به سایت شرکت بازرگانی فرانیز خوش آمدید.
پشتیبانی 24 ساعته: 09155335814

خرید انواع دمنوش زعفرانی اصل از مشهد

دمنوش زعفرانی

دمنوش زعفرانی یکی از محصولات عالی و درجه یک مشهد است که برای خرید انواع اصل و مرغوب آن بهتر است که از طریق نمایندگان فروش فرانیز اقدام نموده و در اسرع وقت محصولتان را دریافت نمایید.

می توان زعفران را به یک داروخانه کامل تشبیه کرد. تحقیقات گسترده ای که در خصوص خواص زعفران صورت گرفته نشان از آن است که این طلای سرخ محتوی انواع و اقسام مواد مفید است. از مهم ترین موادی که در آن موجود می باشد، ترکیبات آنتی اکسیدانی بوده که زعفران را به یک ضد سرطان قوی تبدیل کرده است. همینطور چاشنی خوش عطر و رنگی می باشد که طعم بی نظیری داشته و اکثر ایرانی ها آن را به عنوان چاشنی اصلی در غذاهای خود به کار می برند. به طوری که محال است یک ایرانی حداقل یک بار طعم زعفران را نچشیده باشد.

مصرف دمنوش زعفرانی

دمنوش زعفرانی

از آنجایی که بیشتر مردم به دنبال راهی برای بهبود کیفیت زندگی و حفظ سلامت خود هستند، تمام تلاش خود را می کنند تا گیاهانی همچون زعفران را به صورت های گوناگون مصرف کنند. با توجه به این که زعفران علاوه بر بهترین رنگ دهنده و طعم دهنده بودن دارای ترکیبات منحصر به فرد ضروری برای عملکرد صحیح بدن است، گنجاندن آن چه در غذای اصلی و چه در انواع دسر ها و نوشیدنی ها همانند انواع دمنوش زعفرانی انتخابی هوشمندانه است. علاوه بر آن دمنوش های گیاهی برای رفع امراض گوناگون در میان ایرانیان بسیار کاربرد دارند.

دمنوش زعفرانی

بدون شک زعفران ایرانی مرغوب ترین زعفران جهان به حساب می آید که با کیفیت ترین زعفران ایران نیز از زعفران استان های خراسان رضوی و خصوصا در شهر مشهد کشت می شود. به همان طبع نیز از مرغوبیت و کیفیت بیشتری برخوردارند. شما با خرید دمنوش زعفرانی که زعفران موجود در آن از زعفران اصل مشهد است از این سایت علاوه بر راحت کردن خیال خود از بابت استاندارد هایی که در مصرف زعفران باید مورد توجه قرار گیرد، کاملا از مرغوب بودن دمنوش زعفرانی اطمینان دارید و می توانید از میل نمودن این نوشیدنی گرم و خوش طعم نهایت لذت را ببرید.

انواع دمنوش زعفرانی

دمنوش زعفرانی

دمنوش زعفرانی بر اساس مواد تشکیل دهنده انواع مختلفی دارد. برای مثال شرکت های مختلف تولید مواد خوراکی و شرکت های پخش دمنوش زعفرانی، زعفران را به همراه ترکیبات دیگری همچون نبات، عسل، هل، دارچین، گل محمدی، گلاب و… به صورت پودر شده بسته بندی می کنند و یا به انواع مختلف دیگری همچون کیسه ای، قاشقی و یا پودر های فوری و حتی مایع تهیه می کنند.

این امر کاملا واضح است که هر ماده ای که مورد استفاده قرار می دهیم، چه خوراکی و چه غیر خوراکی، باید به مقدار کافی استفاده نماییم. در غیر این صورت عوارضی را به دنبال خواهد داشت. زعفران نیز از این قاعده مستثنی نیست و باید در دوزهای مناسب استفاده شود تا بتوانیم بیشترین بهره را از خواص آن داشته باشیم و همچنین به سلامت خود لطمه وارد نکنیم. مقدار مجاز مصرف روزانه تا 1.5 گرم زعفران است. از آنجایی که بسیاری از افراد بدون اندازه گیری آن را در خوراکی هایی مانند دمنوش زعفرانی استفاده می کنند، بهتر است محصولات زعفرانی و دمنوش زعفرانی را از فروشنده های قابل اطمینان خریداری کنند.

ماندگاری دمنوش زعفرانی

دمنوش زعفرانی

به خاطر داشته باشید که پس از دم کردن زعفران می توانید دمنوش زعفران را به مدت حداکثر دو هفته درون یخچال و محیط خنک و در ظروف شیشه ای نگهداری کنید. همچنین ظرف دمنوش زعفران باید در بسته باشد. پس از گذشت این دو هفته زعفران رنگ و بوی خود را از دست می دهد و کیفیت اولیه را ندارد.

همان طور که گفته شد، برای اطمینان از اعتبار و اصالت دمنوش زعفرانی و مرغوبیت زعفران آن باید در مورد این چاشنی، اطلاعات بیشتری کسب کرده و یا دمنوش زعفرانی مصرفی خود را از منابع معتبری همانند فرانیز خریداری نمایید.

مطالب بیشتر

سبد خرید
خانه
فروشگاه