به سایت شرکت بازرگانی فرانیز خوش آمدید.
پشتیبانی 24 ساعته: 09155335814

خرید اینترنتی اسپری زعفران زرافشان باکیفیت

اسپری زعفران زرافشان

با اسپری زعفران زرافشان غذاهای خود را در مرحله سرو زیبا کنید. این محصول با کیفیت عالی و قیمت بسیار ارزان از طریق این سایت در اختیار شما قرار می گیرد. برای خرید اینترنتی آن با ما تماس بگیرید.

گیاهانی مانند خرما و یا زعفران که در شرایط سخت آب و هوایی رشد می کنند، خواص شفابخشی آن ها نیز نسبت به دیگر گیاهان بیشتر می شود.
و زعفران به علت رشد در شرایط سخت کویری و هوای خشک، دارای خواص دارویی و شفابخش بسیار زیادی می باشد و استفاده از آن درمان کننده جسم و جان انسان است.

اسپری زعفران زرافشان

زعفران معجون قوت

در زمان های قدیم برای کسانی که دوره سخت بیماری را پشت سر گذاشته و در دوران نقاهت به سر می بردند معجونی به اسم معجون قوت می دادند تا توسط آن توان از دست رفته را به او برگردانند.
ترکیبات معجون قوت:

  • زعفران
  • دارچین
  • زرده تخم مرغ
  • بهار نارنج
  • برگ گل سرخ

وجود زعفران در این معجون می توانست انواع ویتامین ها و مواد معدنی مورد نیاز بیمار را، به جسم او برساند و به علت خواص شادی آور و آرامش بخش خود، موجب بهبودی در جسم و روان او شود.

اسپری زعفران زرافشان

اسپری زعفران زرافشان ارزان و باکیفیت

زعفران به این علت گرانترین گل دنیاست چون باید حدود ۲۰۰ گل زعفران را بچینند و پرچم های آن را جدا کنند تا یک گرم زعفران به دست آید، در واقع می توان گفت برای آماده سازی آن زحمات زیادی کشیده می شود.
اما این روزها اسپری زعفران جایگزین مناسبی برای زعفران شده است. چرا که هم ارزان است و هم استفاده از آن بسیار آسان است.
رسیدن به تناسب اندام با استفاده از زعفران
اگر از اضافه وزن رنج می برید و برای رسیدن به وزن دلخواه از رژیم غذایی خاصی پیروی می کنید، می توانید استفاده از زعفران را در برنامه غذایی خود بگنجانید و یا در هنگام سرو غذا، آن را روی غذای خود اسپری کنید و به این صورت به وزن دلخواه خود برسید.

اسپری زعفران زرافشان

نمایندگی فروش اسپری زعفران زر افشان باکیفیت

بسیاری از مهمانی های ما با استفاده از زعفران باشکوه تر برگزار می شوند و این به علت عطر دل انگیز و ظاهر زیبایی ست که زعفران به غذاهای ما می دهد.
بسیار خوشحالیم که یکی از نمایندگی های فروش بهترین اسپری زعفران با برند زر افشان هستیم.
این محصول بی نظیر را از طریق سایت ما خریداری نمایید.

مطالب بیشتر

سبد خرید
خانه
فروشگاه