به سایت شرکت بازرگانی فرانیز خوش آمدید.
پشتیبانی 24 ساعته: 09155335814

وبلاگ

خرید پستی عصاره زعفران اصل و مرغوب

خرید پستی عصاره زعفران اصل

خرید پستی عصاره زعفران اصل و مرغوب از طریق سایت های بسیاری انجام می شود. برخی از شرکت ها از جمله فرانیز شرایط خوبی را برای مشتریان خود فراهم نموده اند.

زعفران از دیرباز مورد توجه بسیاری از مردم بوده است. پادشاهان در ادوار گذشته به وفور در مراسمات مختلف از این گیاه استفاده می کردند. امروزه نیز از زعفران استفاده های مختلفی می شود. البته شکل ظاهری و کاربردی آن دچار تغییراتی شده است.

خرید پستی عصاره زعفران از شرکت فرانیز

شرکت فرانیز یکی از بزرگترین مجموعه ها در زمینه عرضه و تامین محصولات زعفرانی است. این مجموعه طی سال های اخیر توانسته انواع فرآورده های زعفرانی را به کشورهای مختلف صادر کند. در حال حاضر بهترین روش تهیه، خرید پستی عصاره زعفران می باشد. در این روش تمام امور به صورت مجازی انجام می شود. مشتریان می توانند از طریق شبکه های اجتماعی و یا سایت محصولات را مشاهده کنند. عصاره زعفران اصل خواص فراوانی دارد. مصرف کنندگان به راحتی می توانند از این کالا در انواع غذاها و شیرینی جات استفاده کنند. اما کدام عصاره زعفرانی مرغوب است؟ امروزه شرکت های بسیاری در این حوزه فعالیت می کنند. آنان همواره محصولات شکیل و باکیفیتی تولید می کنند. نحوه نگهداری از مایع زعفران کمی فرق می کند.

برخی پس از خرید پستی عصاره زعفران، آن را فریز می کنند. این کار سبب جلوگیری از خرابی آن می شود. مایع های زعفران نسبت به خود زعفران کمی حساس تر است. قطعا نگهداری از آن نیز به صورت ویژه تری خواهد بود.

خرید پستی عصاره زعفران

رنگ زعفران یا مایع زعفران یا آب زعفران

در بازار ایران عصاره زعفران به نام های مختلفی شناخته شده است. رنگ زعفران همان جنبه و صورت رنگی گیاه زعفران است. معمولا به آن کروسین گویند. اما برخی از بزرگان همان رنگ های زعفرانی را به نام عصاره و مایع زعفران می دانند. آب زعفران همان دم کرده زعفران است. در واقع زعفران پس از فرآیندی تبخیر شده و پس از سرد شدن بسته بندی می گردد. مایع های زعفرانی در بازار انواع مختلفی دارند. برخی از این محصولات ماندگاری چندانی ندارند. اما برخی از آنان تا یکسال دارای انقضا می باشند ولی باید پس از باز شدن درب بطری، سریعا استفاده شوند.

رنگ های زعفرانی در مکان های مختلف زیر استفاده می شوند:

  • رستوران ها و هتل ها
  • قنادی ها
  • شیرینی پزی ها
  • کارخانه های تولید کیک و کلوچه
  • تولید شکلات
  • صنایع

فروشگاه محصولات زعفرانی بهترین و باکیفیت ترین این مایع ها را عرضه می کند. خرید پستی عصاره زعفران از این فروشگاه با قیمت های عالی میسر است. مشتریان می توانند قبل از خرید با کارشناسان مربوطه مشورت نمایند.

مطالب بیشتر

سبد خرید
خانه
فروشگاه