به سایت شرکت بازرگانی فرانیز خوش آمدید.
پشتیبانی 24 ساعته: 09155335814

تولید اسانس زعفران درجه یک

آیا نمایندگی تولید اسانس زعفران ژیوادان فرانسه در ایران وجود دارد؟ چگونه می‌توان از اصالت کالای خریداری شده از این مرکز اطمینان یافت؟

طلای سرخ یا زعفران گیاهی است که در سبد غذایی ما ایرانی ها جایگاهی ویژه دارد. در این مطلب سعی داریم شما را با محصولی از دسته محصولات زعفران به نام اسانس زعفران آشنا کنیم.

خواص زعفران

از این گیاه سرخ از قدیم الایام برای درمان بیماری ها و بهبود قوای روحی و جسمانی استفاده می شده است .
در ادامه به برخی از خواص زعفران را که در طب سنتی به آنها اشاره می شود، اشاره می کنیم:

  1. درمان دردهای عصبی و افسردگی
  2. درمان کم خوابی
  3. تقویت حافظه
  4. ضدسرطان و دشمن رادیکال های آزاد بدن
  5. درمان فشار خون
  6. کمک به رفع کم خونی ناشی از کمبود آهن
  7. روشن کننده ی پوست صورت
  8. درمان بیماری های عفونی مجاری ادرار
  9. تنظیم کارکرد سلول های بینایی چشم
  10. درمان اختلالات لکه ی زرد شبکیه
  11. کاهش کلسترول و تقویت کننده ی قلب

طرز استفاده از عصاره زعفران آترینا مرغوب

اسانس چیست

به طوری کلی اسانس یک گیاه نوعی روغن فرّار در آن است که عطر و مزه ی خوب گیاه اغلب به ترکیبات شیمیایی این روغن بستگی دارد. محل شکل گیری و تجمع این روغن در گیاهان مختلف متفاوت است؛ در برخی گیاهان در ریشه، برخی در ساقه و برخی نیز در گلبرگ ها.

انواع اسانس زعفران

[highlight-red bcolor=”green” align=”justify” ]اسانس زعفران از گل زعفران تولید می شود. اسانس زعفران به دو حالت مایع و پودری شکل تولید شود.[/highlight-red]

کاربرد اسانس زعفران

اسانس زعفران به طور کلی کاربرد غذایی و صنعتی دارد. کابرد غذایی این گیاه ارزشمند همان طور که از نام آن پیداست، در تولیدات غذایی صنایعی مانند بستنی، کیک، شیرینی، محصولات غذایی محلی، انواع غذاها و نوشیدنی ها است.
کاربرد صنعتی عصاره ی زعفران نیز عمدتاً در صنایع دارویی، آرایشی و بهداشتی، عطرسازی، نساجی و فرش بافی است.

اسانس زعفران درجه یک

اسانس درجه ی یک هر گیاهی بایستی فاقد هرگونه ناخالصی باشد تا اثر موردانتظار را داشته باشد.
متأسفانه به دلیل تقلب هایی که در عرصه ی تولید اسانس ممکن الوقوع هستند، توجه به نحوه ی تولید و کیفیت اسانس زعفران امری مهم است.
کارشناسان سنجش کیفیت محصول موظف هستند که برای حفظ سلامت جامعه به طور جدی با تخلفات در حوزه ی این محصول غذایی برخورد کنند.

خواص زعفران

تولید اسانس زعفران در ایران

[highlight-red bcolor=”blue” align=”justify” ]جلوگیری از خام فروشی زعفران، ایجاد اشتغال به واسطه ی ایجاد ارزش افزوده، و ارز آوری از مزیت های توسعه ی تولید اسانس زعفران در داخل کشور هستند.[/highlight-red]

تولید اسانس زعفران در جهان

اسانس زعفران یکی از فرآورده‌های کاربردی بوده که تولید آن در خیلی از کشورها انجام می‌شود. این محصول در صنعت آشپزی مصرف بالایی داشته لذا در تمام نقاط جهان مورداستفاده قرار می‌گیرد.

