به سایت شرکت بازرگانی فرانیز خوش آمدید.
پشتیبانی 24 ساعته: 09155335814

وبلاگ

خرید زعفران از تولیدی های معتبر سراسر کشور

زعفران خواص زیادی از قبیل دارویی و رنگ غذایی دارد. شما برای خرید زعفران از تولیدی های معتبر سراسر کشور می توانید تا انتهای مقاله ی شگفت انگیز و پر محتوا با ما همراه باشید. 

خرید زعفران از تولیدی های معتبر سراسر کشور

خرید زعفران درجه یک از دست کشاورز

خرید زعفران درجه یک از دست کشاورزخرید زعفران از زراعت به صورت مستقیم مطمئن ترین طریق خرید زعفران است .چون واسطه ها و دغلی های احتمالی به کمینه می رسد. زعفرانی که درفروشگاه زعفرانیک به چهره اینترنتی و همچنین حضوری عرضه می گردد تماما در ایالت خراسان در شهرستان گناباد و علی الخصوص روستای باغ آسیا به دست کشاورزان و زعفران کاران دردسر کش این روستا تولید و فراوری میشود. تیم زعفرانیک به خود افتخار میکند که متشکل از کادری کشاورزی و مستحضر از شرایط کشاورز بوده و بدون واسطه و حداقل سود، زعفران درجه یک را به شما جهت خرید زعفران اصل ارائه می دهد.

چه زعفرانی بخرییم: جهت خرید زعفران عمده از کشاورز و در ضمن زعفران کادویی و یا حتی به چهره جزئی بهتر است به عنوان گام نخست، آغاز گونه ها زعفران رو بشناسید لغایت بتوانید در موقع خرید زعفران و قیمت زعفران اعلا انتخاب بهتری داشته باشید.

خرید زعفران از تولید کننده و زارع چندین برتری دارد: نخست اینکه با حذف دلالان می توانید زعفران با کیفیت بالا خریداری کنید. خرید زعفران از فرآوری کننده مقوله دغلی در زعفران را به صفر می رساند و زعفران صد در صد خالص به دست شما خواهد رسید. دوم اینکه خواهد توانست زعفران با کیفیت بالا با بهای پایه و زیاد ارزان خریداری نمایید. خرید زعفران از فرآوری کننده سبب پشتیبانی از کشاورزان می شود. به جای اینکه سود برآمده از خرید و فروش زعفران به جیب کسانی برود که در امر فرآوری زعفران نقشی نداشته اند، نصیب کشاورران می شود. کشاورزانی که زحمت اصلی تولید و تربیت زعفران را متحمل شده اند.

فروش عمده زعفران در مشهد

فروش عمده زعفران در مشهددر فروشگاه زعفرانیک فروش زعفران به صورت اینترنتی توسط کشاورز صورت می گیرد. شما می توانید زعفران درجه یک  و اعلا را به چهره  جزئی و مثقالی و نیز کلی و عمده و در انواع گوناگون زعفران  دربرگیرنده: زعفران نگین و انواع گوناگون زعفران نگین، زعفران سرگل، زعفران پوشال و.. را جهت خرید اینترنتی و عمده و نیز خرید زعفران زرپاش، نگین و ..  انتخاب و تهیه نمایید و در مشهد در همان روز و به چهره مجانی و فوری دریافت نمایید. یکی از مزایای خرید زعفران کشاورز مشهد حذف واسطه ها و دلال ها در این گونه است شما می توانید جهت عرضه زعفران درجه یک و صادراتی مرغوب به چهره مثقالی و گرمی و حتی کیلویی با ما تماس بگیرید و یا اینکه از تقدیر فروشگاه سایت اقدام نمایید. انواع گوناگون زعفران درجه یک صادراتی جهت فروش زعفران دربرگیرنده: زعفران نگین درجه یک و انواع گوناگون زعفران صادراتی نگین، زعفران سرگل درجه یک و.. را جهت خرید کیلویی زعفران و نیز عمده انتخاب و به صورت آنلاین و اینترنتی و یا به صورت تلفنی و حضوری سفارش دهید و تعبيه نمایید و در تمام نقاط کشور فوری اخذ نمایید.

