به سایت شرکت بازرگانی فرانیز خوش آمدید.
پشتیبانی 24 ساعته: 09155335814

وبلاگ

تولیدکنندگان زعفران درجه یک در ایران

تولید کنندگان زعفران درجه یک در ایران مشغول به فعالیت می باشند. این تولید کنندگان زعفران درجه یک را از کشاورز خریداری می کنند و در کارگاه های کوچک و بزرگ مزرعه و یا کارخانه های صنعتی به صورت فرآوری شده و در بسته بندی های مختلف به بازار عرضه می کنند. زعفران به عنوان طلای سرخ در ایران مطرح است و قیمت بالایی هم دارد. تولیدکنندگان زعفران در ایران به صورت اینترنتی و یا مستقیم این محصول باارزش را به دست مصرف کننده می رسانند. تولیدکنندگان زعفران درجه یک در ایران

بزرگترین تولید کننده زعفران در کشور

بزرگترین تولید کننده زعفران در کشوربزرگترین تولید کننده زعفران در کشور کشاورزان می باشند. این کشاورزان در زمین هایی با مساحت های زیاد به تولید این محصول گران بها اقدام می کنند و بعد از برداشت از زمین در کارگاه های کوچک و بزرگ خود به صورت بسته بندی شده آن ها را به بازار عرضه می کنند. کاشت زعفران در کشور ما به خاطر آب و هوای کشورمان و همچنین وجود زمین های زیادی که در اطراف شهرهای صنعتی دایر می باشد امکان پذیر است.

زعفران محصولی است که راحت کاشته می شود و نسبت به آفت ها قوی است و نیاز زیادی به آب ندارد و همین باعث شده است که در هر جایی که امکان داشته باشد و شرایط آب و هوایی اقتضا کند رشد کند. 

رتبه اول تولید زعفران در جهان

رتبه اول تولید زعفران در جهانرتبه اول تولید زعفران در جهان متعلق به ایران است. ایران به دلیل آب و هوای مطبوعی که دارد بیشتر کشاورزان آن اقدام به تولید این محصول در زمین های خود می کنند و چون نیاز چندانی به آب ندارد و همچنین راحت کاشت می شود هر روز بر وسعت زمین هایی که به کاشت این محصول اقدام می کنند افزوده می شود. 

کیفیت بالا و قیمت پایین باعث شده است که مشتریان زیادی هم در داخل ایران و هم در خارج از کشور جذب این محصول بشوند. شرکت تجاری زعفران این محصول را به صورت فله ای صادر می کند. که این موضوع باعث می شود میزان درآمد حاصل از صادرات زعفران در کشور ما  کمتر از کشورهای دیگر باشد. 

صادرات زعفران به کشور‌ های همسایه

صادرات زعفران به کشور‌ های همسایهصادرات زعفران به کشورهای همسایه و همچنین اروپا و آمریکا صورت می پذیرد. صادر کننده زعفران کشورهای بازرگانی و یا تجار می باشند که این محصول را به صورت عمده ای از بازار زعفران خریداری می کنند و به کشورهای دیگر صادر می کنند. سالانه از صادرات این محصول ارز زیادی وارد کشور می شود. 

زعفران ایرانی در تمام جهان شناخته شده است. کشورهای همسایه و اروپایی این محصول را به صورت فله ای و یا عمده ای از این شرکت ها خریداری می کنند و در بسته بندی های مختلف و شیک و جدید به نام کشور خود به کشورهای دیگر صادر می کنند. و این به ضرر کشور ما است و از  سود زعفران ایرانی کاسته می شود. 

از این رو کارخانجات صاحب برند کشور ما سعی می کنند که این محصول را در داخل کشور و در کارخانجات و یا کارگاه های زعفران در بسته بندی های مختلف به نام کشور ایران و شرکت سازنده به کشورهای دیگر صادر کنند تا هم سود زیادی حاصل شود و هم اسم ایران به عنوان کشور صادر کننده و تولید کننده در جایگاه بالاتری قرار بگیرد. 

