به سایت شرکت بازرگانی فرانیز خوش آمدید.
پشتیبانی 24 ساعته: 09155335814

وبلاگ

خرید پودر زعفران طبیعی ۲۵ گرمی

خرید پودر زعفران طبیعی زرین خراسان 20 گرمی

خرید پودر زعفران طبیعی و اصل در پاکت های ۲۵ گرمی و ۵۰ گرمی امکان پذیر است. برای کسب اطلاعات بیشتر با فرانیز همراه شوید. قیمت عصاره زعفران به نوع و کیفیت آن نیز بستگی دارد. معمولا عصاره های مایع زعفران برای رستوران ها و آشپزخانه بیشتر کاربرد داشته و دلیل اصلی آن مایع بودن و سریع حل شدن در انواع غذا می باشد.

خرید پودر زعفران با قیمت ارزان

شرکت های تولید و فرآورده با توجه به قیمت بالای زعفران روی به ساخت پودر زعفران می آورند. این کالا به دلیل تقاضای خوب در بازار از طریق شرکت های پخش، توزیع می شود.

خرید پودر زعفران اعلا توسط مردم و استقبال آنان نشان می دهد که مصرف کنندگان آن در کنار کیفیت و مرغوبیت، قیمت محصول نیز برایشان خیلی مهم می باشد. مجموعه فرانیز انواع پودر زعفران را در پاکت های ۲۵ گرمی تا یک کیلویی با کیفیت خوب و قابل قبول عرضه می کند.

انواع پودر زعفران بسته بندی

همان طور که در بالا اشاره گردید، متقاضیان خرید پودر زعفران هر کدام به دنبال نوعی خاص از این محصول می باشند. حقیقت آن است که تنوع تولید در این حوزه نیز به تناسب تقاضا زیاد است. میشه راهی سریع و آسان را برای خرید پودر زعفران نشان دهید؟ ما به کدام محصولات موجود در بازار ایران اعتماد کنیم؟

تعدادی از شرکت های تولیدکننده انواع پودر زعفران بسته بندی، دارای مجوزات ساخت و پروانه بهره برداری می باشند و حتی مشاهده شده است که کالای مرغوب خود را در بازار خارج از کشور نیز عرضه می کنند. اما در گوشه و کنار ملاحظه می شود تعدادی نیز بدون مجوز کار می کنند. اما باز هم کیفیت کارشان خوب و تایید شده می باشد.

توصیه اکید کارشناسان و تاجران زعفران ایرانی این است که ترجیحا از محصولاتی خریداری کنید که مجوزات لازم را داشته باشند.

انواع پودرها از لحاظ نحوه تولید:

  • پودر زعفران سنتتیک
  • پودر زعفران صد در صد طبیعی

پودر زعفران سنتتیک معمولا با سایر گیاهان دارویی ترکیب می شود و حجم زعفران در آن کم است. پودر زعفران صد در صد طبیعی میزان زعفران بیشتری دارد و کارشناسان مربوطه میزان آن را حدود ۷۰ درصد اعلام کرده اند. البته سایر گیاهان دارویی نیز از جمله ترکیبات آن به حساب می آید.

جالب است که در این میان عده ای از پشت تلفن ادعا می کنند که همین محصولات باکیفیت را با قیمت ۲۰۰۰ تومان در بازار عرضه می نمایند و به قول خودشان پول واریز کنید تا یک کانتینر برایتان ارسال کنیم.

نتیجه گیری

در خصوص مطلب فوق باید گفت که حتی در برخی از شهرهای بزرگ دیده شده است که از روی بسته بندی شرکت های بزرگ زعفرانی، تقلباتی صورت پذیرفته و مخاطب ادعای تامین محصول اصلی را به قیمت خیلی پایین تر دارد.

پس می توان نتیجه گرفت که همیشه قیمت محصولات عامل تعیین کننده ای در خرید پودر زعفران به حساب نمی آید و قبل خرید آن بهتر است تا با کارشناسان مربوطه مشورت کرد. البته سایت هایی مثل این سایت، خدمات مشاوره ای کاملا رایگانی دارند. در خصوص ماندگاری این پودر همین بس که معمول ترین برندهای موجود در بازار، حداقل تاریخ انقضای این کالا را به مدت ۲ سال تعیین کرده اند. بسته بندی های غالب شرکت های تولیدی پودر به صورت کریستالی یا نمکدانی می باشد. برخی از بسته بندی ها نیز به صورت قوطی های فلزی یا پلاستیکی است.