فروشنده زعفران اصل در ترکیه

فروشنده زعفران اصل در ترکیهکشور ما بزرگترین تولید کننده زعفران جهان است و بیش از ۶۵ درصد تولید جهانی و صادرات زعفران را به خود اختصاص داده است. ۷۰ الی ۸۰ زعفران تولید شده در کشور ما به کشور های مختلف صادر می کندد ترکیه یکی از کشور هایی است که عمده زعفران خود را از کشور ما وارد می کند. قیمت زعفران در ترکیه بسته به نوع زعفران و کیفیت آن متفاوت است و در گفت و گو با خریدار و فروشنده زعفران در ترکیه قیمت دقیق آن مشخص می شود. فروشنده زعفران اصل در ترکیه برای کسب سود بیشتر ناشی از فروش زعفران به طور مستقیم از شرکتهای فروش زعفران ارزان و تولیدکنندگان خریداری می نمایند. سود صادرات زعفران بستگی به قیمت فروش زعفران در ترکیه دارد. قیمت زعفران در ترکیه نسبت به قیمت زعفران در ایران بسیار بالا است و همین موضوع سبب شده بسیاری از افراد به سمت صادرات زعفران به ترکیه روی آورند. زعفران به دو چهره جزئی و عمده در بازارهای ترکیه به فروش می رسد. قیمت جزئی فروشی زعفران بالاتر از قیمت عمده فروشی آن است اما بازاریابی و فروش زعفران به چهره بسته بندی پیشه سختی است. خود ملت ترکیه، زعفران ترکی و ایرانی را به صورت فله و بسته بندی شده در بازار عرضه می کنند. بسیاری از ایرانیان نیز در پهنه فروش زعفران در ترکیه فعالیت دارند.

مراحل تولید زعفران در یزد

مراحل تولید زعفران در یزدتمام مراحل کشت و تکثیر پياز زعفران و گل گيري آن در يک واحد گلخانه ايي حقیر انجام شده است در اين شيوه پياز زعفران در خاک تکثير و سپس در محيط بدون خاک در جعبه هايي چند طبقه پرورش داده ميشود. اين شيوه کشت در گلخانه ايي به مساحت 80 متر مربع با موفقيت اجرا شده است در طریق هواکشت تمامي مراحل توليد زعفران از دسته توليد پياز زعفران تکثير و گل دهي زعفران در گلخانه انجام مي شود.  کاهش محیط‌ يعني  کاشت يک هکتار سطح زير کشت از پياز زعفران در سطحی برابر 100 متر مربع ،کاهش مصرف آب  کيفيت بالاي فرآورده به دليل حذف کود دامي در جريان توليد و پرورش محصول و افزايش سه و هفت دهم برابري فرآورده در مقايسه با شيوه کشت در مزرعه از دسته مزاياي اين شيوه کشت زعفران است.  مصرف آب براي کشت يک هکتار زعفران در مزرعه نزدیک 400 متر مکعب است که در اين شيوه  معادل يک هکتار به چيزي نزدیک 6 متر مکعب کاهش خواهد يافت.  در اين شیوه همچنين آبياري  به شيوه مه پاشي چهره مي گيرد، شيوه ايي که مصرف آب را به نحو چشمگیری تفریق داده است.

پخش زعفران اعلا در بازار جهانی

پخش زعفران اعلا در بازار جهانیکشور ما که قطب توزیع زعفران اصل و اعلا است همواره در بازار جهانی خوش می درخشد یکی از انواع زعفران اعلا زعفران سرگل است که در کشور ما تولید می شود. پخش زعفران سرگل پسندیده بازار جهانی معمولا دارای نکاتی خاصی است که باید به صورت ریزبین هر یک از این نکات مورد بررسی پیمان گیرد. زعفران سرگل به عنوان یکی از پر فروش ترین انواع زعفران تولیدی در کشورمان بوده و صادرات آن به بسیاری از مملکت های خریدار زعفران صورت می گیرد. زعفران سرگل را از هر جایی خریداری نکنید!توصیه می کنیم به انگیزه این که زعفران سرگل قابلیت دغلی زیادی را دارد، به همین انگیزه این زعفران را از مراکز فروش مطمئن خریداری کنید. منظور این جمله این است که زعفران سرگل برای صادرات به تمامی بازار های جهانی مناسب نبوده و خریدار های خاصی برای خرید این محصول به کشورمان مراجعه می کنند.

نمایندگی انحصاری زعفران صادراتی مرغوب در بازار ایران

نمایندگی انحصاری زعفران صادراتی مرغوب در بازار ایراننمایندگی انحصاری زعفران صادراتی در بازار ایران همواره مرغوب ترین و باکیفیت ترین زعفران را به خارج کشور صادر می کند. همان طور که می دانید اغلب مردم خریدار زعفران کیلویی هستند اما نمایندگی ها به صورت بسته بندی صادر می کنند. 

مطالب بیشتر

سبد خرید
خانه
فروشگاه