به سایت شرکت بازرگانی فرانیز خوش آمدید.
پشتیبانی 24 ساعته: 09155335814

وبلاگ

خرید شربت زعفران مصطفوی از فروشگاه اصلی

خرید شربت زعفران مصطفوی از فروشگاه اصلی

خرید شربت زعفران اصل با برندهای مصطفوی و بیداری از فروشگاه های سراسر کشور میسر شد. جهت استعلام قیمت فرآورده های زعفرانی با ما همراه شوید.

خرید شربت زعفران مصطفوی از فروشگاه اصلی

یکی از مشکلات همیشگی روزهای گرم تابستان، گرمازدگی است. در این روزها نوشیدنی ‌های خنک طرفداران زیادی دارد. اما نکته‌ ای که بیش از همه اهمیت دارد، استفاده از نوشیدنی‌ های طبیعی است که با گرما مقابله می‌کند.

دمای بدن در حالتی بین ۳۶ تا ۳۷ درجه است. وقتی شما دچار گرمازدگی می ‌شوید، دمای بدنتان به بیش از ۴۰ درجه می‌رسد. در این مواقع بهترین راهکار همراه داشتن یک بطری آب یخ است. اگر شما قرار است که ساعات طولانی ‌ای را در گرما سپری کنید به بطری آب خود حتما مقداری نمک یا آبلیمو اضافه کنید. با این وجود شما نباید از آبمیوه یا نوشابه استفاده کنید. به آن دلیل که این مواد، دیرتر هضم می شوند و به آب بیشتری نیاز دارند.

شربت زعفران، راهی دیگر برای رفع عطش در گرمای تابستان و حفظ آب بدن می باشد. زعفران با ترکیباتی که دارد خواص شادی بخشی و انرژی زایی داشته و در روزهای گرم تابستان و به خصوص در ماه مبارک رمضان انرژی شما را دو چندان می کند.

زعفران تاب و تحمل انسان را بالا می برد و سبب لذت از ایام تابستان می گردد. خرید شربت زعفران اصل راهی بسیار مناسب در این روزهاست. سیستم ایمنی بدن شما را تقویت خواهد کرد و از گرمازدگی نیز در امان خواهید ماند.

خرید شربت زعفران مصطفوی از فروشگاه اصلی

خرید شربت زعفران مصطفوی و بیداری

شربت زعفران مصطفوی طعم و رنگ بسیار خوبی دارد و از انواع نوشیدنی های رایج در ایران است. این شربت بیشتر در خراسان و در فصول گرم سال استفاده می شود.

خرید شربت زعفران مصطفوی از فروشگاه اصلی

خرید آن را نیز می توانید به صورت اینترنتی و آنلاین در همین لحظه تنها با ارتباط برقرار نمودن با عوامل فروش فرانیز انجام دهید و در صورت خرید حجم عمده از تخفیف های گوناگون بهره مند گردید.

با خرید شربت زعفران اصل که در بطری های شیشه ای عرضه می شود، یکی از پر طرفدار ترین محصولات تولیدی این برند را در دست خواهید داشت که برای مهمانی های رسمی و به خصوص در تابستان انتخابی ایده آل است. همچنین این شربت یکی از انواع شربت های نذری در ایام محرم نیز به شمار می رود.

به طور کلی می توان گفت یک انتخاب بسیار عالی برای پذیرایی از مهمان هاست و می توان با استفاده از آن، نظرشان را جلب نمود. رشته های زعفران در این محصول شناور است. به همین دلیل ظاهر آن را زیبا و شیک می سازد. با خرید شربت زعفران اصل به تمام این مزایا خواهید رسید.

خرید شربت زعفران مصطفوی از فروشگاه اصلی

مزایای خرید شربت زعفران

در فصل تابستان علاوه بر سرمای دلپذیر پنکه و کولر با خرید شربت زعفران مصطفوی و ترکیب آن با خاکشیر و تخم شربتی می توانید گرمای طاقت فرسای تابستان را به خوبی تحمل کنید و با حفظ انرژی خود از روز های گرم و بلند تابستان بیشترین استفاده را ببرید.

ترکیبات این محصول، قند طبیعی و زعفران و آب است. عطر و طعم این شربت هر شخصی را شیفته خود می سازد.  شیره ی شربت زعفران مصطفوی غلیظ است و باید آن را به مقدار دلخواه با آب ترکیب کرد و با افزودن مقداری یخ آن را سرد نمود.

خرید شربت زعفران مصطفوی از فروشگاه اصلی

در کنار شربت عفران، می توان از عسل نیز استفاده نمود. این کار باعث مزه بهتری می شود. در تولید این کالا، از مواد شیمیایی و مضر استفاده نمی گردد. پس خیالتان آسوده باشد.

خرید مایع زعفرانی باکیفیت

همان طور که می دانید شربت زعفران یکی دیگر از محصولاتی است که از زعفران به دست می آید. با استفاده از شربت با کیفیت می توان از خواص بی شمار این محصول بهره برد.مشخصات روی محصول اهمیت زیادی برای خریداران دارد. به هنگام خرید شربت زعفران اصل نیز به این نکته توجه کنید.

این گونه از محصولات بایستی حاوی ترکیبات طبیعی باشند. یعنی شربت زعفران نباید از اسانس های غیر مجاز تهیه شده باشد. شربت زعفرانی با کیفیت دارای طعم بسیار مطلوبی است به گونه‌ای که به راحتی می توان آن را از شربت های بی کیفیت تشخیص داد.

