به سایت شرکت بازرگانی فرانیز خوش آمدید.
پشتیبانی 24 ساعته: 09155335814

خرید افشره زعفران طعم سبز 15 میلی لیتری

خرید افشره زعفران طعم سبز 15 میلی لیتری

افشره زعفران طعم سبز یکی از محصولات پرفروش سال گذشته بوده و همچنان با قدرت در بازار زعفران به کار خود ادامه می دهد. برای خرید آن در حجم های مختلف همچون 15 میلی لیتری به فرانیز مراجعه نمایید.

خرید افشره زعفران طعم سبز 15 میلی لیتری

بسیاری از مردم در زندگی روزمره ی شان از غذا هایی استفاده می کنند که نه تنها سالم نبوده و خاصیتی ندارند، بلکه حتی باعث بروز مشکلاتی در بدن نیز می شوند. این غذا ها اغلب از خانواده فست فود ها بوده و یا آن هایی که با روغن زیاد و ناسالم تهیه شده اند.

اگر شما نیز جزء این دسته از افراد هستید، به شما پیشنهاد می کنیم این عادت خود را کنار گذاشته و به میل نمودن غذا های مفید و مقوی بپردازید. این غذا ها نیز می توانند طعم خوبی داشته باشند و لذت زیادی به شما ببخشند. چاشنی هایی چون زعفران که یک ادویه طبیعی و بسیار پر سود است، می تواند به این امر کمک کند.

افشره زعفران طعم سبز

خرید افشره زعفران طعم سبز 15 میلی لیتری

گل زعفران یک محصول کشاورزی پر زحمت بوده و خواص بی شماری دارد به همین علت است که قیمت بالاتری را نسبت به دیگر ادویه ها داراست. این گیاه یک کلاله سه‌ شاخه در مرکز خود دارد که با دست آن را جدا می کنند، آن را درون الک گذاشته و با فعالیت هایی خاص، عطر و طعم آن را تقویت می‌کنند. زعفران در آب و هوای گرم مقاوم است و تقریبا گیاهی نیمه گرمسیر به حساب می آید.

خرید افشره زعفران طعم سبز 15 میلی لیتری

در حال حاضر ایران بزرگ ‌ترین تولید کننده و صادر کننده ی زعفران در جهان محسوب می‌شود. همانگونه که گفته شد با توجه به شرایط آب و هوایی که در مرکز ایران ساکن است، این گیاه در آنجا کشت می گرد. فرآورده های مختلفی از آن تولید می شود و شرکت های زیادی سعی می کنند تا محصولاتی را تولید نمایند که مشتریان بتوانند از زعفران استفاده های زیادی ببرند. یکی از این فرآورده ها، افشره زعفران طعم سبز بوده که در همین جهت توسط این برند به بازار عرضه می گردد.

خرید افشره زعفران طعم سبز 15 میلی لیتری

بدون در نظر گرفتن اسانس طبیعی و خاص خود زعفران، این محصول مزایای بسیاری برای سلامتی دارد و همین نکته نیز ایجاب می کند که قیمتی بیش از دیگر ادویه ها را به خود اختصاص دهد. زعفران به عنوان ادویه ای گران‌ قیمت و ارزشمند شناخته می شود و همینطور به موجب خواص اعجاب انگیزی که در درمان و ریشه کن کردن انواع عارضه ها و بیماری ها دارد، به عنوان سلطان گیاهان دارویی و طلای سرخ، خوانده می شود. پس بدیهی است که افشره زعفران طعم سبز که نیز از زعفران خالص تهیه شده و تحت نظر متخصصان تغذیه ای تولید می شود، قیمت نسبتا بالایی داشته باشد.

خرید افشره زعفران طعم سبز 15 میلی لیتری

خرید افشره زعفران طعم سبز اما این نکته حائز اهمیت است که فرآورده های زعفرانی نسبت به پودر زعفران و زعفران خشک شده ی نگین دارای قیمت پایین تری هستند و حتی استفاده از آن ها نیز آسان تر است. اگر به خرید و استفاده از آن تمایل دارید، می توانید افشره زعفران طعم سبز را از بازار تهیه نمایید به این صورت که به فروشگاه های مواد غذایی و یا مغازه هایی که فروش ادویه سر زده و از آن ها محصول مورد نظرتان را درخواست کنید. راه دیگر هم مراجعه به فروشگاه ها و پایگاه های اینترنتی است که این محصول را پشتیبانی می کنند. فرانیز یکی از این سایت هاست که به راحتی با تماسی ساده می توانید آن را از نمایندگان فروش درخواست نموده و آن را سفارش دهید. جهت اعتماد سازی و خرید حجم های بالاتر نیز می توانید از آن ها تقاضای نمونه کرده و کیفیت محصول را از نزدیک مشاهده نمایید.

مطالب بیشتر

سبد خرید
خانه
فروشگاه