لیست قیمت زعفران در بازار ایران

لیست قیمت زعفران در بازار ایرانلیست قیمت زعفران در بازار تهران متفاوت است. زعفران بعضی از شهرها مثل مشهد از بقیه بهتر است و این خصلت به خاطر آب و هوای آن منطقه است. مشهد دارای آب و هوای سردسیر است و این محصول به خوبی در این آب و هوا رشد و نمو می کند و در نتیجه هم کیفیت عالی دارد و هم فواید آن از جمله رنگ و طعم و مزه ی آن از بین نمی رود و یا دیرتر از بقیه ی نقاط کشور از دست می رود. 

فروش زعفران مشهد به عنوان یک برند اصلی هم در داخل کشور و هم در خارج از کشور انجام می پذیرد. تجارت زعفران خراسان هر ساله رو به خاطر استقبال از این محصول هم در داخل کشور و هم به وسیله ی تجار خارجی رو به گسترش است. 

قیمت زعفران تهران هم بستگی به عوامل مختلفی دارد به خاطر استقبال از خرید زعفران در شهر تهران چون که جمعیت زیادی دارد و میزان تقاضا بالاست نسبت به شهرهای دیگر بالاتر است. برای مطلع شدن از قیمت نهایی محصولات می توانید به سایت مراجعه کنید و با کمک شماره تلفن هایی که در این سایت قرار دارند با مراکز تولیدی تماس بگیریند و از نحوه ی ارائه و خرید این محصولات باخبر شوید. 

فروشنده زعفران ایرانی در اروپا

فروشنده زعفران ایرانی در اروپافروشنده زعفران ایرانی در اروپا نمایندگی زعفران در آن کشورها می باشند. کارخانه ها برای احترام به حقوق مشتریانی که در خارج از کشور زندگی می کنند اقدام به صادرات این محصول می کنند و در واقع بعضی از کشورها هم به خاطر راحتی مشتریان اقدام به ایجاد نمایندگی در آن کشور ها البته به درخواست کشور مبدا و همچنین با رضایت مراکز تولیدی در داخل کشور می کنند. 

این محصول در خارج از کشور مشتریان زیادی دارد و زعفران ایرانی زبانزد است. کیفیت بالا و قیمت پایین باعث شده است که مشتریان زیادی در آن سوی جهان هم درخواست این محصول باارزش ایرانی را بکنند. 

نمایندگی زعفران درجه یک در تهران

نمایندگی زعفران درجه یک در تهراننمایندگی زعفران درجه یک در تهران مشغول به فعالیت است. این نمایندگی محصولات تولیدی که در کارخانه ها و یا کارگاه های سطح کشور را به مشتری عرضه می کند. عرضه هم به صورت اینترنتی و هم به صورت عمده ای و مطابق با نیاز و درخواست مشتری خواهد بود. 

عرضه اینترنتی مزایای فراوانی دارد از جمله تخفیف های ویژه، ارسال رایگان و تضمین کالا بعد از فروش که همین باعث جذب مشتری و خریدهای بعدی او از این برند و یا سایت می شود. هر چه میزان فروش کارخانه بالاتر برود باعث می شود رتبه ی او در بین کارخانه های دیگر بالاتر قرار بگیرد و باعث ایجاد برند و یا تثبیت برند برای کارخانه می شود. در سایت های اینترنتی علاوه بر خرید و فروش اطلاعات جامع و کاملی در مورد زعفران به مشتریان داده می شود.

از جمله لیست تجار زعفران و نیز کلاس های آموزشی در مورد کاشت و برداشت و حتی بهترین برند ها و چگونگی خرید از برندهای مطرح در داخل کشور که همگی در جهت احترام به حقوق مشتریان می باشد. 

مطالب بیشتر

سبد خرید
خانه
فروشگاه