به سایت شرکت بازرگانی فرانیز خوش آمدید.
پشتیبانی 24 ساعته: 09155335814

تولید باکیفیت ترین عصاره زعفران جهان در ایران

تولید باکیفیت ترین عصاره زعفران جهان در ایران

تولید عصاره زعفران در ایران زبانزد خاص و عام در کل جهان شده است. باکیفیت ترین نوع فرآورده زعفرانی هم اکنون از طریق سایت های اینترنتی به صورت عمده عرضه می گردد.

تولید عصاره زعفران چگونه است

تولید باکیفیت ترین عصاره زعفران جهان در ایران

عصاره زعفران جهان یکی از فرآورده های زعفرانی معروف و محبوب در ایران زمین است که به طور خالص و مستقیم از گیاه با ارزش زعفران به دست می آید. گیاه زعفران سیر تولیدی طولانی ای دارد که در اولین مرحله آن کشاورز اقدام به تهیه خاک مناسب برای زمین زراعی خود می کند.

خاک لومی شنی برای کشت زعفران بسیار انتخاب خوبی می باشد چرا که هم فضای مناسب جهت رشد و نموی این گیاه را فراهم می آورد و هم مواد آلی و معدنی مورد نیاز آن را دارا می باشد.

در مرحله بعدی تولید عصاره زعفران، می بایست پیاز زعفران کاملا سالم را در زمین به صورت ردیفی و یا چاله ای کاشت. پیاز زعفران مورد نظر حتما باید ضدعفونی شده باشد که عمل پاکسازی آن را توسط مخلوط ضد عفونی کننده، قارچ کش و کنه کش پروپارژیت صورت می دهند. انجام این کار و ضدعفونی پیاز زعفران سبب می شود که پیاز آن قارچ و کنه ای نداشته و زعفرانی بسیار با کیفیت تولید گردد.

تولید باکیفیت ترین عصاره زعفران جهان در ایران

سپس برای آبیاری آن کشاورزان در اوایل فصل پاییز شروع به کار می کنند و در حدود 30 روز به زمین به صورت مرتب آب می دهند. این عمل موجب باز شدن و رشد گل های زعفران می گردد. در اواخر پاییز باید برداشت این گیاه با ارزش را تمام کرد و کلاله قرمز آن را جدا نمود. سپس در مراحلی خشک کرد.

زعفران خشک شده به کارخانه های بسته بندی زعفران ارسال می گردد و در مرحله آخر عصاره زعفران تولید می شود. هرچقدر مراحل کشت و زراعت این گیاه با کیفیت بیشتری صورت بگیرد، عصاره زعفران به دست آمده از آن نیز، مرغوب تر است.

تولید باکیفیت ترین عصاره زعفران جهان در ایران

معرفی ادویه ارزشمند زعفران

زعفران که به گل سلامتی، سلطان ادویه‌ها و طلای سرخ معروف است، ارزشمندترین گیاه ایران محسوب می شود. به طوری که 94 درصد زعفران دنیا در ایران کشت شده و رتبه اول تولید عصاره زعفران را از آن خود کرده است.

زعفران، در بسیاری از فرهنگ ها ماده اي ارزشمند بوده و بسیاری از مردم طعم و عطر و رنگ آن را دوست دارند. همچنین این گیاه به علت خواص متعدد درمانی و دارویی، بسیار مورد توجه بوده و از اهمیت بالایی برخوردار است. شرکت های زیادی در زمینه بسته بندی آن قدم بر می دارند و محصولات متنوعی از آن پدید می آورند. تولید عصاره زعفران در ایران از اهمیت بالایی برخوردار بوده و مردمان زیادی از آن استفاده می نمایند.

تولید باکیفیت ترین عصاره زعفران جهان در ایران

کابرد بهترین عصاره زعفران جهان

بسیاری از خریداران عصاره زعفران جهان، از آن در انواع مواد غذایی نظیر خوراک ها، خورشت ها و شیرینی ها بهره می برند. همچنین در تهیه دسرهایی مانند سوهان از عصاره زعفران تولیدی شرکت جهان استفاده می کنند که نشان دهنده طعم دهی فوق العاده آن است چرا که سوهان یک ماده غذایی شیرین و سوغات بسیار مهمی برای استان های تولید کننده آن می باشد.

تولید باکیفیت ترین عصاره زعفران جهان در ایران

شله زرد نیز از مواد غذایی معروف در کشور ایران است که در دستور پخت آن نام زعفران حتما به چشم می خورد. عصاره زعفران جهان را می توان برای تهیه این دسر خوشمزه به کار برد و طعم دلچسب، رنگ زیبا و عطری دلپذیر را به آن بخشید. علاوه بر استفاده در غذاها، از عصاره زعفران جهان می توان در مصارف دارویی و درمانی بهره گرفت. البته این شیوه استفاده در روزگاران قدیم اهمیت بیشتری داشته است به این علت که مردم نیز بیشتر از زمان حال حاضر از گیاهان دارویی برای درمان بیماری ها استفاده می کرده اند.

مطالب بیشتر

سبد خرید
خانه
فروشگاه