به سایت شرکت بازرگانی فرانیز خوش آمدید.
پشتیبانی 24 ساعته: 09155335814

وبلاگ

خرید و قیمت پودر زعفران سالار 32 گرمی

پودر زعفران سالار

در فروشگاه های معتبر حضوری و اینترنتی به سهولت می توانید برای خرید پودر زعفران سالار اقدام نمایید. محصول فوق در این سایت با حجم 32 گرمی برای مشتریان با قیمت مناسب عرضه می شود.

پودر های زعفران امروزه کاربرد بسیار گسترده تری در بین مصرف کنندگان پیدا کرده اند. مصرف کنندگان بزرگ چون رستوران ها، کافی شاپ ها و هتل ها معمولا به دنبال بهترین قیمت ها و کیفیت ها برای خرید پودر زعفران هستند.

برند های بسیار متنوع و خوبی در حیطه تولید زعفران و پودر رعفران در ایران وجود دارند. همین امر باعث تنوع در بازار زعفران است. هر مشتری مطابق به نیاز خود می تواند محصول دلخواه خود را به راحتی پیدا کند.

یکی از محبوب ترین پودر های زعفران موجود در بازار ایران، پودر زعفران سالار می باشد. این محصول با کیفیت قابل قبول، سطح مناسب قیمتی، در دسترس بودن و تهیه آسان نظر مشتریان را به خود جلب کرده است. پودر زعفران در پاکت های متوع و وزن های مناسب توزیع می شود.

فروشگاه پودر زعفران سالار

در سراسر ایران و در بازار های فروش، فروشگاه های بسیاری هستند که مشغول به کار فروش محصولات زعفرانی می باشند. این فروشگاه ها با توجه به سلایق و نیاز های مختلف مشتریان محصولات متنوع زعفرانی اعم از زعفران خام، پودر زعفران، اسپری زعفران با برند های متنوع را تهیه می کنند.

به راحتی در این فروشگاه ها و مراکز ارائه زعفران در سراسر ایران می توان به پودر زعفران سالار جهت خریداری دسترسی پیدا کرد. این محصول در حجم های مختلف مانند پودر زعفران سالار 32 گرمی به مشتریان عرضه می شود. خرید آن نیز به شیوه های مختلف حضوری و غیر حضوری در مراکز معتبر و سایت های فروشگاهی جهت رفاه حال بیشتر مشتریان صورت می پذیرد.

سفارش اینترنتی پودر زعفران سالار

پودر زعفران سالار را می توانید به صورت مستقیم یا غیر مستقیم سفارش دهید. در خرید به شیوه مستقیم می بایست به مراکز فروش و عرضه زعفران به صورت حضوری بروید و خرید خود را انجام دهید. در خرید به شیوه غیر مستقیم می توانید در منزل و با استفاده از سیستم رایانه و یا گوشی خود از طریق سایت های فروشگاهی و صفحات اینترنتی عرضه پودر زعفران، محصول را خریداری کنید.

درست است که در خرید مستقیم می توان محصول مورد نظر را مورد بررسی قرار داد و از کیفیت آن تا حدی ممطئن شد. اما یافتن فروشگاه مطمئن و محصول با کیفیت مستلزم صرف هزینه رفت و آمد است.

شرکت فرانیز با داشتن شبکه ارتباطی قوی و حذف واسطه ها جهت ارتباط مستقیم با تولید کنندگان و توزیع کنندگان پودر زعفران سالار این امکان را برای همه مشتریان فراهم می آورد که در محیطی مطمئن، با خیالی آسوده به خرید خود بپردازید.

یکی از مزایای مهم این خرید این است که شما مستقیما می توانید با نمایندگان فروش صحبت کنید تا در طی صحبت و مشاوره از اصالت و کیفیت محصول مورد نظر خود اطمینان حاصل نمایید. حتی در صورت نیاز برای تست کیفیت پودر زعفران سالار می توانید با درخواست نمونه و انجام تست پس از اطمینان از مرغوبیت و اصالت کالا به سفارش آن بپردازید.

این ها از مزیت های خرید پودر زعفران در مجموعه فرانیز بوده که به خوبی این مجموعه را از دیگر مجموعه های ارائه دعنده متمایز می کند و با خیالی آسوده می توانید از خرید خود لذت ببرید.

سفارش اینترنتی پودر زعفران

پودر زعفران سالار با قیمت ارزان و کیفیت عالی

پودر زعفران سالار گزینه‌ای مناسب برای سرمایه‌گذاری می‌باشد. این فرآورده دارای دو مشخصه، قیمت ارزان و کیفیت عالی است که سبب ترغیب مشتریان برای خرید می‌شود.

