به سایت شرکت بازرگانی فرانیز خوش آمدید.
پشتیبانی 24 ساعته: 09155335814

وبلاگ

تعرفه قطره روغن زعفران صادراتی

تعرفه قطره روغن زعفران صادراتی

با تاثیر گذاری بالایی که قیمت کالا های غیر نفتی در بازار های جهانی بر اقتصاد کشور دارد،؛ تعیین تعرفه های قطره روغن زعفران صادراتی می تواند نوید بخش ارز آوری خوب و سود دهی مناسبی برای تجار و سرمایه گذاران باشد.

چرا صادرات قطره روغن زعفران باید جدی گرفته شود؟

تعرفه قطره روغن زعفران صادراتی

رشد و شکوفایی هرچه تمام تر ملل و کشور های در حال توسعه، در میزان و نوع صادرات و واردات آن ها مشخص می شود. کشور ما نیز از این قاعده مستثنا نیست. با نگاهی به ورود و خروج کالا و خدمات از مرز ها، متوجه وضعیت نا به سامان موجود خواهید شد.

به طور معمول افراد برای پیشرفت و ترقی، بر منابعی سرمایه گذاری می نمایند که پایدار و تجدید پذیر باشند. اما متاسفانه بیش از ۸۰ درصد صادرات ما مربوط به محصولات و مشتقات نفتی است که منبعی تمام شدنی و غیر قابل تجدید می باشد. در حالی که با توجه به خاک حاصلخیز، آب و هوای مناسب و اقلیم های مختلف موجود در سراسر ایران، یکی از بستر های عالی در جهت رشد اقتصادی، فضای کشاورزی و برنامه ریزی بر این بخش هست.

تعرفه قطره روغن زعفران صادراتی

در کشور های توسعه یافته با اقتصاد های قوی، یکی از منابع مهم و استراتژیک، محصولات و تولیدات کشاورزی است. در کشور ما نیز خوشبختانه به لطف وجود و کشت مناسب زعفران هنوز هم امیدی هست که یا توجه ویژه مسئولین، تولید کنندگان و تجار به این نعمت، زمینه خوبی جهت رونق اقتصادی کشور به وجود آید.

در همین راستا با ساخت فرآورده های جدیدی چون قطره روغن زعفران و انجام تبلیغات گسترده و مناسب جهانی برای بازار یابی و معرف اش به افراد مختلف، می توان شرایط رشد اقتصادی و ارز آوری را فراهم نمود و از این راه سود آوری خوبی نیز نصیب تجار ایرانی گردد.

فواید و مصارف قطره روغن زعفران

تعرفه قطره روغن زعفران صادراتی

گیاه زعفران با خواص و فواید ویژه ای که در خود دارد، می تواند به تنهایی به یکی از قطب های صادراتی و تجاری کشور تبدیل گرددد. برای این کار لازم است که توجهات مخصوصی بر پژوهش ها و تحقیقات در این زمینه جهت به دست آوردن مشتقات جدید و کاربردی تر از این گیاه شود.

یکی از فرآورده های جدید و پر مصرف آن، قطره روغن زعفران است. این محصول با داشتن مزایای مفید طلای سرخ در خود، همان خاصیت ها در جهت حفظ سلامت بدن را داشته که می تواند به خوبی در صنعت زیبایی و در جهت تولید محصولات مراقبت پوستی مورد استفاده قرار گیرد. با توجه به مصرف بالای چنین کالا هایی در سراسر جهان، می تواند نوید بخش تجارت و صادراتی پر رونق باشد.

مطالب بیشتر

سبد خرید
خانه
فروشگاه