به سایت شرکت بازرگانی فرانیز خوش آمدید.
پشتیبانی 24 ساعته: 09155335814

وبلاگ

درآمد سالانه حاصل از فروش چای زعفران

جشنواره بزرگ فروش چای نوین زعفران

از میزان درآمد سالانه حاصل از فروش چای زعفران اطلاعاتی در دست دارید؟ باید بدانید که عرضه کنندگان این محصول با استفاده از روش های نوین و صحیح، در طول سال سود های با سطح بالایی را کسب می کنند.

مسائل مهم در فروش چای زعفران

در آمد سالانه حاصل از فروش چای زعفران

فروش محصولات زعفرانی در ایران به دو بخش عرضه داخلی و خارجی (صادرات) تقسیم می گردد. در محدوده کشور و مکان های توزیع با توجه به یکدست بودن تقریبی و نرخ گذاری مشخص، حد و حدود قیمت های فروش قابل تشخیص و آشکار است. اما متاسفانه در حیطه صادرات با معضلات و مشکلات موجود زمینه بروز کارشکنی ها و تعیین نرخ های مختلف را فراهم آورده و قیمت های بسیار متفاوتی را شاهد هستیم.

با این حال در صورت حل و فصل مشکلات درون منطقه ای و پیشگیری از سنگ اندازی ها در داخل کشور، حداقل نیمی از مسیر کار مرتفع می گردد. نیم دیگر بعدی مربوط به اتفاقات برون منطقه و خارج از محدوده مرز های ما می باشد که البته آن هم راهکار های خود را دارد.

در آمد سالانه حاصل از فروش چای زعفران

در سال های اخیر بنا به وجود همین گرفتاری ها، فروش چای زعفران ایرانی در دیگر کشور ها با افت قیمت شدید مواجه بوده و این در حالی است که همین افراد و خریداران در زمان های واپسین، با هزینه های گزاف حاضر به خرید این کالا بوده اند. وقتی علت آن را واکاوی کنیم با پدیده ای به اسم دلالان زعفرانی برخورد می کنیم.

این افراد که در برخی موارد، ایرانیان مقیم مناطق دیگر هستند؛ با خرید محصول به قیمت اندک از تجار وطنی، آن را در بازار های خارجی با نرخ چندین برابری به فروش می رسانند و از طریق واسطه گری پول های هنگفتی را وارد جیب خود می گردانند. البته با دقت بازرگانان به این نکته، لازم است که در انتخاب همتای تجاری خود و هزینه مورد توافق دقت فراوانی به خرج دهند. مسئولین ذی ربط نیز با شکل دهی روابط اقتصادی و تفاهم نامه های مناسب، ضمن دیگر موارد مسائل مربوط به تعیین نرخ و تبادلات زعفرانی را سامان بخشند.

سود حاصل از فروش چای زعفران ایرانی

در آمد سالانه حاصل از فروش چای زعفران

با توجه به سطح کیفی محصولات ایرانی در مقایسه با تولیدات مشابه دیگر و بازار رقابتی آن در داخل و خارج از کشور، همواره خریداران تمایل بیشتری به سمت خرید این کالا ها از خود نشان داده اند. با برنامه ریزی حساب شده و یافتن بازار بدون دلال در هر مقصدی، می توانید به عنوان یک تاجر ایرانی فروش چای زعفران را به بالا ترین و مناسب ترین قیمت صورت دهید و به سود های خوب و تضمین شده دست پیدا نمایید.

مطالب بیشتر

سبد خرید
خانه
فروشگاه