بی‌شک متقاضیان حجم عمده، به‌دنبال یافتن چنین گزینه‌ای برای معامله هستند. برند سالار یکی از پرفروش‌ترین مارک‌ها در دنیای ادویه‌جات که اعتماد مصرف‌کنندگان را جلب می کند.

پودر زعفران یکی از مشتقات اصلی زعفران است که دارای قدرت رنگدهی بالایی می‌باشد. این محصول کارایی بالایی دارد و می‌توان در تهیه انواع غذاهای مجلسی از آن بهره گرفت.

با توجه به قیمت مناسب پودر زعفران تمامی مشتریان آن را سفارش می دهند. عرضه باکیفیت‌ترین فرآورده‌های زعفرانی از طریق سایت شرکت‌های بازرگانی از جمله فرانیز انجام می‌گیرد.

این مرکز با حذف واسطه‌ها و تحویل مستقیم کالا به مشتری، باعث صورت‌گرفتن معامله‌ای سودمند می‌شود. میزان فروش این فرآورده در طی سال‌های اخیر رشد چشمگیری داشته که دلیل آن را می‌توان ارگانیک بودن زعفران ایرانی دانست.

شرکت سالار، پودر زعفران را در اوزان مختلف بسته‌بندی می‌کند تا مشتری برحسب نیاز خود برای خرید اقدام نماید. وزن ۳۲ گرمی یکی از پرفروش‌ترین جرم‌ها بوده و مخاطب آن معمولا مصرف‌کنندگان خانگی هستند.

پودر زعفران، رمزی برای طعمی بی‌بدیل

یکی از رموز طعم بی‌بدیل غذاهای ایرانی، استفاده از پودر زعفران مرغوب است. این ادویه با عطر، طعم و رنگ بی‌نظیر خود باعث خلق خوش‌طعم‌ترین خوراک‌ها می‌شود.

هر حرفه‌ای دارای یک‌سری فنون بوده که فعالان در آن حوزه با کسب تجربه و در گذر زمان به آن‌ها پی‌ می‌برند. دنیای آشپزی نیز از این قاعده مستثنی نیست و آشپزان با چند بار آشپزی می‌توانند محصولات مناسب را گلچین کنند.

رنگ‌دهنده‌ها و چاشنی‌ها دارای دو نوع گیاهی و شیمیایی هستند. رنگ‌های شیمیایی  تنوع بالاتری دارند و باعث وسوسه مشتریان برای خرید می‌شوند. تولیدکنندگان در ساخت این محصولات از عناصر و ترکیبات بر اساس فرمولاسیون خاص استفاده می‌کنند.

استفاده مداوم از این محصولات تأثیرات جبران‌ناپذیری را بر سلامت انسان برجای می‌گذارد. یکی از اثرات سوئی که این محصولات دارند ایجاد زخم معده و در پی آن امراض خطرناک‌تر است.

رنگ‌های طبیعی سالم و ارگانیک هستند و کارشناسان آن‌ها را از مواد گیاهی سالم تهیه می‌کنند. این فرآورده‌ها دارای رنگ‌های متنوع هستند و می‌توان آن‌ها را با روش‌های مختلف استخراج کرد.

پودر زعفران سالار رنگ‌دهنده‌ای خالص و به‌دور از مواد مضر است. شرکت سالار با در نظر گرفتن سلامت مخاطبان خود، به تولید چنین محصولاتی پرداخته است.

با توجه به عطر زعفران کارخانجات از این محصول گیاهی، اسانس‌های باکیفیتی تولید نمایند. سافرانال عامل رایحه دلنشین طلای‌سرخ می‌باشد.

فروش آنلاین پودر زعفران

ناب‌ترین عطر و طعم زعفران در دستان شما

با خرید پودر زعفران سالار ناب‌ترین عطر و طعم زعفران در دستان شما قرار خواهد گرفت. این فرآورده از مرغوب‌ترین نمونه طلای‌سرخ تولید شده است.

زعفران جزء ادویه‌‌های گران‌قیمت در جهان محسوب می‌گردد که دلیل آن را می‌توان کشت محدود آن تنها در برخی نقاط دانست. یکی دیگر از دلایل این امر، برداشت کم نسبت به سطح زیر کشت است.

بذر خیلی از محصولات گیاهی دانه همان گیاه می‌باشد. اما برای کشت زعفران، پیاز یا همان غده استفاده می‌گردد. بعد از کشت و رشد گیاه شاهد شکوفا شدن گل بنفش و زیبا با ۶ گلبرگ هستیم.