اسانس زعفران ژیوادان یکی از برندهای مطرح در جهان بوده که طرف‌داران بسیاری دارد. این محصول تولید فرانسه است و در بسیاری از کشورها نمایندگی فروش دارد.

تولید اسانس زعفران در جهان

شرکت ژیوادان بهترین عطرها و اسانس‌ها را تولید و روانه بازارهای جهانی می‌نماید. محصولات بی‌نظیر این برند را می‌توان به‌راحتی در داخل کشور و از طریق نمایندگی‌ها خریداری نمود.

اخذ نمایندگی اسانس زعفران ژیوادان

خیلی از افراد جویای کار و البته پرانگیزه به دنبال راه‌اندازی مشاغل پردرآمد هستند. اخذ نمایندگی اسانس زعفران ژیوادان می‌تواند گزینه‌ای عالی برای این گروه از افراد باشد. محصول این شرکت بسیار پرفروش بوده و می‌توان سود خوبی را از عرضه آن کسب نمود.

مشتری با مراجعه به نمایندگی فروش یک محصول، می‌تواند کالا را با ضمانت اصالت خریداری نماید. قیمت پایین و حجم دلخواه از آن را می توان سفارش داد.

اخذ نمایندگی اسانس زعفران ژیوادان

برای کسب امتیاز برای راه‌اندازی نمایندگی، باید اطلاعات لازم را در این زمینه کسب نمود. این اطلاعات شامل دانش لازم برای این حرفه و همچنین آشنایی با محصول عرضه شده می باد.

فرآورده‌های زعفرانی همواره یکی از محصولات پرفروش محسوب می‌شوند. این اجناس از تنوع بالایی برخوردار هستند و می‌توانند نظر سرمایه‌گذاران را به‌سوی خود جذب کنند.

تأثیر تبلیغات بر کسب درآمد بالا

تبلیغات یکی از عوامل مؤثر بر کسب درآمد بالا در تمامی مشاغل است. یک تولیدکننده برای شناساندن محصول خود به عموم مردم، باید به معرفی کامل آن بپردازد.

برای انجام تبلیغات راه‌های مختلفی وجود دارد که یکی از آن‌ها، فضای مجازی باشد. تولیدکننده می‌تواند با قراردادن تبلیغ مناسب در صفحه خود، آن را با جهانیان به اشتراک بگذارد.

تأثیر تبلیغات بر کسب درآمد بالا

افزایش تعداد کاربران در این فضا، سبب شده است که خیلی از افراد این روش را برگزینند. تبلیغ به طریق‌های دیگری نیز صورت می‌پذیرد که بعد از مدت کوتاهی از بین می‌روند.

با وجود تنوع بالای محصولات زعفرانی، ممکن است افراد جامعه با تمامی این محصولات آشنایی نداشته باشند. معرفی فرآورده‌های مختلف به مشتری، سبب صورت گرفتن خریدی عاقلانه می‌شود.

تولید اسانس باکیفیت با گل‌های زعفران اعلا

اسانس زعفران ژیوادان فرانسه دارای بالاترین درجه کیفی است. دلیل این امر، استفاده از گل‌های اعلا و درجه یک است. طبعاً برای تولید محصول مرغوب، باید از مواد اولیه ارگانیک استفاده نمود.

کلمه ارگانیک برای محصولاتی اطلاق می‌شود که در تولید آن‌ها از مواد شیمیایی مضر استفاده نشود. استفاده از این محصولات گیاهی، باعث حفظ سلامت مصرف‌کننده خواهند شد.

تولید اسانس باکیفیت با گل‌های زعفران اعلا

گل‌های سالم و طبیعی دارای رایحه و رنگ مطلوب‌تری هستند. استفاده از این محصولات گیاهی می‌تواند باعث تولید اسانس بی‌نظیری شود.