در صنعت تولید انواع محصولات غذایی، همیشه سودجویانی هستند که اقدام به تولید محصولات نامرغوب می کنند. برای تهیه این محصول یکی از نکاتی که باید دقت کنید، خرید شربت زعفران اصل می باشد. محصولات نامرغوب که در بازار وجود دارند علاوه بر طعم نامطلوب، درصورت استفاده از اسانس های غیرمجاز ممکن است باعث بروز مشکلاتی در مصرف کنندگان شوند. برای خرید این محصول حتما از برندهای مطرح و باکیفیت استفاده کنید.

برخی از مشتریان به نکات دیگری نیز اهمیت می دهند. آنان به توصیه پزشک خود به سمت تهیه شربت زعفرانی روی می آورند. در واقع این کالا بایستی نیاز آنان را رفع کند.

خرید محلول زعفرانی با بسته بندی مناسب

همان طور که می دانید ظاهر هر کالایی به محتویات آن بستگی دارد. این نکته به هنگام خرید شربت زعفران اصل نیز صدق می کند. یعنی آنکه بسته بندی شربت زعفرانی، خواص آن را حفظ می کند. شربت زعفرانی همچنین یک مقوی عالی برای معده محسوب می شود که می تواند ضامن سلامتی شما باشد.

بطری های شیشه ای از جمله مواردی است که برای تولید شربت های زعفرانی مطرح گردیده اند. استفاده از این شیشه ها مزایای فراوانی دارد. بطری شیشه ای به خوبی می‌تواند خواص شربت زعفرانی را حفظ کند.

محصولات زعفرانی دارای مهر تایید بهداشت و استاندارد می باشند. قطعا ترکیبات آن بر روی شیشه درج شده است. ذکر ریزمغذی ها و انرژی حاصل از مصرف ماده غذایی باعث می شود تا مصرف کنندگان با آگاهی کامل از آن استفاده کنند.

صادرات شربت زعفران اصل درجه یک

شربت زعفران اصل از نوع درجه یک برای صادرات در نظر گرفته می شود. بسیاری از کشورهای خارجی خواهان شربت زعفران ایرانی به دلیل درجه کیفیت بالای آن می باشند. همان طور که می دانید زعفران خواص دارویی فراوانی دارد. این ماده معجزه گر می تواند در پیشگیری و درمان بسیاری از بیماری ها مانند معجزه عمل نماید.

 زعفران التیام دهنده انواع دردها از جمله دردهای استخوانی می باشد. همچنین زعفران در بهبود انواع سردردها نیز بسیار موثر است. زعفران اصیل ایرانی دارای رنگ و طعمی مطبوع و دلپذیر است.

 زعفران درجه یک رنگ نارنجی مایل به قرمز هست، از آن جا که زعفران قیمت بالایی دارد لذا بسیاری از مردم ترجیح می دهند که از سایر محصولات زعفران نظیر شربت زعفران استفاده کنند.

 شربت زعفران نیز اگر از زعفران اصل با درجه کیفیت بالا تهیه شود همان خواص بی نظیر زعفران را دارا می باشد.

لذا لازم است تا شربت زعفران را از فروشگاه های معتبر تهیه نمایید. شربت زعفران قیمتی مقرون به صرفه تر از زعفران دارد.

شربت زعفران در تابستان، مشتری های فراوانی دارد. مصرف این شربت می تواند عطش و تشنگی افراد را به خوبی برطرف نماید. غیر از اینکه می تواند خواص بی نظیر زعفران نشیر شادابی و نشاط را به فرد مصرف کننده بدهد. مصرف روزانه شربت زعفران از ابتلا به افسردگی در افراد جلوگیری می کند.

خرید شربت زعفران به صورت اینترنتی

 خرید شربت زعفران اصل به صورت آنلاین و اینترنتی نیز مهیا می باشد. افراد می توانند به جای مراجعه حضوری برای خرید شربت زعفران به تهیه غیر حضوری این محصول بپردازند.

 بنابراین مشتریان می توانند با خرید آنلاین شربت زعفران آن را درب منزل خود تحویل بگیرند و در وقت خود صرفه جویی نمایند.

صادرات زعفران

 شربت زعفران در برندهای متفاوتی تولید می شود. اما همه این برندها جهت صادرات مناسب نیستند. معمولا برای صادرات محصولات درجه یک با درجه کیفیت و مرغوبیت بالا در نظر گرفته می شوند.

 برای صادرات شربت زعفران نیز برندهای ممتاز جهت صادرات این محصول مورد استفاده قرار می گیرند. 

از آن جا که زعفران ایرانی در جهان نظیر ندارد لذا شربت آن نیز اگر بدون مواد افزودنی و نگهدارنده تهیه شود می تواند همان کیفیت قابل قبول را داشته باشد.

بنابراین شربت زعفران اصیل طبیعی می تواند نظر کشورهای خارجی را به خود جلب نماید.

مردم کشورهای اروپایی و خاورمیانه زعفران کشور ایران را می پسندند. آنان حتی اخیرا به فرآورده های جانبی زعفران نیز علاقه مند گردیده اند. اگر این محصولات از زعفران ناب و اصیل ایرانی تهیه شود بسیار مورد محبوبیت مشتریان خارجی قرار می گیرد.

قیمت فرآورده های زعفران برای سفارش کارتنی

قیمت شربت زعفران برای سفارش کارتنی بیشتر از آن که نام قیمت و هزینه را بتوان بر آن گذاشت، باید گفت سرمایه‌گذاری‌ برای صنوف مختلف محسوب می‌شود که در ادامه بیشتر با آن آشنا می‌شویم.

