به سایت شرکت بازرگانی فرانیز خوش آمدید.
پشتیبانی 24 ساعته: 09155335814

خریدار اسپری زعفران زرافشان باکیفیت

اسپری زعفران زرافشان

خریدار اسپری زعفران زرافشان برای خرید محصولات زعفران می تواند به فروشندگان مواد غذایی کشور مراجعه کند. تا این اسپری های غذایی با کیفیت را با قیمت مطلوبی خریداری کند.
زعفران نام گیاهی چند ساله می باشد. که ارتفاع آن بین ۱۰ الی ۳۰ سانتی متر می باشد. هر پیاز این گیاه به تعداد یک الی سه گل در طول دوره رویش خود می دهد که قسمت مورد استفاده آن انتهای خامه و کلاله سه‌شاخه است که به نام زعفران در جهان مشهور است. زعفران مزه ای کمی تلخ و معطر دارد و استفاده از آن می تواند رنگ و بوی خاصی به غذای شما بدهد.

اسپری زعفران زرافشان

اسپری زعفران زر افشان با کیفیت

اسپری زعفران یکی از جدید ترین محصولات غذایی می باشد. که از زعفران و آب تشکیل شده است. استفاده از این ماده غذایی با ارزش، وقت شما را جهت ساییدن و دم کردن زعفران به هنگام آشپزی تلف نمی کند. به طوری که شما با استفاده از این اسپری ها می توانید در کمترین زمان ممکن زعفران ساییده شده و دم کرده را بر روی غذای مورد نظر خود اسپری کنید. برند زر افشان نیز جز یکی از بهترین و معتبر ترین برند های تولید مواد غذایی کشور می باشد. که این اسپری زعفران را با استفاده از بهترین امکانات غذایی کشور در سطح بین المللی تولید می کند.

اسپری زعفران زرافشان

خریدار اسپری زعفران زرافشان

اگر شما تمایل به خرید انواع بهترین و پر فروش ترین اسپری های زعفران دارید. بهتر هست برای یک بار هم که شده از اسپری های زعفران زرافشان خریداری کنید. زیرا اسپری زعفران زرافشان ، محصولی با بسته بندی جدید و کاملاً ایرانی می باشد. که در تهیه آن ها از هیچ گونه مواد نگه دارنده استفاده نشده است. حجم این اسپری ها حاوی ۱۱۰ میلی لیتر زعفران طبیعی در ترکیب با آب می باشد. که شما و هر خریدار اسپری زعفران زرافشان می تواند جهت خرید آن ها به فروشندگان آن در کشور مراجعه کنید.

اسپری زعفران زرافشان

انواع محصولات زعفران

زعفران جز یکی از گران ترین و پر استفاده ترین افزودنی های غذایی کشور می باشد. که با استفاده از روش های سنتی آن را برداشت و بسته بندی می کنند. وجود علاقه مندان زیاد زعفران در کشور باعث وجود محصولات جدیدی از آن شده است. که هر کدام از این محصولات می تواند در جاهای زیادی جهت بالا بردن سرعت عمل شما بسیار مفید و کار آمد باشد.

  •  مایع زعفران
  • قطره زعفران
  • عصاره زعفران
  • رنگ زعفران
  • پودر زعفران
  • اسپری زعفران
  • اسانس زعفران
  • آب زعفران

از جمله مهم ترین محصولات این ماده غذایی با ارزش می باشد. که شما جهت خرید هر کدام از این محصولات با کیفیت زعفران می توانید به فروشندگان عمده و جزیی آن در کشور مراجعه کنید. تا آن ها را با قیمت مطلوبی خریداری کنید.

مطالب بیشتر

سبد خرید
خانه
فروشگاه