به سایت شرکت بازرگانی فرانیز خوش آمدید.
پشتیبانی 24 ساعته: 09155335814

وبلاگ

خرید بهترین رنگ زعفران مجاز مخصوص رستوران

خرید بهترین رنگ زعفران ایرانی

خرید بهترین رنگ زعفران با چه قیمتی امکان پذیر است؟ آیا می توان آن را به قیمت عمده و به صورت مستقیم از کارخانه خریداری نمود؟

شما می توانید برای رنگ دادن به غذا و خوش عطر و خوش طعم تر کردن آن و همچنین سفره آرایی از روش های گوناگونی استفاده کنید. رنگ خوراکی در واقع محصولی از رنگ دانه گیاهان است. رستوران ها معمولا برای رنگدهی بهتر به غذاها از انواع آن استفاده می کنند.

رنگ های خوراکی به شکل های مایع، ژل، پودر و اسپری در اختیار افراد قرار می‌گیرند. انواع رنگ های خوراکی هم مصرف خوراکی دارند و هم در تجارت مورد استفاده قرار می‌گیرد. با توجه به میزان سلامتی رنگ خوراکی، آن را در داروسازی، صنایع دستی، لوازم آرایشی و تجهیزات پزشکی نیز به کار می‌برند.

رنگ های غذا به سه دسته مصنوعی، طبیعی و شبه طبیعی تقسیم می‌شوند که نوع مصنوعی آن همانطور که از نامش پیداست به دلیل مواد شیمیایی  عوارضی دارد و مصرف آن توصیه نمی‌شود.

انواع رنگ غذا در بازار های مصرف

خرید بهترین رنگ زعفران به دو شکل زیر میسر می باشد:

 رنگ غذای طبیعی: در قدیم رنگ خوراکی را تنها با زردچوبه، زعفران و رب تغییر می ‌دادند. این چاشنی ها علاوه بر رنگ دهی به غذا، طعم بی ‌نظیری ایجاد می‌ کردند. امروزه برخی کدبانو ها برای مجلل تر شدن غذایشان از رنگ های خوراکی زعفرانی نیز بهره می‌ گیرند. می‌توان رنگ غذا را از طبیعت انتخاب نمود تا سلامت آن را تضمین کند. رنگ های خوراکی طبیعی را می‌توان از موارد زیر به دست آورد:

  • کاکائو
  • تمشک
  • گیلاس
  • لبو
  • گلبرگ زعفران و گیاهان سبز

 مایع زعفران یکی از محصولات طبیعی این دسته می باشد.

فروشگاه فرآورده های زعفرانی

رنگ غذا مصنوعی: استفاده از رنگ ها برای تزیین های مختلف امروزه رواج زیادی پیدا کرده است. این کالا از مواد شیمیایی تهیه می ‌شود. رنگ غذا در صورت اخذ مجوز از لحاظ سلامتی تایید است. مصنوعی جات رنگی گاهی از طریق قاچاق وارد می‌شود. این یک واقعیت خطرناک است.

برای به دست آوردن رنگ زرد چه می کنند

برای رنگ زرد از ترکیب آب با زردچوبه یا زعفران استفاده می‌ شود. رنگ سبز در گیاهانی مانند اسفناج موجود است. رنگ صورتی ترکیب لبو و آب است. ارغوانی را میکس آب و زغال اخته فراهم می‌ کند. هویج یک رنگ دهنده قوی برای به دست آوردن رنگ نارنجی به شمار می ‌رود.

رنگ ها اگر کاملا طبیعی باشند تنها شکل طبیعی میوه و صیفی جات سازنده آن ها هستند. رنگ های شبه طبیعی ترکیبی از گیاهان و جانورانی مانند نوع خاصی از مورچه هستند. در این بین رنگ زعفران مجاز از طرفداران زیادی برخوردار است. خرید بهترین رنگ زعفران از بازار فرآورده های زعفرانی به صورت مستقیم امکان پذیر می باشد.

بهترین رنگ زعفران در فرانیز

تست رنگ غذای مصنوعی

برای تست رنگ های خوراکی می‌توان رنگ را با آب ولرم در ظرف سرامیکی حل کرده؛ سپس آن را از ظرف خارج کرد. شما محلول را از داخل ظرف خارج می کنید. در صورتی که پس از دور ریخته شدن محلول، ظرف سرامیکی رنگی باشد این محصول معمولا غیرمجاز است.

همانطور که اشاره شد بسیاری از ادویه و چاشنی ها مانند رنگ زعفران مجاز با خاصیت رنگ دهی ای که دارند، در تولید رنگ های خوراکی به کار می روند. در این میان گیاه زعفران ترکیبات و خواص درمانی بالایی دارد. زعفران در این عرصه مقام اول را دارد. این کالا یکی از بهترین ها برای به سبد غذایی خوراکی است.

خرید بهترین رنگ زعفران از مراکز معتبر

شرکت فرانیز یکی از بزرگترین مراکز معتبر در خصوص عرضه فرآورده های زعفرانی است. این مجموعه محصولاتی همانند اسپری زعفران، قطره و محلول زعفران، شربت زعفرانی را روانه بازار دنیا می کند. مشتریان عزیز می توانند در هر لحظه برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه این کالاها با فرانیز ارتباط برقرار نمایند.

مطالب بیشتر

سبد خرید
خانه
فروشگاه