ترکیبات شربت زعفران

شربت زعفران یکی دیگر از عصاره‌های خوش طعم و خوش بوی زعفران است که کار را برای مهمانی‌ها و بسیاری از قنادی‌ها و صنوف دیگر، آسان کرده است. شربت زعفران ترکیبی از زعفران و گلاب و شکر و آب است. این محصول نیز همانند سایر محصولات جانبی زعفران باید اصل باشد تا افراد از خواص زعفران بهره ببرند. در شربت زعفران اصل طعم گلاب ناب و زعفران آن غالب است و شکر و آب آن به عنوان ماده اصلی استفاده نمی شود، بلکه صرفاً به عنوان رقیق‌ کننده و طعم دهنده از آن در ترکیبات زعفران استفاده می شود.

علت استفاده از شربت زعفران

شربت زعفران کاربردهای فراوانی دارد. از آن در قنادی ها و هتل ها نیز استفاده می شود. افرادی که نمی توانند زعفران را مصرف کنند بهتر است از فرآورده های جانبی آن بهره مند شوند. این محصول را نه تنها شرکت‌ ها و توزیع کنندگان پخش زعفران می‌ توانند خریداری کنند، بلکه عطاری ها و داروهای گیاهی و مغازه های سلامت کده و سایر کسب های تجاری که محصولاتی از دست را دارند، می توانند به عنوان محصولی پرفروش در کنار سایر محصولات خود به مشتریان ارائه دهند.

شربت زعفران محصولی است که باعث خواهد شد  در کنار آن مغازه دارها سایر محصولات خود را بتوانند با اطمینان خاطر بیشتری بفروشند. ضمن اینکه لازم است بگوییم که قیمت شربت زعفران عدد بالایی نیست، که افراد نتوانند آن را بخرند. آنچه مهم است این است که این محصول زا نمی‌توان به عنوان ادویه استفاده کرد و در صورت استفاده از زعفران بر روی غذا لازم سایر محصولات جانبی آن همچون پودر زعفرانی را تهیه کنید.

خرید شربت زعفران به صورت کارتنی

طبیعی است که اگر این محصول را به صورت کارتنی و کای خریداری کنید، قیمت شربت زعفران به مراتب پایین تر خواهد بود و به نوعی معامله دو سر سود محسوب می شود که هم خریدار و هم فروشنده از آن رضایت دارند. شرکت فرانیز این افتخار را دارد که با کوتاه کردن دست دلال‌ها و واسطه‌ها، قیمت شربت زعفران را به نازل‌ ترین قیمت در بازار در اختیار شما قرار دهد و در عین حال که از قیمت پایین این محصول مطمئن هستید، از کیفیت آن اطمینان خاطر داشته باشید.

خرید شربت زعفران بیداری با پک ویژه

تاجران بزرگ، خرید شربت زعفران اصل را از شرکت های معتبر توصیه کرده اند. یکی از این شرکت ها، شرکت فرانیز می باشد. زیرا این مجموعه محصولات را در سریع ترین زمان ممکن و بدون واسطه به صورت مستقیم از درب کارخانه به مقصد مشتری ارسال می نماید.

شربت زعفران ببیداری از جمله نوشیدنی های پر طرفدار می باشد که با استفاده از آن می توانید یک پذیرایی شیک از مهمانان خود داشته باشید. کارخانه های بزرگ شربت زعفرانی در شهر مشهد واقع شده اند. عموم این شرکت ها، محصولاتی مانند دمنوش و آبنبات و چای را نیز به بازار عرضه می کنند.

 تولید شربت زعفران 

این برند جایگاه خوبی در بازار داخل و خارج از کشور دارد. چرا که هدف آن کسب رضایت مشتریان است. در فرایند تولید شربت زعفران به هیچ عنوان نیروی انسانی دخالت ندارد و تمامی مراحل تولید آن کاملا مکانیزه و بر طبق استاندارد های بین المللی می باشد.

اگر مایل به خرید شربت زعفران اصل در حجم های بالا هستید می توانید از طریق فرانیز اقدام کنید و از تخفیفات ویژه این سایت بهره مند شوید. شرکت مصطفوی افتخارات زیادی دارد. این مجموعه از سوی وزات بهداشت و درمان لوح تقدیر دریافت کرده است.

خواص شربت زعفران مصطفوی

این شربت به دلیل داشتن مواد معدنی و انواعی از ویتامین ها می تواند خواص بسیاری داشته باشد از جمله؛ جلوگیری از بروز آلزایمر، پاک سازی کلیه و مثانه، از بین برنده نفخ شکم، متعادل نگه داشتن فشار خون، تقویت حافظه، درمان آسم، کاهش درد های ناشی از قاعدگی، کمک به هضم غذا و غیره خواص این فرآورده ارزشمند می باشد.

این شربت های زعفرانی خواص زیادی برای بدن انسان دارند. به همین خاطر، آمار فروش آن بالا است. چرا که زعفران سبب تقویت سلامت عمومی انسان می گردد. مایع شربت زعفران مصطفوی غلیظ است و باید مقدار دلخواه آن را با آب ترکیب کنید و می توانید با توجه به سلیقه ی خود به آن افزودنی اضافه کنید.

تمامی ترکیبات موجود در زعفران به طور کامل در شربت زعفران مصطفوی وجود دارد و با استفاده از این نوشیدنی خوش عطر و طعم می توانید سلامتی را به بدن خود هدیه دهید.

تجارت پودر شربت زعفران برای صادرات به اروپا

حاشیه سود خرید شربت زعفران اصل برای تجار می تواند بسیار بالا باشد. کارخانه داران برای صادرات بایستی یکسری اصول را رعایت کنند. قطعا توجه به ظاهرا محصول یکی از این اصول می باشد.

پودر شربت زعفران

پودر شربت زعفران در بین ما ایرانیان جایگاه ویژه ای دارد و در بسیاری از مهمانی ها پای ثابت میز پذیرایی می باشد. این فرآورده فواید بسیاری دارد. پودر شربت زعفران سبب صرفه جویی در وقت انسان ها می گردد.

