به سایت شرکت بازرگانی فرانیز خوش آمدید.
پشتیبانی 24 ساعته: 09155335814

خرید سه سوته دمنوش زعفرانی شاهسوند

خرید سه سوته دمنوش زعفرانی شاهسوند

 اگر دغدغه خرید یک دمنوش خوش عطر و پر فایده در کمترین زمان ممکن را دارید پیشنهاد ما به شما دمنوش زعفرانی شاهسوند است که سه سوته از سایت معتبر فرانیز قابل خرید می باشد.

مشخصات بسته بندی دمنوش زعفرانی شاهسوند

خرید سه سوته دمنوش زعفرانی شاهسوند

وزن خالص این دمنوش ۲۰ گرم می باشد که داخل یک جعبه با مارک شاهسوند و علامت استاندارد به صورت شکیل بسته بندی شده است داخل هر یک از این جعبه ها ۲۰ عدد دمنوش زعفرانی وجود دارد و داخل هر کارتن ۲۴ جعبه قرار داده شده است اگر این محصول در جای خشک و خنک نگهداری شود تا دو سال قابل استفاده است.

ترکیبات دمنوش زعفرانی شاهسوند

خرید سه سوته دمنوش زعفرانی شاهسوند

دمنوش زعفرانی شاهسوند از ترکیب سه محصول گیاهی خوش عطر درست شده است این ترکیبات شامل زعفران، گل محمدی و هل می باشد که در ادامه خواص هر کدام از این سه گل را بیان می کنیم.

زعفران که همه از خواص بی نظیر آن مطلع هستند به خاطر ارزش و قابلیت های درمانی آن به گل سلامتی معروف است. گل زعفران در طب سنتی دارای طبیعتی گرم می باشد که  در درمان و پیشگیری خیلی از امراض  توصیه می شود برای مثال در پیشگیری از آب مروارید در طب سنتی به استفاده از آن تاکید شده است و همچنین  در درمان کم خونی ، پاکسازی غدد گوارشی ، درمان افسردگی و بی خوابی و تشنج و مواردی دیگری که در این بحث نمی گنجد اثر آن اثبات شده است.

هل و گل محمدی

خرید سه سوته دمنوش زعفرانی شاهسوند

یکی دیگر از ترکیبات دمنوش زعفرانی شاهسوند گل محمدی می باشد این گل معطر و زیبا که طبیعتی سرد و خشک دارد  همانند زعفران دارای خواص بی شماری می باشد از جمله این خواص تقویت کننده ی  قلب، شفاف کننده ی پوست، موثر در درمان گلو درد و التهاب دهان و  آرامش بخش اعصاب و روان می باشد.

هل دانه ی معطر هم با طبیعتی گرم و خشک یکی دیگر از ترکیبات دمنوش زعفرانی شاهسوند است که دارای اثرات ضد ویروسی و قارچ و باکتری می باشد و در درمان بیماری های گوارشی در طب سنتی توصیه موکد به آن شده است. این محصول به دلیل ترکیب محصولات گیاهی با طبیعت های مختلف توانسته است مصرف کننده های زیادی از هر نوع طبعی را جذب نماید.

دلیل دیگر تقاضای زیاد برای خرید این محصول نوع بسته بندی این محصول است که هر تی بگ از آن نیز دارای بسته بندی بی نظیر است که از خراب شدن آن جلوگیر ی می کند . این خصوصیت آن باعث شده است که استفاده از آن در مسافرت و محل کار بسیار آسان باشد.

این خصوصیت دمنوش زعفرانی شاهسوند باعث شده است که  هم مناسب برای صادرات باشد و هم فروشگاه هایی که به عرضه این محصول می پردازند از سود خوبی برخوردار شوند علی الخصوص اگر آن را از سایت های معتبر و به صورت عمده و با قیمت مناسب خریداری و بعد به فروش رسانده باشند.

مطالب بیشتر

سبد خرید
خانه
فروشگاه