تولید اسانس زعفران در داخل کشور دارای کیفیت بالایی است. طلای سرخ ایرانی در جهان همتا ندارد لذا محصولات زعفرانی از آن نیز مرغوب هستند. در حال حاضر فرآورده‌های داخلی به آن‌سوی مرزها صادر می‌گردند.

عرضه زعفران در جنوب کشور

جنوب کشور یکی از مناطق پرمصرف در زمینه زعفران و فرآورده‌های آن است. مردم این خطه از کشور طالب غذاهای پرادویه هستند. زعفران یکی از ادویه‌های پر طرف‌دار بوده که برای پخت چندین نوع غذا و شیرینی کاربرد دارد.

آب‌وهوای جنوب در بیشتر ایام سال بسیار گرم است. استفاده از شربت زعفران می‌تواند از آفتاب‌زدگی پیشگیری کند. طلای سرخ دارای خواص درمانی بسیاری بوده که با مطالعه کتب و مقالات معتبر می‌توان به آن‌ها پی برد.

عرضه زعفران در جنوب کشور

اسانس زعفران ژیوادان در بازار این منطقه عرضه می‌گردد. فروشگاه‌ها و سرمایه‌گذارانی که قصد خرید عمده این فرآورده را دارند می‌توانند به‌صورت آنلاین اقدام فرمایند.

عرضه اینترنتی محصولات زعفرانی در حجم دلخواه، باعث افزایش فروش این فرآورده‌ها شده است. دلیل این امر، ثبت سفارش از تمام نقاط کشور است.

نمودار فروش اسانس زعفران ژیوادان در کشور

با نگاهی به نمودار فروش اسانس زعفران ژیوادان در کشور، می‌توان متوجه استقبال مصرف‌کنندگان از این محصول شد. بدون شک تمامی افراد طالب خرید اجناس باکیفیت هستند. این فرآورده بسیار مرغوب بوده و می‌تواند رضایت مشتری را جلب نماید.

با مراجعه به فروشگاه‌های مواد غذایی می‌توان برندهای داخلی و خارجی متعددی را مشاهده نمود. انتخاب مارک معتبر دراین‌بین بسیار مهم است. گاهی می‌توان در ازای پرداخت بهایی بیشتر از مصرف آن محصول لذت برد.

نمودار فروش اسانس زعفران ژیوادان در کشور

با ورود یک محصول جدید به بازار، طبعاً در ابتدا شاهد فروش پایین آن هستیم. اما باگذشت زمان و اثبات کیفیت آن کالا به مشتری، بر میزان تقاضا برای عرضه افزوده می‌گردد.

کشت زعفران در ایران

ایران بیشترین سطح زیر کشت زعفران را به خود اختصاص داده است. اقلیم شرق کشور دارای بالاترین میزان سازگاری با این گل سلامتی است. در این منطقه برداشت گل سلامتی به اوج خود می‌رسد که کیفیت بی‌نظیری دارد.

علاوه بر شرق کشور در بسیاری از استان‌ها شاهد کشت طلای سرخ هستیم. این گیاه سازگاری بالایی دارد و در اکثر خاک‌ها رشد می‌کند. اما طبعاً در اقلیم سازگار با خود، بیشترین بازدهی را دارد.

مزایای خرید بهترین عصاره زعفران از فروشگاه اینترنتی معتبر فرانیز

فراوانی زعفران در کشور باعث راه‌اندازی کارخانه‌های بسته‌بندی و تولید فرآورده بسیاری شده است. برندهای معتبری مانند؛ مصطفوی، سحرخیز، دکتربیز، زرافشان و زرپاش در بازارهای داخلی و خارجی موفق عمل کرده‌اند.

از طریق این سایت می‌توان برندهای داخلی و خارجی را به‌صورت آنلاین خریداری نمود. اسانس زعفران ژیوادان عرضه شده اصل بوده و می‌توان با اطمینان آن را سفارش داد.

مطالب بیشتر

سبد خرید
خانه
فروشگاه