با استفاده از پودر شربت فوری زعفران می توانید در سریع ترین زمان ممکن یک شربت زعفران خوش رنگ برای پذیرایی از مهمانان خود تنها با اضافه کردن محتویات پودر در مقداری آب تدارک ببینید. معمولا در بستی فروشی ها و کافه ها از این محصول در نوشیدنی ها و بستنی های خود استفاده می نمایند و همچنین برای مصارف مختلف دیگر از آن بهره می گیرند.

خواص پودر نوشیدنی زعفران

این محصول به دلیل داشتن زعفران برای افرادی که دچار دلشوره، اضطراب، افسردگی و استرس هستند بسیار مفید می باشد. همچنین خواص بسیاری مانند؛ درمان کم خونی، تقویت حافظه، تنظیم فشار خون، آرامش بخش طبیعی، نشاط آور، درمان آسم، بهبود عملکرد دستگاه گوارش، تقویت قوای جنسی و غیره از جمله خواص این نوشیدنی برای بدن می باشد.

نوشیدنی های سالم و طبیعی سبب موفقیت بیشتر ما در کارها می گردد. همچنین این طیف از کالاها، به تقویت و سلامت بدن کمک می کند.

صادرات پودر نوشیدنی زعفران

صادرات مقوله بسیار مهمی می باشد که بسیاری درگیر آن بوده و با استفاده از آن به سود کلانی دست پیدا می کنند و جایگاه و مرتبه خود را نیز در بازار های داخلی ارتقا می بخشند. برای انجام یک صادرات موفق باید محصولاتی را که از سطح کیفیت بالایی برخوردار می باشند به دیگر کشور ها صادر نمایید.

اگر محصولی را که صادر می کنید مرغوب نباشد نه تنها مشتری خارجی از دست می رود، بلکه باعث شکست فرد نیز می شود. پس بهتر است برای انجام یک صادرات موفق و سود آور تامین کننده مناسب را پیدا نمایید.

نکات خرید شربت زعفرانی ۶۵۰ گرمی

برای خرید شربت زعفران اصل به صورت طبیعی و بدون هیچ گونه مواد افزودنی و با رعایت نکات بهداشتی در حجم های مختلف مانند ۶۵۰ گرمی می توانید به سایت فرانیز مراجعه نمایید و یک خرید مطمئن و به صرفه را انجام دهید.

شربت زعفران جزء آن دسته از نوشیدنی ها می باشد که بسیار سالم و مقوی است. با نوشیدن یک لیوان از شربت زعفران در هر فصلی از سال، لذت وصف ناپذیری از یک نوشیدنی را تجربه می کنید. برای خرید شربت زعفرانی می توانید به فروشگاه ها موجود در سطح شهر، نمایندگی های معتبر و یا از طریق فضای مجازی اقدام نمایید.

خرید شربت زعفرانی و استفاده از آن برای جوان های محصل و شاغل یک نوشیدنی بسیار مقوی است که از بی خوابی، زوال حافظه و اضطراب جلوگیری می کند. اما خواص این نوشیدنی خارق العاده فقط برای جوان ها نیست بلکه برای سالمندان نیز بسیار مفید واقع شده است و از بروز بسیاری از مشکلات در پیری جلوگیری می نماید.

این نوشیدنی شیک که از زعفران اصل و مرغوب در مراحل تولید آن استفاده شده است خواص بسیاری مانند؛ نشاط آور و انرژی زا، بهبود درد و تقویت معده، بسیار مناسب برای رفع خستگی، رفع نفخ معده، کمک به هضم غذا، تعدیل قند و فشار خون بالا، بهبود آسم، تقویت عضلات قلب، خون ساز بودن، رفع درد های دوران قاعدگی از جمله خواص این شربت می باشند.

شربت زعفران منبع ویتامین های آ، ای، سی، گروه ویتامین های ب، پروتئین، فیبر، کربوهیدرات، سدیم، کلسیم، آهن، منیزیم، منگنز، سلنیوم، اسید فولیک و روی است. این شربت برای بدن بسیار مفید واقع شده و در کنار طعم خوبی که دارد در طب سنتی بسیار از آن استفاده می شود و همچنین در بین مردم از محبوبیت بالایی برخوردار می باشد.

خرید عمده شربت زعفران

گاهی شرکت های تولید کننده طرح های تخفیفی فوق العاده ای را برگزار می کنند. مشتریان می توانند به صورت عمده خرید کنند. یکی از این طرح های فروش، اشانتیون می باشد. بسیاری از شرکت ها با این کار محصولات خود را نیز تبلیغ می کنند.

تاجرانی که می خواهند به تجارت این محصول بپردازند با خرید در حجم های بالا تخفیفات بیشتری را شامل می شوند و در نتیجه با فروش جزئی کالا می توانند سود بیشتری را به دست بیاورند.

عرضه شربت زعفران به صورت فوری

سایت بزرگ فرانیز خرید و فروش شربت زعفران را که یک محصول با کیفیت و خارق العاده است را انجام می دهد. برای خرید فوری این محصول با بسته بندی های استاندارد جهت حفظ کیفیت شربت می توانید از طریق همین سایت اقدام فرمایید.

با فروش شربت زعفران می توانید سود آوری خوبی را داشته باشید.شرکت فرانیز نیز هدف خود را کسب رضایت مشتریان قرار داده است. این شرکت بهترین محصولات زعفرانی را روانه بازار ایران می کند. محصولاتی که کیفیت خوب و ظاهر شیکی دارند. همچنین مسئولان فرانیز همیشه سعی می کنند تا سفارشات به موقع به دست مشتریان برسد.

