به سایت شرکت بازرگانی فرانیز خوش آمدید.
پشتیبانی 24 ساعته: 09155335814

خرید اینترنتی پودر زعفران قائنات

پودر زعفران قائنات

پودر زعفران قائنات که از خود زعفران میشتق شده برای مصارف مختلف از فروشگاه های خرید اینارنتی قابل تهیه می باشد.

پودر زعفران قائنات

خرید اینترنتی پودر زعفران قائنات

فروشگاه های اینترنتی روش های نوین خرید و فروش انواع کالاها می باشند.
امروزه با افزایش مشغله ی افراد و درگیری های روزمره شاید زمان کافی برای قدم زدن در بازار و انتخاب کالای مورد نظر وجود نداشته باشد.
از این رو فروشگاه های اینترنتی کار را برای ما راحت و آسان نموده است
و علاوه بر راحتی با حذف واسطه میتوان کالای خود را با قیمت مناسب و کیفیتی مرغوب به طور مستقیم از تولیدکنندگان خریداری کرد.
در این بین پودر زعفران قائنات از جمله کالاهایی است که در سبد فروش این فروشگاه ها قرار گرفته است.

میزان مجاز مصرف پودر زعفران قائنات

مصرف بیش از پنج گرم از پودر زعفران قائنات در یک ماه توصیه نمیشود زیرا عوارضی چون سرگیجه،حالت تهوع و کاهش تعداد ضربان قلب را بوجود می آورد.
سه گرم از این پودر می تواند حد استاندارد مصرف آن باشد و عوارض و مشکلات داخلی را برای افراد به دنبال نخواهد داشت.

پودر زعفران قائنات

پودرهای زعفران تقلبی

به این مورد دقت کنید که در تله ی خرید پودر زعفران های تقلبی نیوفتید،زیرا این پودرها دارای رنگ و افزودنی های غیر مجاز می باشد و میتواند عوارضی را برای افراد در پی داشته باشد
هر چند که تشخیص این زعفران از نمونه ی اصل بسیار سخت تشخیص داده می شود اما داشتن اطلاعاتی در این زمینه میتواند در انتخاب به شما کمک شایانی بکند.

پودر زعفران قائنات

تشخیص پودر زعفران اصل

از قدیم به زعفران طلای سرخ نیز گفته می شد از این به دلیل داشتن ارزش زیاد بدیهی است که مورد تقلب افراد سودجو قرارگیرد و در این تنها شخصی که به سود می رسد این افراد متقلب کار می باشند،زیرا مصرف کننده به امید خرید جنسی با کیفیت امکان دارد هزینه ی هنگفتی را پرداخت کند.
اما راه های شناخت پودر زعفران اصل کمی پیچیده تر و سخت تر از خود زعفران می باشد.
برای شناخت بیشتر به موارد زیر دقت کنید:

  •  زعفران مرغوب دارای رایحه ای شیرین است و عطر گل را دارا می باشد و در صورتی که از آن بخورید مزه ی تلخی را احساس خواهید کرد.
  • پودر زعفران باکیفیت فاقد چربی می باشد.اگر پودر زعفران را بین کاغذکاهی قرارداده و فشاردهید اگر هیچ چربی بر روی کاغذ به جا نماند میتوان گفت پودر زعفران از کیفیت بالایی برخوردار است.
  • باید بدانید که زعفران از جمله موادی است که در بنزین حل نمیشود در صورتی که پودر زعفران را درون بنزین ریخته و شاهد رنگ پس دادن آن بودید بدانید که به صورت قطعی این پودر اصل نمی باشد.

مطالب بیشتر

سبد خرید
خانه
فروشگاه