به سایت شرکت بازرگانی فرانیز خوش آمدید.
پشتیبانی 24 ساعته: 09155335814

دریافت مستقیم کالا از کارخانه اسپری زعفران زرپاش

دریافت مستقیم کالا از کارخانه اسپری زعفران زرپاش

اسپری زعفران زرپاش بعد از تحقیق و آزمایشات فراوان در سال ۱۳۸۳ توسط مجموعه زرپاش تولید و عرضه شد. مشتریان محترم می توانند از طریق سایت های معتبر این کالا را مستقیم از کارخانه سفارش داده و خیلی سریع آن را دریافت کنند.

دریافت مستقیم کالا از کارخانه اسپری زعفران زرپاش

در این کارخانه ی بزرگ و بنام علاوه بر اسپری زعفران زرپاش، محصولات زعفرانی، ادویه جات و انواع روغن نیز تولید می شود که هر کدام دارای ترکیبات و خصوصیات خاصی می باشند، مهم ترین خصوصیت این اسپری سهولت استفاده از آن است. در ایران در بسیاری از استان ها زعفران مر‌غوب در سطح وسیع کشت و بهره برداری می شود که شاید بتوان گفت، مقدار بیشتر آن به همان صورت خام و فله ای به کشور های دیگر صادر و در آنجا با برند آنها بسته بندی می شوند.

مجموعه ی زعفران زرپاش توانسته است، اسپری زعفران زرپاش یک محصول زعفرانی را در یک بسته بندی زیبا تولید و به کشور های اروپایی و آسیایی صادر کنند. زعفران دارای خواص بی نظیری از جمله، تزریق حس نشاط و سرزندگی به بدن می باشد.اگر آماده و دم کشیده ی آن همیشه در دسترس باشد بدون شک در اکثر غذاها و دسر ها وحتی نوشیدنی ها استفاده می شود

دریافت مستقیم کالا از کارخانه اسپری زعفران زرپاش

ولی از آنجا که سایبدن و دم کردن زعفران زمان بر است، همیشه وقت کافی برای این کار فراهم نیست ولی مجموعه زر پاش با تولید اسپری زعفران زرپاش این فرصت را به ما داده است تا هر زمان اراده کنیم زعفران دم کشیده برای ما مهیا باشد. در تولید این اسپری از آنجا که فقط از آب و زعفران استفاده می شود، و هیچ ماده ی افزودنی و شیمیایی  اضافه نمی شود. پس ما یک فرآورده ی زعفرانی خالص در دست داریم که ما را از آماده سازی سنتی زعفران بی نیاز می کند.

اسپری زعفران زرپاش دارای ماندگاری بالایی می باشد که دلیل آن غیر قابل نفوذ بودن جلد آن در برابر نور و هوا می باشد. مایع زعفران در داخل بسته بندی در یک محفظه آلومینیومی وجود دارد. اسپری زعفران زرپاش نه تنها توسط سازمان استاندارد ایران بلکه توسط کمپانی Acs انگلیس، سازمان حلال کشور های اسلامی و سازمان غذا و داروی آمریکا نیز تایید شده است.

خرید اسپری زعفران زرپاش

دریافت مستقیم کالا از کارخانه اسپری زعفران زرپاش

زعفران زرپاش را می توان هم حضوری و هم اینترنتی خریداری کرد ولی یک روش مطمئن خرید آن به صورت مستقیم و بدون واسطه از طریق سایت های معتبر است. یکی از این سایت ها سایت معتبر فرانیز می باشد که هر روزه حتی در روزهای تعطیل در خدمت مشتریان عزیز می باشد.

مطالب بیشتر

سبد خرید
خانه
فروشگاه