ایرانی ها نوشیدنی های زعفرانی را دوست دارند. آنان این کالای زعفرانی را از جمله بهترین ها می دانند. این نوشیدنی از زعفران اصل تهیه می گردد و عاری از هر گونه ناخالصی می باشد.

شربت زعفران در فروشگاه ها

افرادی که قصد خرید شربت زعفران اصل را دارند می توانند به فروشگاه ها و سوپر مارکت های موجود در سطح شهر مراجعه نمایند. عرضه مواد سالم و بهداشتی از سوی این مراکز باعث جذب مشتریان بیشتر می شود. فروشگاه های محصولات متنوعی دارند. شربت های زعفرانی یکی از محصولات پر طرفدار این فروشگاه ها می باشند. چرا که ایرانیان علاقه وافری به زعفران دارند. پس هر فرد می تواند با توجه به میل خود خرید نماید.

این مراکز با خرید عمده و فروش جزئی می توانند سود خوبی را به دست بیاورند.

رابطه مستقیم تبلیغات با میزان فروش شربت زعفران

میزان فروش شربت زعفران در رابطه ای مستقیم با فروش تبلیغات آن می باشد. با وجود تبلیغات و راه های مختلف آن، می توان یک محصول را به جهانیان معرفی نمود. امروزه یکی از مطرح ترین راه های معرفی محصولات درج آگاهی بر روی سایت ها و شبکه های اجتماعی می باشد. با این روش تبلیغ تا مدت ها حفظ خواهد شد.

با وجود گستردگی کشور، ممکن است بعضی از برند ها در مناطقی از کشور عرضه نگردد و این باعث شناخته نشدن آن محصول به مردم می شود. که امروز با وجود تبلیغات می توان این کار را خیلی ساده و راحت انجام داد.

قیمت های شوکه کننده شربت زعفران سنابل

امروزه به دلیل وجود دلال های سود جو در بازار شاهد قیمت های شوکه کننده ی شربت زعفران سنابل هستیم، اما شرکت فرانیز با ارائه ی بهترین محصولات به قیمت مناسب توانسته است تعادل را در بازار برقرار کند.

شربت زعفران سنابل یک فراورده طبیعی است که از ترکیب زعفران و شیره انگور به دست می آید. این شربت عطر، طعم و رنگ فوق العاده ای دارد و همچنین از قیمت مناسبی برخوردار بوده به همین دلیل تمامی قشر ها می توانند از این شربت استفاده کنند چرا که  کاملا مقرون به صرفه است.

این محصول طبع گرم و خشکی دارد. قاعدتا شربت زعفران سنابل برای افراد سرد مزاج بسیار مناسب است. این شربت همانند گیاه زعفران خواص فراوانی دارد. مرکز تولیدی شربت زعفران سنابل با در نظر گرفتن سلایق مشتریان خود درصد تمامی مواد اولیه را کم و زیاد کرده تا افراد بتوانند از آن در انواع مهمانی ها و مجالس مختلف استفاده کنند.

صادرات شربت زعفران سنابل

شربت زعفران به دلیل عطر، طعم و خواص دارویی بی نظیری که دارد برای صادرات به دیگر کشور ها از جایگاه ویژه ای برخوردار است، همچنین صادر کنندگان می توانند با در نظر گرفتن نیاز کشور هدف سود خوبی به دست بیاورند. بر اساس آمار گمرک بیشترین حجم صادرات زعفران ایرانی به کشورهای اسپانیا، چین، هند و غیره صورت می گیرد. صادرکنندگان انواع شربت های زعفرانی به ظاهر این کالا اهمیت زیادی می دهند. قاعدتا ظاهرا زیبای این کالا، در فروش آن نیز موثر است و نظر مشتریان خارجی را به خود جلب می کند. همچنین باید شربت زعفران را در ظروف محکمی بسته بندی نمود.

صادرات شربت زعفران و سایر محصولات زعفرانی نیازمند یکسری شرایط خاصی از جمله دریافت گواهی استاندارد، دریافت گواهی بهداشتی، ارائه کارت بازرگانی و غیره می باشد.

افرادی که قصد خرید شربت زعفران اصل جهت صادرات به دیگر کشور ها را دارند می توانند با مراجعه به سایت شرکت فرانیز با مشاوران این بخش ارتباط برقرار کنند تا از کیفیت و قیمت محصول مطلع شوند و خرید خود را انجام دهند.

عرضه شربت زعفران نادر در گناباد

یکی از معتبر ترین کارخانه های تولید کننده محصولات زعفران در کشور، شرکت نادر در شهر گناباد می باشد که با عرضه شربت زعفران نادر در بازار این امکان را برای مصرف کنندگان فراهم کرده تا از خواص این نوشیدنی بهره ببرند.

شربت زعفران نادر در حجم های مختلف توسط شرکت تولید کننده به دست مشتریان می رسد. این نوشیدنی به دلیل خواص درمانی عالی که دارد برای سلامت بدن بسیار مفید بوده و همچنین مصرف کنندگان این محصول با توجه به عطر و طعم بی نظیری که دارد می توانند برای پذیرایی از مهمان هایشان از آن استفاده کنند.

امروزه اکثر مردم به صورت روزانه به خصوص در روزهای گرم از نوشیدنی های متنوعی استفاده می کنند، به همین دلیل خرید و فروش شربت زعفران نادر به خاطر خواص متعددی که دارد از رونق خوبی در بازار برخوردار می باشد. کسانی که قصد این کار را دارند می توانند این محصول را به صورت عمده با تخفیف ویژه به روش اینترنتی خریداری کنند.

شربت زعفران یکی از رایج ترین و بهترین شربت های خانگی بوده که به خاطر تهیه آسان و  کم دردسر آن و همچنین در دسترس بودن مواد اولیه آن بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد. این نوشیدنی معمولا در روزهای گرم سال طرفداران زیادی دارد.

