به سایت شرکت بازرگانی فرانیز خوش آمدید.
پشتیبانی 24 ساعته: 09155335814

وبلاگ

راهی ساده برای خرید زعفران ۱ گرمی

راهی ساده برای خرید زعفران ۱ گرمی

آیا به دنبال راهی ساده برای خرید زعفران ۱ گرمی هستید؟ پیشنهاد ما به شما خرید از سایت های معتبر است که دیگر لزومی به صرف زمان برای مراجعه حضوری نمی باشد.

مناسب ترین آب و هوا جهت پرورش زعفران

راهی ساده برای خرید زعفران ۱ گرمی

زعفران گیاهی نیمه گرمسیری و چند ساله بوده که در مناطق دارای زمستان های ملایم و تابستان های گرم و خشک رشد مطلوبی دارد.

مقاومت زعفران بالا می باشد اما از آن جا که دوره رشد آن در فصل های پائیز، بهار و زمستان قرار دارد به هوای مناسب و معتدلی برای رشد نیازمند است. دوره خواب زعفران تابستان بوده از این رو برای کشت، بهترین فصل خواهد بود.

روش های متنوع خرید زعفران ۱ گرمی

راهی ساده برای خرید زعفران ۱ گرمی

خرید زعفران ۱ گرمی در عصر امروزی که روش های متنوعی پیش روی خریدار وجود دارد کاری بسیار آسوده می باشد. خرید به روش آنلاین بهترین و به صرفه ترین روش بوده چرا که بدون صرف زمان و هزینه اضافی در کمترین زمان ممکن خرید صورت می گیرد.

یکی از دلایلی که منع کشت زعفران در شهر های شمالی را بیان می نماید بارندگی های تابستانی در این مناطق است. طلای سرخ در تابستان باید استراحت کند و آبیاری نه تنها برای او مفید نیست بلکه رشد آن را با مشکل مواجه خواهد کرد.

خرید زعفران ۱ گرمی برای هدیه دادن به عزیزان می تواند گزینه خوبی باشد. بسته بندی این محصول با جرم های پائین معمولا به صورت پک های هدیه می باشد که برای سوغاتی و صادرات از آن ها استفاده می گردد. با توجه به زحمت پرورش زعفران علی الخصوص برداشت و جداسازی کلاله ها، قیمت زعفران ۱ گرمی به صورت مناسب تعیین شده است.

هر ۵۰۰ کلاله ۱ گرم وزن دارد یعنی حدود ۱۶۷ گل نیاز است. این در حالی می باشد که کشاورز باید برای جداسازی رشته ها کارگر استخدام کند. خرید زعفران ۱ گرمی از طریق مراکز فروش و سایت های مجاز امکان پذیر است تا امکان استفاده از آن برای همه افراد میسر باشد.

راهی ساده برای خرید زعفران ۱ گرمی

شغل درصد بالایی از افراد شهر های زعفران خیز همچون؛ تربت حیدریه، قائنات، گناباد و خاف در حوزه زعفران است. گروهی خود این محصول را به صورت کم و بیش کشت می کنند و عده دیگر نیز در برداشت و فروش به کار مشغولند. کشاورزان معمولا از نرخ های تصویبی برای این محصول رضایت ندارند چرا که آن ها معتقدند درصد افزایش قیمت زعفران نسبت به کالا های دیگر مقدار کمتری را نشان می دهد.

مطالب بیشتر

سبد خرید
خانه
فروشگاه