جذابیتی بی‌نظیر با خرید پودر زعفران طبیعی

سرآشپزان می‌توانند با خرید پودر زعفران طبیعی جذابیتی بی‌نظیر در کار خود ایجاد کنند. این امر علی‌الخصوص در زمینه فعالیت در رستوران‌ها و مراکز طبخ غذا می‌تواند انجام می‌گیرد. ادویه‌ها و رنگ‌دهنده‌های طبیعی یکی از موارد پرمصرف در دنیای آشپزی می‌باشند. این محصولات در کنار کارایی بالایی که دارند ارمغان سلامتی به‌همراه دارند.

تزئین غذا از هنرهای هر آشپز محسوب می‌شود. طبعا هر فرد خوش‌سلیقه‌ای تمایل دارد از بهترین مواد برای جلوه‌بخشیدن به سفره خود استفاده نماید. رنگ طلایی زعفران سالهاست مهمان سفره‌های ایرانی می‌باشد. درصد استفاده از این محصول برای تزئین انواع پلو و دسر زیاد است.

پودر زعفران یکی از فرآورده‌های زعفرانی بوده که کلاله آسیاب‌شده می‌باشد. برخی از شرکت‌های تولیدی از تمام گل زعفران برای ساخت این محصول استفاده می‌کنند.

این در حالیست که شرکت‌های معتبر تنها از کلاله خشک‌شده بهره می‌گیرند. طبعا پودر تولیدشده در این مراکز از کیفیت بالاتری برخوردار بوده و می‌تواند جانشین زعفران اصل گردد. رنگ حاصل از آماده‌سازی محلول باید طلایی باشد. اگر بعد از ترکیب پلو و رنگ مایع شاهد نارنجی شدن و یا قرمز شدن آن بودید نشان‌دهنده تقلبی بودن محصول است.

بهترین سایت خرید پودر زعفران طبیعی و خوراکی

پودر زعفران، ترکیبی از علم و هنر در آشپزی و طب سنتی

برخی از محصولات مانند پودر زعفران، ترکیبی از علم و هنر هستند که در آشپزی و طب سنتی نمود پیدا می‌کنند. زعفران در کنار رنگ بی‌نظیر و خیره‌کننده خود، سرشار از خواص درمانی می‌باشد.

دنیای آشپزی بسیار گسترده است و با یک حساب سرانگشتی می‌توان شاهد لیست بلندی از غذاهای ایرانی بود. زعفران در دستور پخت درصد بالایی از غذاهای کشور ما وجود دارد. زعفران در طب سنتی یکی از گیاهان دارویی محسوب می‌شود. طبع این گیاه گرم و خشک بوده و سردی مغز را از بین می‌برد.

یکی از خواص اصلی طلای‌سرخ نشاط‌آوری آن است. پزشکان طب سنتی مصرف مداوم این محصول را برای بیشتر گروه‌های سنی توصیه می‌کنند. خرید پودر زعفران طبیعی در اوزان مختلف علی‌الخصوص وزن ۲۵ گرمی بسیار به‌صرفه می‌باشد. قیمت این فرآورده در سایت‌های فروش همراه با تخفیفات ویژه‌ای است.

فروش انواع زعفران برای مشتریان عمده

مشتریان عمده زعفران جهت ثبت سفارش ملاک‌های مختلفی دارند. گروهی از متقاضیان طالب بهترین نمونه زعفران هستند که بیشتر برای تجارت خریداری می‌شود.

اما گروهی دیگر از مشتریان طالب عطر زعفران هستند. آنان زعفران را به‌صورت رشته کامل خریداری می‌نمایند. کارشناسان بر این باورند که تمام بخش‌های گل زعفران دارای رایحه هستند اما تنها بخش دارای رنگ، کلاله می‌باشد.

این موضوع در زمینه صادرات نیز بسیار حائز اهمیت است. تجار باتوجه به نیاز کشور مقصد، برای خرید طلای‌سرخ اقدام می‌نمایند. عملیات برداشت و جداسازی رشته‌ها در ایران بیشتر به‌صورت سنتی و با نیروی انسانی انجام می‌گیرد. جداکردن کلاله‌ها از حساسیت بالایی برخوردار است چراکه تأثیر مستقیمی بر روی قیمت نهایی می‌گذارد.

زعفران سرگل بعد از نگین در درجه دوم از نظر ظاهر و کیفیت قرار دارد. بخش اعظم معاملات داخلی و همچنین صادرات برپایه این نوع انجام می‌گیرد. خرید پودر زعفران طبیعی که تولیدکنندگان آن را از نمونه‌های باکیفیت تهیه نموده‌اند بسیار کاربردی می‌باشد. مصرف‌کننده با خرید این محصول، زمان کمتری را صرف آماده‌سازی زعفران مایع می‌نماید.

مطالب بیشتر

سبد خرید
خانه
فروشگاه