این گلبرگ‌ها، ۳ کلاله قرمز رنگ را احاطه می‌کنند که مهم‌ترین بخش گیاه زعفران هستند. کشاورزان پس از برداشت گل‌ها، این رشته‌ها را با دقت کامل و برحسب نوع زعفران تولیدی، جداسازی می‌کنند.

کیفیت کلاله بستگی به آب‌و‌هوای منطقه، نوع پیاز، داشت مناسب و البته شیوه برداشت و جداسازی دارد. بعد از جداسازی کلاله‌ها نوبت به خشک کردن آن‌ها می‌باشد.

عملیات خشک‌کردن به دو شیوه سنتی و مدرن صورت می‌پذیرد‌ در روش سنتی، کشاورز بعد از جداسازی رشته‌ها، آن‌ها را در سایه و به‌مدت چند روز پهن می‌کند. از جمله معایب این شیوه، می توان به زمان‌بر بودن و احتمال میکروبی شدن کلاله‌ها اشاره کرد.

اما روش دیگری که در کارخانجات اجرا می‌شود، استفاده از دستگاه‌های زعفران خشک‌کن صنعتی است. کارشناسان با استفاده از این دستگاه‌ها، در عرض چند ساعت حجم بالایی از رشته‌ها را با خشک می‌نمایند.

تنظیم کردن درجه حرارت و تایمر باید بر اساس دانش انجام گیرد. اگر رشته‌ها بیش از حد خشک شوند رنگ آن‌ها تیره شده و می‌سوزند. همچنین پایین بودن حرارت سبب مرطوب ماندن محصول می‌شود و عمل پودر کردن با مشکل مواجه می‌گردد.

شرکت سالار بعد از خرید زعفران، تمام نکات سلامت آن را می‌سنجد و سپس برای تولید فرآورده اقدام می‌نماید.

فروش آنلاین 

خرید پودر زعفران سالار ۳۲ گرمی از طریق فروشگاه آنلاین میسر شد. در این مرکز می‌توانید بعد از استعلام قیمت، برای ثبت سفارش اقدام نمایید.

مراکز آنلاین تمامی برندهای پودر زعفرانی را در صفحه خود با ذکر تمام مشخصات قرار می‌دهند. این فروشگاه‌ها به تمام نقاط کشور ارسال بار دارند.

زعفران و فرآورده‌های آن جزء کالاهای پرفروش در دنیای محصولات گیاهی هستند. طبعا فروشنده باید بهترین شرایط را برای خرید مشتریان فراهم آورد.

متقاضیان حجم عمده می‌توانند قبل از خرید اصلی، درخواست نمونه محصول داشته باشند. نمونه ارسالی از سوی شرکت باید با کل محموله یکسان باشد.

همچنین تضمین اصالت کالا و حق عودت در صورت عدم رضایت، می‌تواند اعتماد مشتری را جلب کند. مشتریان عمده سرمایه زیادی را وارد معامله می‌کنند. لذا باید از کیفیت کالا اطمینان یابند.

این موضوع علی‌الخصوص در مورد کالا‌های صادراتی از اهمیت بیشتری برخوردار است. تجار برای موفقیت در بازار جهانی باید بتوانند اعتماد مشتریان خارجی خود را جلب کنند.

صورت گرفتن این امر در گرو فروش اجناس مرغوب و باکیفیت است. شرکت‌های تولیدکننده پودر زعفران در ایران فراوان هستند اما باید با تحقیق به انتخاب بهترین برند پرداخت.

رقبای تجاری همواره در پی پیشی‌گرفتن از یکدیگر هستند و اولین گام در این زمینه، انتخاب کالای صادراتی مناسب است. یک بازرگان حاذق با دانش کامل برای خرید و فروش یک محصول اقدام می‌کند.

آگاهی از بازار کشور هدف، یکی از رموز اصلی موفقیت است. اگر قصد تجارت زعفران را دارید باید بدانید مردم آن منطقه بیشتر طالب کدام نوع زعفران هستند.

برخی از مناطق به‌خاطر بهره‌مند شدن از عطر سرشار زعفران، برای خرید انواع دخترپیچ و پوشال اقدام می‌کنند. اما گروهی طالب رنگ خیره‌کننده آن هستند و زعفران نگین و سرگل را سفارش می‌دهند.

