به سایت شرکت بازرگانی فرانیز خوش آمدید.
پشتیبانی 24 ساعته: 09155335814

وبلاگ

تحویل به موقع پودر زعفران سحرخیز

تحویل به موقع پودر زعفران سحرخیز

با خرید پودر زعفران سحرخیز از طریق شرکت فرانیز، می توانید به صورت اینترنتی و یا تلفنی سفارش خود را ثبت نموده و آن را به موقع تحویل بگیرید.

این مجموعه در راستای ارائه با کیفیت ترین زعفران کشور به هم وطنان فعالیت می نماید و محصولات شرکت های تجاری بزرگی همچون بهرامن و سحرخیز و غیره را با قیمت کارخانه در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهد. پودر زعفران سحرخیز از طرف سازمان های بین المللی تایید شده و دارای عطر و طعم بی نظیری می باشد که به همین دلیل نیز طرفداران بسیاری را در جهان از آن خود کرده است.

خرید پودر زعفران سحرخیز بسته بندی شده برای صادرات

تحویل به موقع پودر زعفران سحرخیز

پودر کردن زعفران در خانه می تواند به کیفیت آن صدمه بزند به همین دلیل خرید کردن پودر زعفران سحرخیز که درون بسته بندی های مناسب برای صادرات عرضه می شود انتخاب مناسب تری است.

این محصول شامل 3 کپسول ویژه مخصوص نگهداری زعفران است که ماندگاری عطر و طعم زعفران را تا چند برابر بیشتر می کند. برای آسیاب کردن این ادویه گران بها باید ظرف مخصوص به کار برد و هاون های معمولی مناسب این کار نیستند. زعفران پودر شده و آماده بهترین محصول برای صنف هایی همچون رستوران ها و غذاخوری ها می باشد و به صرفه جویی در زمان و هزینه های آن ها کمک شایانی می کند.

تحویل به موقع پودر زعفران سحرخیز

کسانی که به مصرف کردن غذای سالم و کیفیت زعفرانی که خریداری می کنند اهمیت می دهند، باید این محصول را از مراکز و مراجع معتبر تهیه کنند. محصول پودر زعفران سحرخیز دارای مزایای بسیاری برای مصرف کننده می باشد. قابلیت استفاده آسان، رنگ دهی بهتر از رشته های زعفران آسیاب نشده و داشتن ظرف مخصوص نگه داری از جمله مزایای این کالا است.

مزیت دیگری که پودر زعفران دارد، قابلیت استفاده آن در هر نوع خوراکی می باشد. برای مثال با خرید عصاره های پودری تنها می توانید آن ها را در غذاهای خورشتی و سوپ و غیره مصرف کنید. اما از پودر زعفران در کنار این مصارف حتی در صنایعی مانند تهیه ژله، کلوچه و مسقطی، شربت و آبمیوه و تهیه رنگ های خوراکی دسر ها استفاده می گردد.

تحویل به موقع پودر زعفران سحرخیز

رنگی که طلای سرخ به خوراکی ها می بخشد بر خلاف رنگ های شیمیایی و مضر  سلامتی شما را به خطر نمی اندازد و حتی شامل ترکیباتی می باشد که موجب شده از آن در ساخت دارو بهره ببرند. مواردی که ذکر شد تنها گوشه ای از علت های بسیار محبوبیت زرپران در جهان است. برای خرید و سفارش این محصول می توانید آن را با کیفیت بالا و صد درصد اصل از فرانیز دریافت نمایید.

مطالب بیشتر

سبد خرید
خانه
فروشگاه