه سلامتی در برنامه غذایی ساکنین آن است.

فارس یکی از استان های موفق در زمینه کشت طلای سرخ می باشد. طبق آمار، سطح زیر کشت در این منطقه حدود ۱۱۰۰ هکتار و میزان برداشت محصول ۴ تن است.

در بیشتر شهر های این استان از جمله؛ استهبان، شیراز، سروستان، مرودشت و سپیدان، می توان شاهد کشت زعفران بود. اقلیم مناسب این شهر، پرورش گل سلامتی را آسان کرده است. استفاده از محصولات گیاهی و طبیعی باعث پیشگیری از بروز امراضی مانند سکته می گردد. دلیل فروش بالای زعفران در شیراز، اهمیت ساکنین این استان به سلامت خود می باشد.

صادرات آب زعفران به مالزی

کشور مالزی در جنوب شرقی آسیا واقع بوده که یکی از شرکای تجاری ایران محسوب می شود. آب زعفران یکی از محصولات صادراتی به این کشور می باشد که از فروش بالایی برخوردار است.

انتخاب کشور برای عرضه یک محصول، اهمیت ویژه ای دارد. یک تاجر موفق باید مقصد تجاری خود را به درستی برگزیند. مطالعه مقاله هایی در مورد بازار فروش محصولات زعفرانی در کشور های مختلف، می توان مؤثر واقع شود.

زعفران جزء ادویه های پر مصرف در دنیا بوده که میزان استفاده از آن در کشور های مختلف، متفاوت است. آشپزان مالزی از این محصول گیاهی، استفاده زیادی می کنند.

در این کشور، عصاره طبیعی گیاه زعفران دارای طرفداران بسیاری می باشد. این فرآورده در پخت خیلی از غذا ها و شیرینی جات در مالزی کاربرد دارد.

عوامل مؤثر بر کشت موفق زعفران

زعفران جزء گیاهان چند ساله بوده که کشت آن هر ۷ سال یکبار انجام می گیرد. بازدهی مطلوب این محصول متأثر از شرایطی بوده که در ذیل به چند مورد از آن ها اشاره می شود:

  • آب و هوا: اصلی ترین شرط برای پرورش زعفران، مناسب بودن شرایط اقلیمی می باشد. این محصول در شرایط خشک و نیمه گرمسیری، بیشترین بازدهی را دارد.
  • خاک: گیاه زعفران در تمامی خاک ها رشد می کند. اما بهترین نتیجه در خاکی خواهد بود که از نظر میزان شن و رس، اعتدال داشته باشد. برای آگاهی از مناسب بودن زمین، بهتر است نمونه ای از آن مورد آزمایش قرار گیرد.
  • پیاز زعفران: رشد و تکثیر گیاه زعفران به وسیله پیاز صورت می گیرد. انتخاب پیاز مناسب از نظر سلامت، وزن، شکل و سن بسیار مهم است.
  • زمان کشت: برای کاشت پیاز، باید آن را از زمین دیگری استخراج کنند لذا باید این کار در زمان خاصی انجام شود. بهترین فصل برای این عملیات، زمان خواب گیاه، یعنی اواخر بهار می باشد.

خرید عصاره طبیعی گیاه زعفران به صورت آنلاین

خیلی از مشتریان به دنبال راحت ترین روش برای سفارش مشتقات طلای سرخ می باشند. خرید عصاره طبیعی گیاه زعفران به صورت آنلاین میسر است.

روش سفارش آنلاین در دنیای امروزی بسیار نمود پیدا کرده است. در این روش، متقاضی در کمترین زمان، به صرفه ترین خرید را انجام می دهد. در حال حاضر بخش اعظمی از مراکز فروش، به صورت اینترنتی به فعالیت مشغول می باشند.

عرضه اینترنتی محصولات با کیفیت، باعث دسترسی آسان مشتری به آن ها خواهد شد. با وجود ترافیک های سنگین در شهر ها، یک خرید جزئی مدت زمان زیادی را صرف می کند.

مراکز فروش با عرضه اجناس با کیفیت، می توانند مشتریان بیشتری را جذب کند. یکی از دلایل اصلی افزایش فروش آنلاین، جلب رضایت مشتری با تحویل کالای مطلوب و به موقع می باشد.

توزیع محصولات گیاهی در سطح کشور

محصولات گیاهی دارای خواص بیشماری می باشند. بدون شک تمام افراد جامعه، تمایل زیادی به خرید این اجناس دارند. شرکت های پخش، عهده دار توزیع فرآورده های طبیعی در سطح کشور هستند.

عصاره طبیعی گیاه زعفران یکی از محصولاتی بوده که توسط این شرکت ها پخش می شود. این فرآورده در برند ها و نرخ های مختلفی موجود بوده تا نیاز تمام مشتریان برآورده گردد.

در حال حاضر در تمام عطاری ها و فروشگاه های کشور، می توان شاهد محصولات زعفرانی بود. در صورت عدم دسترسی به کالای مورد نظر، می توان آن را به صورت آنلاین سفارش داد.

خرید مایع زعفران در حجم عمده

بسته بندی اصولی مواد غذایی

مواد غذایی ارتباط مستقیمی با سلامت مصرف کننده دارند. هر چه محصولات مورد استفاده بهداشتی تر باشند، امراض کمتری مشاهده می شود. بسته بندی یکی از عوامل تأثیر گذار بر سلامت محصول است.

عصاره طبیعی گیاه زعفران دارای بسته بندی مناسب بوده و از ماندگاری بالایی برخوردار می باشد. با نگهداری صحیح، به مدت دو سال قابل مصرف است.

بسته بندی در میزان فروش و صادرات یک محصول نقش بسزایی دارد. ظاهر و شکل ظرف مورد استفاده بسیار مهم بوده و باید بتواند نظر مشتریان خارجی را جلب کند.

زعفران یکی از مواد غذایی پر فروش بوده که برای بسته بندی آن از ظروف مختلفی استفاده می شود. حجم های بالا این محصول معمولا به شکل فله ای صادر می گردد. اما در مورد وزن های پائین تر، زیبا ترین ظروف را بکار می برند.

 

مطالب بیشتر

سبد خرید
خانه
فروشگاه