به سایت شرکت بازرگانی فرانیز خوش آمدید.
پشتیبانی 24 ساعته: 09155335814

وبلاگ

خرید چای کیسه ای زعفرانی با بهترین قیمت

خرید چای کیسه ای زعفرانی با بهترین قیمت

خرید چای کیسه ای زعفرانی در بهترین بسته بندی بندی و به قیمت کلی از طریق این سایت اینترنتی فراهم است. جهت کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه با ما همراه باشید.

خرید چای کیسه ای زعفرانی با بهترین قیمت

چای یکی از بهترین نوشیدنی های حال حاضر دنیاست که آمار مصرف آن در بین تمامی نوشیدنی های موجود، طبق آمار و نظر مردم بالاترین نتیجه را داراست. به همین علت خرید چای کیسه ای زعفران طی برهه های زمانی اخیر به شدت افزایش پیدا کرده است.

قیمت خرید چای کیسه ای زعفرانی

در حال حاضر تمامی شرکت های تولیدی چای این محصول باارزش را به قیمت بین 25 تا 35 هزار تومان روانه بازار کرده اند. اما افرادی که قصد خرید چای کیسه ای زعفرانی به صورت عمده و با بهترین قیمت را دارند، می توانند با عاملان فروش اصلی گروه شرکت های فرانیز تماس حاصل کنند.

خرید چای کیسه ای زعفرانی با بهترین قیمت

معمولا اکثر شرکت ها برای خریدهای عمده طرح های تخفیفی ویژه ای را در نظر می گیرند تا از این طریق میزان فروش خود را افزایش داده و از طرفی مشتری نیز برای خرید بیشتر ترغیب گردد. برخی از شرکت ها خیلی زودتر از بقیه در حال واگذاری نمایندگی انحصاری برای مناطق پرفروش کشور هستند.

نمی شود زیاد صبر کرد بلکه افرادی که حتی چند ماه زودتر برای نمایندگی یا اصلا خرید چای کیسه ای زعفرانی و توزیع آن در بازار اقدام کرده اند بسیار جلوتر از افراد تازه کار هستند. گاهی خصلت بازار ایران همین است. اما این مسئله بدان معنا نیست که افراد هر روز تغییر حوزه دهند و مدام از این شاخه به آن شاخه جهش کنند.

بلکه بهتر آن است بر روی یک محصول تمرکز نموده و با زیر و بم آن آشنایی پیدا کرده و سپس به فکر گسترش تجارت خود باشند.

خرید چای کیسه ای زعفرانی با بهترین قیمت

چه افراد موفق و پیروزی در بازار خرید چای کیسه ای زعفرانی بوده اند که روزی از خرید و فروش چند کارتن محدود از این محصول باکیفیت را شروع کرده اند و حال به عنوان یک تاجر مطرح در سطح کشور شناخته می شوند.

خرید عمده چای زعفرانی

همان طور که می دانید چای زعفرانی در کل دنیا محبوبیت دارد و شناخته شده است. هر چند که طی آماری که در سال 1396 از اقتصاد و تجارت چای در ایران منتشر شده است، صادرات این کالای باارزش آنچنان که باید و شاید رونقی نداشته بلکه ایران با وجود تولیدکننده بودن در این حوزه بیشتر نیاز داخل کشور را تامین کرده اما هنوز راه های امید برای رونق صادرات چای ایرانی وجود دارد.

آیا می دانید که: میزان بارندگی در کشور تاثیر مستقیمی بر تولید چای در کشور دارد؟

خرید چای کیسه ای زعفرانی با بهترین قیمت

در سال 1396 خصوصا در شش ماهه نخست آن به دلیل کاهش بارندگی ضعف بزرگی در تولید چای در کشور مشاهده گردید و کشاورزان متاسفانه نتوانستند چای مورد نیاز داخلی را تامین کنند. همان طور که در بالا نیز بدان اشاره شد شهرهای شمالی کشور ایران از جمله مناطق چای خیز به حساب آمده و با افزایش بارندگی که یک نعمت خدادادی است، می توان به شیوه کشت مناسب آن نیز امیدوار بود.

هر چند که طی سال های اخیر بسته بندی چای زعفران بسیار مورد توجه تولید کنندگان آن قرار گرفته و بازار صادراتی آن مورد حمایت مسئولین مربوطه قرار گرفته است اما جای بسیار دارد تا ایران نیز به جایگاه اصلی خود در زمینه تولید انواع چای دست یابد.

خرید چای کیسه ای زعفرانی با بهترین قیمت

با اینکه کشور ایران در جایگاه چهارم دنیا از لحاظ مصرف چای خشک قرار دارد اما سوال این است که چرا بازار پر شده از انواع مدل های مختلفی از چای های خارجی؟ مگر ما خودمان نمی توانیم به خودکفایی در این حوزه برسیم؟ آیا واقعا ایران خاک حاصلخیز و آب و هوای مناسبی جهت کشت این محصول ندارد؟

مطالب بیشتر

سبد خرید
خانه
فروشگاه