به سایت شرکت بازرگانی فرانیز خوش آمدید.
پشتیبانی 24 ساعته: 09155335814

توزیع اسپری زعفران در مشهد برای صادرات

اسپری زعفران در مشهد

جهت توزیع اسپری زعفران در مشهد و یا شهر های مختلف می توان از طریق سایت های فرانیز اقدام نمود و محصولات زعفرانی اصل و مرغوب را حتی برای صادرات نیز سفارش داد.

زعفران ادویه ای است که به دلیل رنگ و عطر بی نظیر به همراه خواص دارویی درمانی که دارد، در تهیه ی غذا ها مورد استفاده قرار گرفته و در طب سنتی به عنوان دارو و یا ضمیمه ی داروها جهت نفوذ آنها در بدن به کار می رود. بدین صورت نه تنها از رنگ و عطر آن استفاده می برند بلکه به راحتی ترکیب های شیمیایی منحصر به فرد و مفید زعفران را در خوراکی های خود می گنجانند.

چرا فرآورده های زعفرانی وارد بازار شدند

اسپری زعفران در مشهد

از آنجا که در روش سنتی استفاده از زعفران با مشکلاتی همانند وقت گیر بودن و از بین رفتن مقداری از زعفران در فرآیند عمل آوری رو به رو می شویم، شرکت های زعفران با بهره گیری از تیم آزمایشگاهی خود به فکر ابداع روش جدیدی در مصرف زعفران تحت عنوان تهیه و تولید اسپری زعفران افتادند. اسپری زعفران در مشهد یکی از مرغوب ترین انواع آن در ایران به حساب می آید.

مزایای استفاده از اسپری زعفران

اسپری زعفران در مشهد

ابداع اسپری زعفران صرفه ی اقتصادی دارد زیرا از طرفی ماندگاری محلول زعفران بالا می رود و همینطور در فرآیند تهیه ی آن مانند روش های سنتی هدر رفت وقت، وجود ندارد.  اسپری زعفران پاستوریزه بوده و استفاده از آن بسیار سریع و آسان می باشد. همچنین با وجود اسپری زعفران در مشهد و خرید آن، در دسترس بودن همیشگی زعفران ممکن شده که دیگر نیاز به طی کردن مراحل سنتی ساییدن زعفران برای بهره گیری از طعم آن نیست.

اسپری زعفران در مشهد

از جمله مزایای اسپری زعفران در مشهد این است که از زعفران درجه 1 و صرفا آب تهیه شده است. همچنین از این نکته که اسپری های زعفران سرعت و سهولت استفاده از زعفران را بالا برده اند نیز نمیتوان چشم پوشی کرد. همانطور که گفته شد همه ی مراحل آماده سازی به روش سنتی ساییدن و حل کردن و دم کردن زعفران به طور کامل حذف شده و می توانید حتی تنها در چند ثانیه محلول زعفران خوش رنگ را بر روی خوراکی مورد نظر اسپری کنید.

از دیگر مزایای به کار بردن زعفران به شکل اسپری، بهداشتی بودن آن است که منطبق با استانداردهای موجود برای استفاده از زعفران می باشد. همانطور که گفته شد مصرف زعفران بهینه سازی می شود و از هدر رفتن این طلای سرخ جلوگیری می شود.

توضیحاتی درباره اسپری زعفران

اسپری زعفران در مشهد

اسپری زعفران در مشهد مناسب برای گروه های سنی مختلف در زندگی روزمره است. این محصول قابل استفاده در طبخ وتزئین انواع غذاها از جمله برنج، انواع خوراک ها خوراک مرغ وگوشت، انواع شیرینی ها و… در مصارف خانگی و صنعتی می باشد و با اسپری کردن محلول زعفران خالص صد درصد طبیعی که درون بطری محتوی آن است، تنها در عرض چند دقیقه خوراکی شما را خوش عطر و خوش طعم می سازد.

اسپری زعفران در مشهد

با تبدیل زعفران به اسپری های زعفران می توان ماندگاری مناسب و تاریخ مصرف بالایی را به زعفران بخشید. همینطور به وسیله ی اسپری زعفران در مشهد این امکان وجود دارد که تزیین های جذاب و زیبایی را انجام داد و بدین وسیله از مهمانان و یا مشتریان رستوران خود حداکثر پذیرایی را نمود و رضایت آن ها را جلب کرد.

خرید اسپری زعفران در مشهد

اسپری زعفران در مشهد

اگر به بازار های موجود در شهر مقدس مشهد سر زده باشید، حتما به فروشگاه های بزرگی برخورده اید که فرآورده های زعفرانی را به شما عرضه می نمایند. برخی از آن ها ادویه جات دیگر را نیز عرضه کرده و در این حوزه هم فعالیت دارند. اما شما با استفاده از نمایندگان فروش فرانیز می توانید اسپری زعفران در مشهد را در سریع ترین حالت ممکن تنها با تماسی ساده دریافت نمایید.

مطالب بیشتر

سبد خرید
خانه
فروشگاه