به سایت شرکت بازرگانی فرانیز خوش آمدید.
پشتیبانی 24 ساعته: 09155335814

خرید شربت زعفران ارگانیک پرسیکو

شربت زعفران پرسیکو از نمونه های شربت آماده شده با مواد اولیه سالم و طبیعی بوده و کاملا باکیفیت و بهداشتی تولید و روانه بازار می شود که طعم لذیذ آن مورد استقبال زیادی از سوی مشتریان قرار گرفته است که خریدار با خرید این شربت ارگانیک از خواص آن بهره مند خواهد شد.

خرید شربت زعفران ارگانیک پرسیکو

خواص شربت زعفران برای کودکان

خواص شربت زعفران برای کودکان  خواص شربت زعفران بسیار زیاد است که به ذکر گزیده ای از آنها می پردازیم.

  • شربت زعفران نشاط آور و مفرح بخش بوده و برای کسانی که از دلشوره، افسردگی، استرس و اضطراب رنج می برند مفید است و دارای خاصیت اشتها آور بوده و برای فرزندان کم اشتها مناسب است.
  • شربت زعفران هضم کننده غذا و تقویت کننده معده بوده که از بین برنده نفخ است و برای افراد مبتلا به چربی خون، فشار، قند و آسم مفید خواهد بود.
  • این شربت تقویت کننده عمومی بدن و قلب بوده و خاصیت خونسازی دارد چون تقویت کننده حافظه است جلوگیری کننده از پارکینسون و آلزایمر می باشد.
  • شربت زعفران در دوران قاعدگی برای زنان مفید بوده و از بین بردن درد در این دوره است و زنان باردار نباید از این شربت میل کنند ولی برای مادران شیرده این شربت بسیار مفید می باشد.
  • این شربت تقویت کننده قوای جنسی بوده و برای تنش های عصبی، بی خوابی، سردردها و اعصاب مفید است و پیشگیری کننده از بروز پیری زودرس است.
  • پاک کننده مجاری ادراری بوده و کلیه و کبد را نیز تمیز می کند و تقویت کننده پوست و مو نیز می باشد و به دلیل طبع گرمی که دارد برای افراد سرد مزاج موثر است.

قیمت شربت زعفران صادراتی پرسیکو

قیمت شربت زعفران صادراتی پرسیکو قیمت شربت زعفران صادراتی پرسیکو در بازار بسته به وزن قوطی و مواد بکار رفته در آن مختلف بوده و نمونه های بزرگ آن به دلیل وزن بیشتری که دارد گرانتر است و در صورتی که عمده تهیه شود ارزانتر خواهد بود. این شربت به دلیل طبیعی بودن و خواص بالایی که دارد از خریداران زیادی برخوردار بوده و لذا خرید و فروش بالایی دارد.

شربت زعفران صادراتی در بالاترین سطح کیفی تولید شده و در فرایند تولید آن نیز اصول بهداشتی رعایت شده و بسته بندی آن نیز مطابق با استانداردهای ملی می باشد و به دلیل طعم طبیعی و خوشمزه ای که دارد نظر بسیاری از مشتریان را به خود جلب نموده است.

شربت زعفرانی علاوه بر عرضه در بازارهای داخلی به دیگر کشور ها نیز صادرات می شود. برای خرید آن نیز بهتر است به تازه بودن آن اطمینان حاصل نمود و قبل از خرید نیز به تاریخ تولید و انقضا نیز توجه کرد و خرید از مراکز معتبر نیز اطمینان بیشتری به مشتری خواهد داد.

مطالب بیشتر

سبد خرید
خانه
فروشگاه