مرکز خرید پودر زعفران

انتخاب مرکز خرید پودر زعفران

اگر می‌خواهید به پودر زعفران اصل دست یابید، باید در انتخاب مرکز خرید معتبر دقت نمایید. طبعا این مراکز برای جذب بیشتر مشتری و رونق کار خود، به عرضه اجناس مرغوب می‌پردازند.

در حال حاضر تعداد فروشگاه‌های اینترنتی در کشور بالا بوده که مشتری را هنگام خرید با تردید مواجه می‌کند. مخاطبان باید قبل از خرید در مورد آن مرکز تحقیقات لازم را انجام دهند.

پودر زعفران تقلبی در بازار به‌وفور عرضه می‌شود. اگر دانش لازم برای تشخیص نوع اصل و بدل را ندارید، بهتر است به فروشنده معتبر اعتماد کنید.

پودر زعفران سالار محصولی پرمصرف در آشپزخانه‌های ایرانی بوده که دارای کاربردهای زیادی است. از این محصول می‌توان برای پخت یک زرشک پلو مجلسی کمک گرفت.

این غذا که پای ثابت مراسمات شادی و عزاداری در ایران بوده به وجود زعفران وابسته است. می‌توان با اضافه کردن چند قاشق زعفران دم‌کرده در دقایق پایانی از طعم متفاوت این غذا لذت برد.

همچنین تزئین پلو یکی از اصلی‌ترین کاربردهای زعفران می‌باشد به‌وسیله این فرآورده میسر است. یک آشپز خوش‌سلیقه‌ می‌تواند با استفاده از این رنگ دهنده، دیس‌های پلو را به زیباترین شکل تزئین نماید.

 هرچه‌ پودر زعفران خریداری شده مرغوب‌تر باشد، طعم و عطر آن بالاتر خواهد بود. برای بهره‌مندی از عطر همیشگی طلای‌سرخ و مشتقات آن، بهتر است در نگهداری از آن دقت کنید.

پودر زعفران را باید مانند خود زعفران در ظروف دربسته و در جای تاریک قرار داد. وجود رطوبت باعث کپک زدن محصول می‌شود.

سفری به عالم طعم و رنگ

استفاده از زعفران سبب می‌شود تا شما به دنیای رگ و طعم بی‌همتا سفر کنید. رنگ خیره‌کننده طلای‌سرخ در بین دیگر محصولات خودنمایی می‌کند.

استفاده از زعفران قدمتی ۳۰۰۰ ساله دارد. آثار تاریخی و کتب قدیمی نشان از مصرف بالای زعفران در دربارها داشته است.

بر روی کتیبه‌های موجود در جلوی کاخ هخامنشیان، میزان مصرف روزانه محصولات دربار حک شده است. نام زعفران یکی از محصولات مصرفی در آن زمان بوده است.

در گذشته سران کشور از زعفران به‌عنوان هدیه‌ای نفیس برای سران دیگر کشورها استفاده می‌کردند. این ادویه با خود ارمغان سلامتی به‌همراه دارد.

عطر متفاوت زعفران را می‌توان از فاصله چند متری به‌خوبی استشمام کرد. در واقع یکی از راه‌های تشخیص زعفران اصل همین موضوع می‌باشد.

پودر زعفران سالار درجه کیفی بالایی دارد و می‌توان با استفاده از ان، بهترین‌ها را رقم زد. نوشیدن یک دمنوش زعفرانی در فصل زمستان می‌تواند در درمان آنفلوآنزا بسیار مؤثر باشد.

والدین همواره به‌دنبال خرید و تهیه سالم‌ترین محصولات برای فرزندان خود هستند. انتخاب مواد خوراکی طبیعی و ارگانیک می‌تواند در آینده آن‌ها تاثیر زیادی داشته باشد.

زعفران با دارا بودن ترکیبات و ویتامین‌های سرشار می‌تواند جزء مواد مصرفی کودکان قرار گیرد. این محصول هضم غذا را راحت‌تر کرده و انرژی روزانه آن‌ها را تأمین می‌کند.

استخوان‌‌سازی در سنین اولیه زندگی تحت تاثیر مواد مصرفی و ژنتیک است. خوشبختانه زعفران باعث استحکام استخوان‌های کودکان شده است. همچنین به‌سلامت دندان‌های این عزیزان کمک می‌کند.

یکی از دلایل فروش بالای زعفران، رنگ زیبای آن می‌باشد. ظاهر زیبا نقش بسزایی در میزان فروش یک محصول دارد که خوشبختانه زعفران از این مشخصه برخوردار است.

مطالب بیشتر

سبد خرید
خانه
فروشگاه