به سایت شرکت بازرگانی فرانیز خوش آمدید.
پشتیبانی 24 ساعته: 09155335814

وبلاگ

تولید کننده زعفران سرخ فام اعلا

تولید کننده زعفران سرخ فام اعلا در بزرگترین زمین های کشت زعفران مبادرت به پرورش و تولید بهترین نوع زعفران کرده و این محصول عالی و مفید را در اختیار مصرف داخل و خارج از کشور قرار داده است. زعفران سرخ فام دارای عطری عالی و رنگ دهی بسیار بالایی بوده و در طب و آشپزی از این ادویه بی نظیر بسیار استفاده می شود.

تولید کننده زعفران سرخ فام اعلا

صادرات انواع زعفران درجه یک

صادرات انواع زعفران درجه یک تولید کننده زعفران این ادویه بی نظیر و عالی را از بهترین پیاز زعفران تولید می کند گیاه زعفران گیاهی بسیار قانع بوده و نیاز به آبیاری زیادی ندارد گل زعفران که به کمال رشد رسید توسط کشاورزان قبل از طلوع جمع آوری شده و پرچم های گل را جدا سازی می کنند که این در واقع خود زعفران است این پرچم ها بخشی سرخ و بخش کوتاهی زرد رنگ دارند  اما برای بدست آوردن زعفران درجه یک باید قسمت زرد را از قسمت سرخ زعفران جدا کرد تا زعفران درجه صادراتی را بدست آورد.

بهترین نوع زعفران که مصرف داخلی بسیار زیادی هم دارد و برای صادرات غالبا از آن استفاده می شود همین نوع زعفران است که توسط کشاورزان در شهرهای مختلف کشت می شود. اما هرچه طول پرچم های سرخ زعفران بلند تر و سالم تر باشد یعنی شکستگی نداشته باشد و ضخامت پرچم هر چه بیشتر باشد و رنگ زعفران سرخی که به زرشکی بزند این محصول مرغوب و مشتری پسند تر است حال برای داخل یا خارج از کشور.

صادرات انواع زعفران سرخ توسط تولید کنندگان بسیاری در کشور صورت می پذیرد تا باعث رونق اقتصاد و ارز آوری مناسبی برای همه باشد.

فروش مستقیم زعفران سرخ فام اعلا

فروش مستقیم زعفران سرخ فام اعلا کشاورزان زحمتکش بسیاری به تولید زعفران عالی می پردازند و با سعی و تلاش خود را ملزم به تولید بهترین کالا کرده تا مصرف کننده را راضی نگهدارند.

متاسفانه وقتی محصول زعفران آماده می شود دلالان برای بدست آوردن این محصول با نرخ پایین به تکاپو افتاده و کشاورزان به اجبار محصول را با قیمتی غیر منصفانه فروخته و حالا دیگر قیمت گذار همان دلال است و هرچه دلش بخواهد زعفران را قیمت گذاشته و می فروشد به همین دلیل بی علت قیمت این محصول بالا می رود پس اگر مصرف کننده واقعی بتواند این کالا را مستقیم از خود کشاورز تهیه و مصرف کند به قیمتی عالی توانسته کالا را تهیه کند چون دست واسطه ها کوتاه شده است.

تولید کننده تمام انواع تولید خود را در سایتی برای اطلاع مصرف کننده قرار داده تا همه بتوانند با جستجویی اجمالی که وقتی از کسی را هم نمی گیرد پرداخته و از تمام انواع تولید شده زعفران اطلاع یافته و تولید کننده هم بستری فراهم کرده تا هر کس از هر نوعی از این کالا را بخواهد بتواند سر زمین از خود تولید کننده با نرخی واقعی و متعادل خریداری کند.

مطالب بیشتر

سبد خرید
خانه
فروشگاه