برای خرید شربت زعفران اصل باید زمان کافی در اختیار داشته باشیم، البته این کار به آن معنی نیست که درست کردن آن کار سختی است. این نوشیدنی به دو صورت دم کردن و خیس کردن زعفران به دست می آید این محصول را می توان با گیاهان و مواد دیگر ترکیب کرد و یک نوشیدنی جدید با طعم و خواص گوناگون به وجود آورد.

طعم عالی شربت زعفران نادر

این محصول در کنار طعم خوبی که دارد، در طب سنتی نیز مورد استفاده قرار می گیرد و دارای طبع گرم و خشک می باشد به همین دلیل مصرف آن برای افراد سرد مزاج توصیه می شود.

این نوشیدنی سرشار از ویتامین های زیادی است و خواص زیادی از جمله ایجاد نشاط و انرژی، اشتها آور بودن، هضم کننده غذا، خون ساز بودن، تقویت حافظه و غیره را شامل می شود.

شربت زعفران علاوه بر مردم کشور خودمان در بین افراد کشور های همسایه نیز طرفداران زیادی دارد از همین رو برای صادرات از جایگاه ویژه ای برخوردار می باشد.

افرادی که قصد صادرات این محصول را دارند باید محصول با کیفیت و مناسبی را خریداری کنند. این افراد با مراجعه به سایت شرکت فرانیز می توانند اطلاعات لازم را جهت صادراتی خوب و پر سود کسب نمایند.

زعفران عمده در شهرهای بزرگ ایران

زعفران عمده در شهرهای بزرگ ایران بسیار در دسترس مشتریان قرار می گیرد. مثلا در شهر تهران مردم می توانند با مراجعه به بازار زعفران تهیه کنند.

پخش زعفران عمده نیز در شهرهای بزرگ صورت می گیرد. مشهد ، تهران، شیراز، اصفهان شهرهایی هستند که زعفران به صورت عمده در اختیار مشتریان قرار می گیرند.

خرید زعفران مایع به علت خواص بی نظیرش

 زعفران گیاهی از دسته زنبقیان است. خواص بی نظیر زعفران بر کسی پوشیده نیست. خواص دارویی زعفران شگفت انگیز است. زعفران دارای ویتامین ها و املاح و مواد معدنی مختلف است. زعفران باعث شادی در افراد می شود. این گیاه پرفایده از افسردگی جلوگیری می کند. پخش زعفران عمده برای تجار بسیار مورد توجه است. زعفران اصل مزه تلخی دارد. همچنین طعم آن کمی تند می باشد. به آهستگی رنگ پس می دهد.

 زعفران اصل دارای رنگ زرد مایل به نارنجی پر رنگ است. زعفران که امروزه با نام طلای سرخ شناخته می شود بسیار مورد توجه و خرید مردم داخل ایران قرار گرفته است. همچنین صادرات این ماده شگفت انگیز نیز عالی است. زعفران ایران بی همتاست. پخش زعفران عمده به دلیل کاهش قیمت مورد توجه است. یکی از مزیت های زعفران ایرانی این است که برای رویش به آبیاری زیاد نیازی ندارد. زعفران مسکن همه درهاست.

اگر هر زمان به سردرد مبتلا شدید این ماده ناب را استفاده کنید سردردتان برطرف می شود. این ماده معجزه گر در در مان انواع بیماری های داخلی مانند فشار خون ، چربی خون و قند خون مانند معجزه عمل می کند. زعفران  برای تزیین انواع دسرها و غذاها به کار می رود. این ماده بسیار مورد توجه زنان خانه دار و کترینگ ها و رستوران ها قرار داد. زعفران با کیفیت قیمت بالاتری نیز دارد.

پخش زعفران عمده

 حتما توجه داشته باشید که زعفران اصل را تهیه کنید. پخش زعفران عمده امروز طرفدارن زیادی دارد. زعفران برای خوشرنگ کردن و معطر کردن برنج به کار می رود. بعضی افراد از زعفران با حنا برای رنگ کردن موی خود بهره می گیرند.

چون این ماده طبیعی برای رویش موی سر بسیار پرخاصیت است و مانند رنگ های شیمیایی به موهای شما آسیب وارد نمی کند. بزرگترین تولید کنندگان زعفران سه شهر گناباد، تربت حیدریه و قاینات می باشند. جالب است بدانید این سه شهر ۹۰ در صد زعفران در جهان را تولید می کنند. تجار موفق تمایل به خرید زعفران به صورت عمده دارند. چون در مقادیر بالا تفاوت قیمت آن محسوس است. خرید زعفران به صورت عمده به راحتی در بیشتر شهرها امکان پذیر است.

پخش زعفران عمده در تهران

پخش زعفران عمده در شهر تهران نیز صورت می گیرد. مردم با مراجعه به مراکز خرید می توانند این گیاه ارزشمند را خریداری کنند. از آن جا که تهران هم پایتخت است و هم کلانشهر لذا پخش زعفران عمده در آن بسیار انجام می گیرد.

برند زعفران قاینات

زعفران قاینات یک برند معروف در ایران است. به خاطر کیفیت این کالا، همه ساله اهمیت زیادی به غرفه های نمایشگاه های غذایی داده می شود. این نوع زعفران دارای رنگ پذیری عالی است و طعم خوبی را به غذاهای شما می بخشد.  این برند زعفران هم مشتریان داخلی فراوانی دارد و بسیار مورد توجه مشتریان خارجی نیز قرار گرفته است. زعفران اصل دارای مزه تلخ و تندی است و رنگ آن زرد مایل به نارنجی پررنگ است. اگر این طلای خوردنی را تهیه نمایید دارای خواص بی نظیری برای بدن است. این زعفران را اگر در چای خود دم نمایید عطر و مزه بی نظیری به چای شما می بخشد. کیفیت این زعفران بسیار عالی است. مصرف زعفران به طور مستمر بسیار شادی آفرین است.

