به سایت شرکت بازرگانی فرانیز خوش آمدید.
پشتیبانی 24 ساعته: 09155335814

خرید اینترنتی پودر سوخاری زعفرانی سحرخیز

پودر سوخاری زعفرانی سحرخیز

پودر سوخاری زعفرانی سحرخیز در بسته بندی 100 گرمی توسط این فروشگاه با قیمت 16 هزار تومان عرضه می شود. برای خرید اینترنتی آن و اخذ نمایندگی تضمینی با ما تماس بگیرید.

خرید اینترنتی پودر سوخاری زعفرانی سحرخیز

پودر سوخاری زعفرانی سحرخیز از جمله كالاهای مرغوب ایرانی در بازار داخل به حساب می آید كه همچون نام مشهورش، شهره ی بازار و مصرف كنندگان گردیده است. كمتر كسی را می توان در بازار عصاره زعفران ایرانی پیدا كرد كه نام شركت بزرگ سحرخیز به گوشش آشنا نباشد.

قیمت پودر سوخاری زعفرانی سحرخیز

آیا شما می دانستید كه معمولا این كالای كاربردی را از نان های حجیم تهیه می كنند؟ میشه بیشتر بررسی كنیم؟ همان طور كه كارشناسان خط تولید پودر سوخاری زعفرانی سحرخیز عنوان كرده اند، رطوبت موجود در نان های حجیم طی فرآیندی گرمایشی از دست رفته و مجدد خشك و برشته می شوند.

به اصطلاح راحت تر اگر نان خشك شده را همانند آرد به صورت پودر درآورده و بسته بندی كنیم، خود یك نوع آرد سوخاری به حساب می آید. شاید شما بخواهید در منزل به تولید پودر سوخاری بپردازید. آیا این كار امكان پذیر است؟

خرید اینترنتی پودر سوخاری زعفرانی سحرخیز

تولید پودر سوخاری زعفرانی

معمولا زمانی كه برخی از نان های سالم و فاسد نشده شكل خوبی ندارند و یا از ظاهر مناسبی برخوردار نیستند می توان از آن به عنوان منبع تولید پودر سوخاری استفاده كرد. البته نان های تست بازاری هم در صورت فاسد نشدن گزینه مناسبی برای این كار می باشند.

فقط بایستی كمی وقت بگذارید و به آسیاب كردن آن بپردازید. اما مسئله آن است كه خیلی از مردم امروزه وقت و حوصله انجام چنین اموری را ندارند. پس چنانچه از عهده ی این كار بر نمی آیید، خرید پودر سوخاری زعفرانی سحرخیز به عنوان بهترین گزینه مطرح می شود.

خرید اینترنتی پودر سوخاری زعفرانی سحرخیز

شركت سحرخیز

این شركت بزرگ در سال 1311 در زمینه بسته بندی انواع فرآورده های زعفرانی فعالیت خود را پی ریزی نمود. بعدها و طی سال های اخیر محصولاتی همچون نبات زعفرانی را هم تولید كرد. گویند در سال 1396 به عنوان واحد نمونه كشوری نیز انتخاب گردید.

پس می توان برای خرید محصولات سحرخیز با اطمینان خاطر از طریق سایت های اینترنتی آن اقدام كرد.

خرید اینترنتی پودر سوخاری زعفرانی سحرخیز

انواع پودر سوخاری باكیفیت

در بازار ایران معمولا دو نوع پودر سوخاری باكیفیت عرضه می شود:

  • پودر سوخاری پودر درشت
  • پودر سوخاری طعم دار

در ادامه در خصوص انواع آن بیشتر به گفت و گو می پردازیم. نوع اول با توجه به نوع آسیاب و الك كردن آن به دست می آید و در تهیه غذاهای سرخ شده و برای تردی بیشتر استفاده می گردد. در حالی كه نوع دوم در غذاهایی همچون كتلت و ماهی استفاده می شود كه طعم آن را لذیذ و خوشمزه تر نماید.

فروش مرغوب ترین پودر سوخاری زعفرانی

آیا برای شما هم این سوال مطرح شده است كه از كجا به كیفیت و مرغوبیت آرد و پودر سوخاری پی ببریم؟ آیا پودر سوخاری زعفرانی سحرخیز مرغوب است؟ فروشنده اصلی آن كدام است؟

خرید اینترنتی پودر سوخاری زعفرانی سحرخیز

برای فهمیدن كیفیت این محصول از طبیعی بودن بو و طعم آن مشخص می شود و نباید به هیچ وجه بو و مزه كهنگی از آن استشمام گردد. در گام بعد بررسی كنید ببینید كه دانه های آن به صورت یكدست و یكسان هستند یا خیر. اما به عنوان سومین راه دقت كنید كه رطوبت كالا بایستی بسیار كم باشد تا احتمال فساد آن كاهش یابد.

ماندگاری پودر سوخاری زعفرانی چند ماه است؟

در مبحث نگهداری و ماندگاری پودر سوخاری زعفرانی می شود این گونه اذعان داشت كه هر چه میزان رطوبت محصول كمتر باشد، ماندگاری آن هم افزایش می یابد. بهتر است این كالا را در جای خشك و خنك نگهداری كرده تا مشكل خاصی برای آن بوجود نیاید.

اگر این اصول كه در بالا بدان اشاره گردید را كاملا رعایت كنید، یك بازه شش ماهه را می توان برای ماندگاری این پودرها در نظر گرفت. گر چه توصیه همیشه این است كه كم بخریم و همیشه بخریم.

مطالب بیشتر

سبد خرید
خانه
فروشگاه