شرکت های پخش جهت خرید انواع عصاره زعفران چه راهی را برگزیده اند؟ آیا بازار هدف عصاره یاسوج توسط توزیع کنندگان مشخص گردیده است؟
بر تمامی تجار حوزه عصاره زعفران لازم است که اهداف خود را به صورت روشن و واضح حداقل بر روی کاغذ آن هم بصورت روزانه یادداشت نمایند. البته اگر پرسنل هر بخش از شرکت برای هدفمند نمودن برنامه ی کاری خود سلسله جلساتی را با مدیریت داشته باشند و وی را به طور دقیق از جریانات پیش رو مطلع سازند، مجموعه را به اهداف خود نزدیک تر و واقع بین تر ساخته اند.
عصاره زعفران یاسوج با استفاده از همین رویه توانسته بازار خوبی را در سراسر ایران بدست آورده و فروش خوبی نیز داشته است. مسلما پرداخت به موقع حقوق کارکنان شرکت های تولیدی انگیزه ی خوبی را به پرسنل داده و آنان با این دلگرمی می توانند بهتر از قبل در خدمت مجموعه باشند.