به سایت شرکت بازرگانی فرانیز خوش آمدید.
پشتیبانی 24 ساعته: 09155335814

خرید دمنوش زعفرانی سحرخیز با اشانتیون

خرید دمنوش زعفرانی سحرخیز با اشانتیون

تاجران جهت خرید دمنوش زعفرانی سحرخیز می توانند به سایت های مجموعه فرانیز مراحعه کنند و علاوه بر تخفیفات بی نظیر اشانتیون هم دریافت نمایند. کافیست که پس از مراجعه با نمایندگان فروش تماس حاصل کنند.

خرید دمنوش زعفرانی سحرخیز با اشانتیون

همانطور که از چنین برند محبوب و مجربی انتظار می رود، دمنوش زعفرانی سحرخیز محصولی می باشد که از لحاظ کیفیت در رقابت با نمونه محصولات مشابه خارجی برابری کرده و به دلیل بسته بندی مناسب و صادراتی خود از فروش بالایی برخوردار است.

شرکت تولیدی تحقیقاتی محصولات زعفرانی سحرخیز با تجربه ای حدود 89 سال در زمینه تولید و فروش زعفران و خشکبار با بالاترین سطح کیفیت فعالیت خود را شروع کرد و هدف اصلی این شرکت، تامین و ارائه سالم ‌ترین و مرغوب ترین محصولات جهت ارتقأ سطح کیفی بازار و علاوه بر آن جلب اعتماد مصرف‌ کنندگان بوده که مهم ترین اصل در عرصه تجارت و کسب رضایت خریداران می باشد.

خرید دمنوش زعفرانی سحرخیز برای صادرات به اروپا

خرید دمنوش زعفرانی سحرخیز با اشانتیون

اگر قصد صادرات طلای سرخ به اروپا و یا حتی کشور های خاورمیانه را دارید، خرید دمنوش زعفرانی سحرخیز می تواند پله ای برای موفقیت در تجارتتان باشد.

دمنوش های سحرخیز نه تنها ظاهر شیک و لاکچری دارند و برای پذیرایی از مهمان ها گزینه ای عالی تلقی می شوند، بلکه بسته بندی منحصر به فردشان در جذب مشتری بسیار تاثیر گذار می باشد. به همین علت نیز چه مصرف کنندگان خانگی و چه صاحبین مشاغل آن را سفارش می دهند.

برند سحرخیز کالاهای خود را مطابق با بالاترین استاندارد های جهانی و نوین ترین فناوری روز بسته بندی و عرضه بازار می نماید. محتویات دمنوش علاوه بر اینکه ترکیبی از گل محمدی، هل و زعفران می باشند که بسیار خوش عطر و طعم است، درون تی بگ های هرمی شکل شفاف قرار دارند که برای کاربران و مصرف کنندگان دو مزیت دارد. اول این که با وجود شفافیت کیسه دمنوش، تمام مواد قابل مشاهده اند و علاوه بر آن طبق تحقیقات صورت گرفته شکل هرمی آن ها باعث بهتر دم شدن نوشیدنی می شود و در نهایت ترکیبات رنگ دهنده زعفران به طور کامل آزاد می شود.

خرید دمنوش زعفرانی سحرخیز با اشانتیون

برای تهیه کردن دمنوش زعفران تنها باید تی بگ را به مدت 3 الی 5 دقیقه در یک لیوان آب جوش قرار داد و نوشیدنی به سرعت آماده می گردد. روش صحیح مصرف دمنوش زعفرانی سحرخیز به همین شکل است و برای استفاده از خواص مواد تشکیل دهنده آن نیازی به جوشاندن آن ها نیست.

دمنوش زعفران خواص بسیاری برای سلامتی افراد دارد و همینطور نوشیدن آن به عنوان یک عصرانه بسیار دلچسب و لذت بخش است. برای خرید دمنوش زعفرانی سحرخیز و تحویل آن درب منزل می توانید از طریق فرانیز اقدام نموده و آن را با بهترین قیمت بازار خریداری نمایید.

مطالب بیشتر

سبد خرید
خانه
فروشگاه