به سایت شرکت بازرگانی فرانیز خوش آمدید.
پشتیبانی 24 ساعته: 09155335814

تهیه سبد کالای اسپری زعفران جدید بیز

تهیه سبد کالای اسپری زعفران جدید بیز

امروزه اسپری زعفران جدید بیز به دلیل مزایا و کاربردهای گسترده خود در سبد کالای بسیاری از مردم قرار گرفته و فروشندگان با تهیه این محصول و عرضه آن به بازار مصرف سود خود را دو برابر می کنند و محصولات باکیفیت ایرانی را نیز به فروش می رسانند.

برخی خواص اسپری زعفران جدید بیز

تهیه سبد کالای اسپری زعفران جدید بیز

زعفران یک ادویه گران بهاست که از 3500 سال قبل در ایران کشت شده است که دارای کیفیت بسیار بالای است و غنی از ویتامین A، اسید فولیک، مس، پتاسیم، کلسیم، منگنز، آهن، سلنیوم، روی، منیزیم، ریبوفلاوین و تیامین می باشد. اسپری زعفران جدید بیز یک محصول بی نظیر بوده که تمامی این ویژگی ها را دارد و کاملا طبیعی است.

اسپری زعفران جدید بیز یک محصول بی نظیر است که از ترکیب آب و زعفران درجه ۱ تولید می گردد. ما برای تولید این محصول از فناوری های نوین از جمله فناوری نانو استفاده کردیم. شما با استفاده از اسپری زعفران در هر لحظه و هر مکانی بدون اینکه نیاز به سائیدن و دم کردن زعفران داشته باشید می توایند از مزایای مصحولات و فرآورده های زعفران استفاده کنید.

ویژگی های اسپری زعفران جدید بیز

تهیه سبد کالای اسپری زعفران جدید بیز

اسپری زعفران جدید بیز دارای یکسری ویژگی منصحر به فرد است که آن را نسبت به دیگر نمونه های موجود در بازار برتری می دهد. این ویژگی ها را در پایین لیست کرده ایم تا خیلی سریع در دسترس افرادی که قصد فهمیدن آن ها را دارند، قرار بگیرد.

  • تهیه شده از زعفران اصل و مرغوب
  • حذف مراحل وقت گیر سائیدن و دم کردن زعفران
  • افزایش کارایی و بهينه سازي مصرف زعفران
  • ماندگاری مناسب به مدت 18 ماه
  • راحتي و سرعت در مصرف زعفران و سهولت استفاده در هر لحظه
  • طبیعی و بدون مواد افزودنی و فاقد هرگونه اسانس های خوراکی و شیمیایی
  • خروج مواد به صورت ایستاده، مورب و واژگون
تهیه سبد کالای اسپری زعفران جدید بیز

اسپری زعفران جدید بیز در هر حالت و زاویه ای که آن را گرفته باشید آن هم تا آخرین قطره امکان پذیر بوده و نیازی به تکان دادن قبل از مصرف ندارد. چرا که محصول با توجه به همگن و تک فاز بودن ته نشین نمی شود.

اسپری زعفران جدید بیز نیازی به مواد نگه دارنده ندارد و این به علت عدم وجود هوا و عدم رسیدن نور به محلول زعفران می باشد. گاز استفاده شده در این محصول گاز نیتروژن می باشد. این گاز هیچ راه ارتباطی به محلول زعفران ندارد چرا که زرپران  با یک پک آلومینیومی در داخل قوطی از گاز جدا شده است و در آخر این که این گاز حتی بعد از اتمام اسپری زعفران از قوطی خارج نمی شود. این گاز خود اجازه ورود دیگر مواد را نمی دهد و مانند عایق عمل می کند.

مطالب بیشتر

سبد خرید
خانه
فروشگاه