فروش خوب زعفران قاینات

این برند معروف ایرانی به کشورهای اروپایی و خاورمیانه نیز صادر می شود. بسیاری تجار زعفران قاینات کیلویی را در داخل کشور به صورت عمده خرید می کنند و آن را به کشورهای خارجی می فروشند.

 زعفران قاینات در بسته بندی مختلف و بهداشتی به بازار عرضه می شود. این زعفران به صورت فله نیز به فروش می رسد. به عنوان مثال بسیاری مدیران شرکت ها که برای پرسنل خویش غذا آماده می کنند مقدار بالای زعفران قاینات را به صورت فله ای خرید می کنند. بدین سان کاهش قیمت تهیه زعفران به صورت فله ای نسبت به خرید بسته بندی زعفران در حجم های متفاوت ارزان تر است. زعفران قاینات همچنین برای نذری ها نیز مورد استفاده قرار می گیرد افرادی که قصد پخت نذری دارند می تواند زعفران قاینات را به صورت فله ای خرید نمایند. زعفران قاینات طعم بسیار عالی به غذا می بخشد. همچنین از زعفران قاینات می توانید برای درست کردن شربت نیز استفاده نمایید شربت زعفران هم عطش را به خوبی برطرف می سازد و هم بسیار پرخاصیت است.

خرید زعفران قاینات به دلیل داشتن خواص درمانی

 از آن جا که زعفران دارای انواع آنتی اکسیدان های فراوانی است در پیشگیری از انواع سرطان ها بسیار عالی عمل می کند. حتما سعی نمایید مصرف زعفران را در رژیم غذایی خود بگنجانید و از فوایدی که این ماده طبیعی معجزه گر برای بدن دارد استفاده نمایید. این ماده بین ایرانیا به طلای سرخ مشهور است. زعفران انواع دردهای استخوانی را از بین می برد.

سردردهای میگرنی نیز به راحتی با مصرف زعفران قابل درمان هستند. زعفران برای دستگاه تنفسی شما نیز مفید است. خرید شربت زعفران اصل در همه نقاط کشور به راحتی قابل انجام است. می توان به جای زعفران از این فرآورده نیز استفاده کرد.

قیمت ۱ کیلو زعفران در گمرک بندرعباس

تاجران و صادرکنندگانی که نیازمند دریافت زعفران در حجم های زیاد برای تجارت و یا حرفه خود هستند و خواهان قیمت مناسب آن به همراه کیفیتی مرغوب می باشند، می توانند برای تهیه آن از برندی به نام و اطلاع از قیمت ۱ کیلو زعفران در گمرک بندرعباس با مشاوران مجموعه فرانیز تماس بگیرند و یا به این مجموعه رجوع کنند تا در صورت تمایل خرید خود را انجام دهند.

برخورداری از بهترین قیمت ۱ کیلو زعفران

زعفران یک گیاه ارزشمند می باشد که از گذشته های دور تا به امروز به واسطه برخورداری از عطر و طعم فوق العاده و خواص فراوان در کنار رنگی بی نظیر به عنوان یک چاشنی دهنده کاربردی و مفید استفاده می شود و توانسته توجه بسیاری از عموم و خریداران را به خود جلب نماید.

ناب ترین زعفران جهان که از کیفیت عالی برخوردار بوده و دارای نهایت ویژگی های گیاه زعفران می باشد، زعفران ایرانی بوده است.

امروزه تقریبا همه می دانند که ۹۷٪ زعفران جهان را کشور ایران تولید می کند. این طلای سرخ هر سال در شهر های مختلفی از ایران کشت و برداشت می شود.

از آن جایی که مرغوب ترین زعفران، زعفران ایرانی می باشد بنابراین این کالا دارای خریداران و هواداران زیادی در سراسر جهان است.

با افزایش فروش این چاشنی دهنده، به مراتب تولید کنندگان و برند های آن نیز افزایش یافتند و همین باعث شد بسیاری از تاجران و خریدارانی که قصد خرید این کالا را دارند، منصرف شوند چرا که دست یابی به زعفرانی اصل به همراه قیمت و کیفیت مناسب دیگر کار راحتی نبود.

اما جای نگرانی نیست تجاری که قصد صادرات این کالا را دارند و یا خریدارانی که مایل به خرید آن با بهترین قیمت می باشند می توانند برای اطلاع از قیمت ۱ کیلو زعفران با بهترین کیفیت با مشاوران شرکت فرانیز تماس بگیرند.

سفارش و اطلاع آنلاین از قیمت ۱ کیلو زعفران

خوشبختانه پیشرفت تکنولوژی، سبب راحتی امور مردم شده است. خریداران و متقاضیان به راحتی می توانند کالاهای مورد نیاز خود را به صورت اینترنتی خریداری نمایند.

اکثر فروشگاه ها امروزه در کنار خرید حضوری، خرید اینترنتی را نیز برای مشتریان خود فراهم نموده اند. در همین راستا خریدارانی که قصد سفارش آنلاین زعفران مرغوب ایرانی را دارند می توانند برای اطلاع از بهترین قیمت ۱ کیلو زعفران به سایت معتبر شرکت اینترنتی فرانیز رجوع کنند.

بهترین زعفران دنیا و صادرات عمده آن

 برای نخستین بار زعفران افغانستان جایزه بهترین زعفران جهانی را در سال ۱۳۹۳ از آن خود کرد. آزمایشی مبنی بر ذائقه و کیفیت زعفران در شهر بروکسل بلژیک برگزار شد. در این مراسم که بیشتر از هزار نوع از محصولات مربوز به موادغذایی با هم به رقابت می پرداختند، زعفران افغانستان توانست جایزه بهترین زعفران جهانی را به دست آورد. همچنین این روند در سال های ۹۴ و ۹۴ نیز تکرار شد. نتایج حاصله یکسان بود. البته ایران در شرایط تحریم قرار داشت و این شرایط پیش بینی شده بود.

 صادرات زعفران از ایران

سابقه رویش و کشت زعفران در زمین های ایران به دوره باستان بر می گرددو بعد از آن از ایران به کشورهای یونان و روم نیز گسترش پیدا کرد. در زمان پارت ها زعفران ایرانی به کشور روم صادر می شد. در زمان مغول ها نیز زعفران ایرانی به چین صادر گردید. چین یکی از بزرگترین مشترسان و متقاضیان زعفرانی ایرانی در آن زمان گردید و هم اکنون نیز هست.

در زمان پادشاهی ساسانیان زعفران در قم بسیار مرسوم شد. در دوران اسلامی ، زعفران به کشورهای عرب صادر می شد. کشورها در اطراف مدیترانه با نحوه کشت زعفران آشنا شدند. به نحوی که مراکش یکی از کشورهای بزرگ تولید کننده زعفران در جهان به حساب می آید. اما در حال حاضر خرید شربت زعفران اصل نیز توسط کارشناسان توصیه شده است. چرا که این فرآورده نیز خواص زیادی برای مخاطبین دارد.

بهترین زعفران دنیا متعلق به کجاست؟

بزرگترین تولید کننده زعفران در دنیا ایران است. ایران توانسته رتبه اول تولید کننده زعفران را به خود اختصاص دهد. شهر قاینات در زمینه تولید زعفران ایرانی مشهور است. در واقه قاینات توانسته برند جهانی تولید زعفران را از آن خود کند. زعفران گناباد و تربت حیدریه نیز به عنوان تولیدکنندگان زعفران ایرانی در سازمان جهانی فائو ثبت شده اند. به طور کلی می توان نتیجه گیری کرد که بهترین زعفران ایرانی متعلق به استان خراسان می باشد که این مهم به علت عطر و بو و مزه خاص و بی نظیر این نوع زعفران ناب و بی همتا می باشد.بهترین زعفرا ن ایران

 زعفران ایران با کیفیت ترین و مرغوب ترین نوع زعفران در جهان است. اینکه  بهترین زعفران دنیا در ایران است امری است که بر همگان مشخص است. یکی از نکاتی که می بایست در صادرات زعفران در نظر گرفت میزان نیاز کشور مفابل است. بنابراین بایستی بازار هدف را مشخص کرد تا صادرات بهتری داشته باشیم.  بهترین زعفران دنیا همان طور که قبلا اشاره کردیم مربوط به قاینات، تربت حیدریه، گناباد  بر اساس ذائقه افراد متفاوت است.

فروشگاه زعفران عمده در تهران

بدلیل تقاضا بالا برای خرید زعفران فروشگاه های متعددی در سرتاسر کشور با بهترین امکانات تشکیل شدند. تاجران و آشپزان ساکن در پایتخت برای خرید زعفران با کیفیت همواره در جستجوی مکان های ارائه دهنده زعفران با کیفیت هستند برای توزیع بهتر زعفران فروشگاه ها و نمایندگی های مختلفی در سرتاسر کشور تاسیس شد.

فروشگاه زعفران تهران انواع فراورده های تولید شده از زعفران را در خود قرار دارد مشتریان و تاجران می‌توانند با مراجعه به این فروشگاه ها محصولات خود را در بین انواع محصولات انتخاب  و با قیمت اصلی آن را دریافت نمایند. خوشبختانه با تاسیس این فروشگاهها در نقاط مختلف کشور کلاهبرداری توسط سودجویان کمتر شد.

زعفران به عنوان ماده شگفت انگیز یکی از ادویه های منحصر به فرد است هرچند به مقدار کم عطر و مزه غذا را تغییر می دهد این ادویه حتی با گذشت زمان تغییری در کیفیت آن حاصل نمی‌شود. فرآورده های مختلفی از زعفران تهیه شده است. این ماده پرطرفدار علاوه بر ویژگی های خوراکی خاصیت های مختلفی دارد.

برای خرید حضوری زعفران می توانید به فروشگاه زعفران تهران مراجعه نمایید و زعفران مورد نیاز خود را تهیه نمایید.

فروشگاه زعفران تهران با قابلیت های جدید

وب سایت های آنلاین در زمینه فروش زعفران با هدف قرار دادن اطلاعات زعفران و محصولات تولید شده از آن مشاوره رایگان برای تاجران و مصرف کنندگان عزیز قرار می دهد. فروشگاه زعفران تهران با قابلیت های جدید در مراکز مهم شهر تأسیس شدند به طوری که مردم در نقاط مختلف تهران می‌توانند به این فروشگاه مراجعه نمایند.

به دلیل پرجمعیت بودن تهران به عنوان پایتخت ایران این شهر بیش از ۲۰ میلیون جمعیت دارد و تهیه زعفران تازه و با کیفیت یکی از امر های مهم مصرف کنندگان و تاجران این شهر است.

فروشگاه زعفران تهران در بهترین مکان بنا شد. این فروشگاه امکانات رفاهی خوبی نیز دارد. مردم شهرهای اطراف تهران هم می توانند به صورت حضوری خرید کنند. خرید شربت زعفران اصل از میادین حضوری و مجازی میسر گردیده است.

مطالب بیشتر

سبد خرید
خانه
فروشگاه